Лише у третині публікацій волинських інтернет-видань та друкованих ЗМІ жінки виступають експертками або є героїнями. Такий висновок першої хвилі гендерного моніторингу, який відбувався впродовж 13-19 лютого 2023-го року.
Моніторинг здійснювався з метою визначення ключових тематик публікацій, в яких присутні жінки та чоловіки, встановлення співвідношення експертів/експерток та героїв/героїнь у публікаціях, відповідно, визначення індексу гендерної чутливості волинських ЗМІ. Також важливим аспектом моніторингу було вживання у публікаціях фемінітивів та наявність контенту, який ретранслює гендерні стереотипи.
Серед волинських інтернет-видань проаналізовано контент «Волинських Новин», «Волинь 24», «ВолиньPost», «Район. Луцьк», «Перший канал соціальних новин». Найвищий індекс гендерної чутливості серед зазначених інтернет-видань за результатами моніторингу – у «Район. Луцьк» (56%), у публікаціях якого в 37% випадків жінки виступають експертками та у 38% публікацій фігурують як героїні. Наступним інтернет-виданням за гендерною чутливістю є «Перший канал соціальних новин» (індекс 53%), де експертки та героїні присутні у 36% та 37% відповідно. Третю позицію посідає «ВолиньPost» (48%), експертки та героїні – 26% та 27% відповідно. Четверту позицію займає «Волинь 24» (індекс гендерної чутливості – 48%), присутність експерток та героїнь у публікаціях – по 29%. Найменш гендерночутливим інтернет-виданням за моніторинговий період, відповідно до результатів, є «Волинські Новини» (індекс – 42%), експертки та героїні – 22% та 28% відповідно.


Для збільшення натисніть на зображенні