You are here:
  • Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Волинський прес-клуб

Волинський прес-клуб

лип.16

Працює «Гаряча лінія» з надання правової допомоги медіа

УВАГА!

Для юридичної допомоги журналістам та редакціям працює «гаряча» телефонна лінія.

Щоденно у робочі дні – з понеділка по п’ятницю – з 10-ї до 14-ї години безкоштовні юридичні консультації надаватиме медіа-юрист Ігор Федоренко. 

______________

«Гаряча лінія» працює в рамках проекту Тернопільського прес-клубу «Сприяння медіа реформам та розвитку регіональної журналістики» за підтримки «Медійної програми в Україні», що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) і виконується міжнародною організацією Internews.

 
лип.12

Про публікацію в онлайн-виданнях розцінок на розміщення передвиборної агітації. Юридичні консультації з діяльності друкованих ЗМІ

На запитання відповідає медіа-юрист проектів Тернопільського прес-клубу Ігор ФЕДОРЕНКО.

«Чи потрібно онлайн ЗМІ публікувати розцінки на розміщення передвиборної агітації?»

- Передвиборна агітація – це здійснення будь-якої діяльності з метою спонукання виборців голосувати або не голосувати за певного кандидата, партію (організацію партії) – суб’єктів виборчого процесу. Передвиборна агітація може здійснюватися у будь-якій формі та будь-якими засобами, що не суперечать Конституції України та законам України. Онлайн ЗМІ це інформаційний сайт, який виконує функцію засобу масової інформації. Проект закону «Про медіа» пропонує наступне визначення: «онлайн-медіа – медіа, що поширює інформацію у текстовій, аудіо, візуальній чи іншій формі у електронному (цифровому) вигляді за допомогою мережі Інтернет, у тому числі з використанням програмного забезпечення та пристроїв для інтерактивних масових комунікацій, крім аудіовізуальних медіа». Виборчий кодекс України в діючій редакції не містить обов’язку для онлайн ЗМІ публікувати розцінки на розміщення передвиборної агітації. В Кодексі прямо зазначено такий обов’язок для друкованих ЗМІ та телерадіоорганізацій. Саме ці два види ЗМІ зобов’язані встановлювати та оприлюднювати розцінки вартості одиниці друкованої площі та одиниці ефірного часу для проведення передвиборної агітації за рахунок коштів виборчих фондів відповідним засобом масової інформації не пізніш, ніж у перший день виборчого процесу відповідних виборів.

Детальніше...
 
лип.06

Четвертий Конкурс журналістських матеріалів на гендерну тематику

Волинський прес-клуб, Гендерний центр Волинської області та Українська медійна програма (Internews) запрошують журналістів/журналісток регіональних медіа (друкованих ЗМІ, телебачення, радіо, інтернет-видань), блогерів/блогерок, які цікавляться тематикою рівних прав і можливостей чоловіків і жінок до участі в Четвертому Конкурсі журналістських матеріалів на гендерну тематику.

До участі в Конкурсі приймаються роботи, опубліковані/подані в ефір у січні-липні 2020 року, окрім матеріалів, створених у межах проєкту «Гендерночутливий простір української журналістики».

Детальніше...
 
черв.29

Районки без районів: до чого готуватися?

На реформовані районні газети чекає нове випробування. Як відомо, «нагорі» вирішили ліквідувати велику кількість районів в усіх регіонах України. Тож багато газет втратять свій районний статус з наслідками, частину з яких навіть складно точно передбачити. З проханням прокоментувати в цьому контексті ситуацію щодо договорів оренди та по висвітленню діяльності ми звернулися до медіаюриста проектів Тернопільського прес-клубу Ігоря Федоренка.

Ось що він сказав:

– Утворення та ліквідація районів в областях України дійсно може призвести до певних непорозумінь, які, до речі, виникають і зараз при створенні об’єднаних територіальних громад. Зокрема, щодо договорів на висвітлення діяльності органів місцевого самоврядування та договорів оренди приміщень редакції. На жаль,ще досі є роздержавлені районки, які не уклали договори оренди на приміщення, в яких знаходилися редакції на момент реформування. Одні користуються старими договорами, інші продовжують їх кожний рік, і ось саме для цих редакцій більшу загрозу несе новий Закон України «Про оренду державного та комунального майна». Для тих редакцій, які уклали договори на строк 15 і більше років, я в цьому питанні  суттєвих проблем не бачу. Бо чинне цивільне і господарське законодавство передбачає, що реорганізація орендодавця не є підставою для зміни умов або розірвання договору оренди (ч. 3 ст. 284 Господарського кодексу України). За загальним правилом зміна власника не впливає на договір оренди, право користування майном у орендаря ґрунтується на договорі оренди. Це право триває весь час дії договору оренди, у тому числі у випадку зміни власника (ч. 1 ст. 770 Цивільного кодексу України).

Детальніше...
 
черв.29

Про майнову відповідальність засновників підприємства. Юридичні консультації з діяльності друкованих ЗМІ

На запитання відповідає медіа-юрист проектів Тернопільського прес-клубу Ігор ФЕДОРЕНКО. «Нещодавно довелося почути від бухгалтера про майнову відповідальність засновників підприємства. Але при реформуванні редакції про це не йшлося. То чи справді ми несемо таку відповідальність?».

– Обсяг матеріальної відповідальності учасників напряму залежить від організаційно-правової форми юридичної особи. Всі її види ми тут розглядати не будемо, бо при реформуванні комунальних редакцій створювалися товариства з обмеженою відповідальністю або приватні підприємства. Останні, маючи статутний капітал, поділений на частки, фактично теж є господарськими товариствами.

За загальним правилом, визначеним в статті 96 Цивільного кодексу України, юридична особа самостійно відповідає за своїми зобов’язаннями  усім належним їй майном. Учасник (засновник) юридичної особи не відповідає за зобов’язаннями юридичної особи, а юридична особа не відповідає за зобов’язаннями її учасника (засновника), крім випадків, встановлених установчими документами та законом.

Детальніше...
 
Сторінка 1 з 166

Архів

2020
липня
MoTuWeThFrSaSu
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Ресурсний центр ГУРТ


Пошук

Наша сторінка на Facebook