You are here:
  • Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Волинський прес-клуб

Волинський прес-клуб

груд.16

Юридичні консультації з діяльності друкованих ЗМІ. Про договір з журналістом/журналісткою газети

На запитання відповідає медіаюрист проектів Тернопільського прес-клубу Ігор ФЕДОРЕНКО.

«Дуже прошу допомогти із зразком договору з журналістом газети, щоб я могла його допрацювати відповідно до наших умов. Із спілкування з  колегами-редакторами знаю, що ця тема актуальна зараз для багатьох”.

У діяльності підприємств виникають ситуації, коли є потреба укласти трудовий договір в письмовій формі, в деяких випадках письмова форма є обов’язковою. Згідно частин першої статті 21 Кодексу законів про працю України  «Трудовий договір є угода між працівником і власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом чи фізичною особою, за якою працівник зобов’язується виконувати роботу, визначену цією угодою, з підляганням внутрішньому трудовому розпорядкові, а власник підприємства, установи, організації або уповноважений ним орган чи фізична особа зобов’язуються виплачувати працівникові заробітну плату і забезпечувати умови праці, необхідні для виконання роботи, передбачені законодавством про працю, колективним договором і угодою сторін». Частина перша статті 24 цього кодексу зазначає: «Трудовий договір укладається, як правило, в письмовій формі. Додержання письмової форми є обов’язковим:

Детальніше...
 
груд.09

Усі ми можемо купувати менше... В Нововолинську обговорювали тему ІТ-індустрії

Фільм про невидимий бік ІТ-індустрії американської режисерки Сью Вільямс “Навмисна смерть” викликав чимало емоцій у старшокласників нововолинських шкіл та електротехнічого коледжу.

Зліва направо: координаторка фестивалю Богдана Стельмах, директорка Центральної міської бібілотеки Світлана Кухарук

Детальніше...
 
груд.06

Юридичні консультації з діяльності друкованих ЗМІ. Про відповідальність за поширення недостовірної інформації з Інтернету

На запитання відповідає медіаюрист проектів Тернопільського прес-клубу Ігор ФЕДОРЕНКО.

«Якою може бути відповідальність за поширення інформації з мережі Інтернет, якщо така інформація виявиться недостовірною?»

– На сьогодні в чинному законодавстві України існує тільки цивільно-правова відповідальність друкованого ЗМІ за поширення недостовірної інформації, розміщеної в мережі Інтернет. Такою відповідальністю передбачено наступне. Частиною четвертою статті 32 Конституції України «Кожному гарантується судовий захист права спростовувати недостовірну інформацію про себе і членів своєї сім’ї та права вимагати вилучення будь-якої інформації, а також право на відшкодування матеріальної і моральної шкоди, завданої збиранням, зберіганням, використанням та поширенням такої недостовірної інформації».

Детальніше...
 
груд.01

Тренінг «Організація ефективної рекламної служби редакції. Як максимізувати продажі у медіа»

Редакторів реформованих ЗМІ Тернопільської, Львівської, Закарпатської, Волинської  областей запрошують до участі у дводенному тренінгу на  тему: «Організація ефективної рекламної служби редакції. Як максимізувати продажі у медіа».

Проживання та тренінг - 06-07 грудня (п’ятниця-субота) у готелі «Тернопіль» вул. Замкова, 14 м. Тернопіль

Участь для редакторів ЗМІ безкоштовна, згідно акредитації. Кількість місць обмежена. Організатори  забезпечують учасників проживанням, сніданком і обідом, роздатковими матеріалами; кошти за проїзд відшкодовуються тільки за наявністю квитків.

Тренер - Антон Онуфрієнко. Про нього: 17 років роботи у медіа, з них 14 - на керівних посадах та у продажах. Засновник інтернет-видання про міську культуру БЖ, яке за останні 9 місяців збільшило продажі у 7 разів (найбільший рекламний контракт — 210 тис. грн. за один спецпроєкт). Досвід роботи з найбільшими рекламодавцями у сегменті нативної реклами — Apple, KLM, Martini, Ray-Ban, Jagermeister, Hennessy, Київстар,  OLX, Lenovo та багатьма іншими.

Навчався продажам у Іллі Рейніша (Laba), Михайла Смелянова (Мегапрорив) і Валентина Яроменко (White sales). Проводив тренінги для регіональних редакцій проекту «Або» та лекції з монетизації медіа у Projector. Запускав видання The Insider, журнал для освітян «Освіторія», перезапускав видання про медіа «Телекритика» та бізнес-розділ Liga.

Програма заходу - на сайті Тернопільського прес-клубу

____________

Тренінг проводиться в рамках проєкту «Сприяння медіа реформам та розвитку регіональної журналістики» за підтримки «Медійної програми в Україні», що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) і виконується міжнародною організацією Internews

 
лист.29

Юридичні консультації з діяльності друкованих ЗМІ. Про поширення інформації з Інтернету щодо публічних осіб

На запитання відповідає медіаюрист проектів Тернопільського прес-клуб Ігор ФЕДОРЕНКО.

«На яких умовах друковане ЗМІ може використовувати інформацію про публічних осіб, розміщену в Інтернеті, і яка відповідальність передбачається, якщо така інформація виявиться недостовірною?»

– Публічні особи – це особи, «які обіймають державні посади й (або) користуються державними ресурсами, а також усі ті, хто відіграє певну роль у суспільному житті в галузі політики, економіки, мистецтва, соціальній сфері, спорті чи в будь-якій іншій галузі» (Резолюція №1165 (1998) Парламентської асамблеї Ради Європи про право на недоторканність особистого життя). Приватне життя публічних осіб захищається законом так само, як і звичайних громадян. Але ЗМІ  можуть поширювати інформацію про приватне життя публічних осіб, коли існує суспільний інтерес. У статтях 3, 4, 6 «Декларації про свободу політичних дебатів у засобах масової інформації» (схвалена 12.01.2004 на 872-му засіданні Комітету міністрів Ради Європи) зазначено: «оскільки політичні діячі та посадові особи, які обіймають публічні посади або здійснюють публічну владу на місцевому, регіональному, національному чи міжнародному рівнях, вирішили апелювати до довіри громадськості та погодилися «виставити» себе на публічне політичне обговорювання, вони підлягають ретельному громадському контролю й потенційно можуть зазнати гострої та сильної критики в засобах масової інформації з приводу того, як вони виконували або виконують свої функції».

Детальніше...
 
Сторінка 3 з 157

Архів

2020
лютого
MoTuWeThFrSaSu
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 

Ресурсний центр ГУРТ


Пошук

Наша сторінка на Facebook