You are here:
  • Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Волинський прес-клуб

Волинський прес-клуб

лют.24

Волинські медіа – на другій позиції за рівнем гендерної чутливості: результати моніторингу у лютому 2021 р.

У лютому 2021 року стартувала чергова хвиля моніторингу гендерної чутливості регіональних медіа України. Перший моніторинговий період тривав упродовж 8-14 лютого 2021 року. Серед волинських медіа для аналізу було обрано 5 інтернет-видань («ВолиньPost», «Волинські Новини», «Волинь 24», «Перший», «Район.Луцьк») та 5 друкованих видань (газети «Волинь», «Волинська газета», «Твій вибір», «Вісник і К», «Луцький замок»).

Аналіз кожного медіа відбувався за кількома категоріями: кількісними (відсоток чоловіків і жінок як експертів/експерток і героїв/героїнь та вживання фемінітивів) і якісними (використання стереотипних образів і сексистського контенту в журналістських матеріалах). Також ми звертали увагу на наявність матеріалів  з гендерної тематики.

Детальніше...
 
лют.21

Хвала фемінітивам! Результати гендерного моніторингу регіональних медіа України у лютому - 2021

Системна співпраця з регіональними медіа в контексті розвитку їх гендерної чутливості, зміни до Українського правопису - і можемо з упевненістю сказати, що фемінітиви для журналісток і журналістів стають звичним явищем. 70%, 81%, 88%, 91%, 100% (!) - такими є показники вживання у жіночому роді слів на позначення професій, посад, зайнятості жінок, зафіксовані під час першої в 2021 році хвилі моніторингу регіональних (обласних і міст-обласних центрів) медіа, що відбулася 8-14 лютого*.

Власне, саме фемінітиви часто "рятували корабель, що тоне" - "витягували" медіа на пристойну позицію в рейтингу гендерної чутливості, оскільки показники дотримання гендерного балансу (однакової, або порівняно однакової кількості жінок і чоловіків як експерток/експертів і героїнь/героїв у публікаціях) часто були великою мірою зміщені на користь чоловіків. Але про все по порядку.

У 27% випадків героїнями і 32% випадків експертками фігурували жінки в матеріалах регіональних медіа. При чому у друкованих ЗМІ обидва показники вищі за показники в інтернет-виданнях. А кількість фемінітивів майже не відрізняється. 

Для збільшення натисніть на зображенні

Детальніше...
 
лют.21

Працює «Гаряча лінія» з надання правової допомоги медіа

Нагадуємо, що для юридичної допомоги журналістам та редакціям працює «гаряча» телефонна лінія. 

Щоденно у робочі дні – з понеділка по п’ятницю – з 10-ї до 14-ї години безкоштовні юридичні консультації всім потребуючим надаватиме медіаюрист Ігор Федоренко. Телефон – 099-986-69-66.

_____________________

«Гаряча лінія» працює в рамках проекту Тернопільського прес-клубу «Сприяння медіа реформам та розвитку регіональної журналістики» за підтримки «Медійної програми в Україні», що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) і виконується міжнародною організацією Internews.

 
лют.18

Про проблему з договором на оренду приміщення. Юридичні консультації з діяльності друкованих ЗМІ

На запитання відповідає медіаюрист проектів Тернопільського прес-клубу Ігор ФЕДОРЕНКО

«Наша редакція  уклала договір оренди приміщення строком на 15 років, але не посвідчила договір нотаріально. Наразі район ліквідовано, і виникла проблема з новою районною радою – вони стверджують, що такий договір нікчемний. Чи є порушення закону в нашій ситуації?».

– Якщо звернутися до частини другої ст.793 Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ), договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) строком на три роки і більше підлягає нотаріальному посвідченню, крім договору, предметом якого є майно державної або комунальної власності, який підлягає нотаріальному посвідченню у разі, якщо він укладений за результатами електронного аукціону строком більше ніж на п’ять років. Статтею 220 ЦКУ визначені правові наслідки недодержання вимоги закону про нотаріальне посвідчення договору:

Детальніше...
 
лют.09

Конкурс концепцій для постерів із гендерної тематики

Волинський прес-клуб і Гендерний центр Волині за підтримки Української медійної програми (Internews) оголошують конкурс концепцій для низки постерів, які би розкривали проблематику рівних прав і можливостей жінок і чоловіків у суспільстві, візуалізовували найбільш актуальні теми в контексті гендерної рівності та дискримінації.

Організатори не обмежують надавачів/надавачок пропозицій щодо стилю і методики виконання (малюнок, аплікація, графіка тощо), а шукають цікаві ідеї та рішення. Постери мають бути максимально інформативними, зрозумілими для широкого загалу, без здогадок «а що тут зображено?» і двоякого трактування. 

Для участі в конкурсі потрібно надати:

  • перелік тем/проблематик, які автор/ка планує візуалізувати, і їх короткий опис (1-3 речення, які би пояснювали сюжет, розкривали концепцію);
  • приклади попередньо розроблених постерів (3 зразки на будь-яку тему (або лінк на портфоліо), які можуть підтвердити креативну і дизайнспроможність автора/авторки);
  • контактні дані (номер телефону, e-mail, посилання на сторінку у Facebook).

Загальна кількість попередньо запланованих постерів – 20. Залежно від поданих пропозицій/концепцій, організатори оберуть 1 або кілька виконавців/виконавиць, із якими буде обговорено технічні деталі, обсяг і вартість замовлення.

Кінцевий термін подання пропозицій – 19 лютого включно на електронну пошту Волинського прес-клубу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду . Тема листа: «На конкурс концепцій для постерів».

Про результати відбору всі учасники й учасниці будуть поінформовані 21 лютого.

З усіма питаннями щодо подання пропозицій звертайтеся до Богдани Стельмах за тел.: (066) 203-50-31, (067) 756-24-20, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду .

_________________

Конкурс оголошено в межах проекту «Гендерночутливий простір сучасної журналістики», що реалізовується Волинським прес-клубом у партнерстві з Гендерним центром, Незалежною громадською мережею прес-клубів та за підтримки «Медійної програми в Україні», що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) і виконується міжнародною організацією Internews

 
Сторінка 3 з 179

Архів

2021
квітня
MoTuWeThFrSaSu
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

Ресурсний центр ГУРТ


Пошук

Наша сторінка на Facebook