You are here: Головна
  • Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Волинський прес-клуб

Волинський прес-клуб

квіт.27

Герої та героїні у матеріалах регіональних медіа

У журналістських матеріалах регіональних медіа у лютому зафіксовано 29% героїнь і 71% героїв. Найвищий відсотковий показник залучення героїнь – у Дніпропетровській області (38%), найнижчий – в Одеській (20%). Друковані видання мають вищий середній показник (31%), аніж інтернет-видання (25%).

Такими є дані моніторингу журналістських матеріалів у 110 друкованих і 110інтернет-виданнях, проведеного ВОГО «Волинський прес-клуб» і ВОГО «Гендерний центр» у партнерстві з Незалежною громадською мережею прес-клубів України та за підтримки програми «У-Медіа» МГО «Інтерньюс» упродовж лютого 2017 року у 22 областях України. Згідно отриманих даних, було проаналізовано 90038 матеріалів, із яких 20007 – у друкованих ЗМІ і 70031 – в онлайн-медіа.

Мета моніторингу полягала у виявленні гендерного балансу/дисбалансу у журналістських матеріалах регіональних медіа, у тому числі щодо гендерного паритету героїнь і героїв тематичних новин.

Розглянемо детальніше за тематиками.

Політика

Середній показник героїнь у політичній тематиці складає 17%. Найвищий показник має Полтавська (49%) область, середній – Дніпропетровська (26%) та Львівська (23%) області, найнижчі – Черкаська (8%), Чернівецька,  Кіровоградська й Запорізька – по 11%.


Детальніше...
 
квіт.25

На шляху до гендерно чутливих медіа: Хмельницький

Медіа-кав’ярня з питань гендерної чутливості журналістики відбулася 24 квітня в Хмельницькому.

На зустрічі йшлося, про представленість жінок і чоловіків у матеріалах різних тематик і використання фемінітивів на позначення назв професій, посад і зайнятості жінок, а також готовість хмельницьких медіа ставати більш гендерної чутливими.

Детальніше...
 
квіт.19

Жінки VS чоловіки: хто коментує тематичні новини у регіональних медіа?

Гендерний розрив між експертками і експертами у журналістських матеріалах регіональних видань становить 42% (2,4 рази), тобто медіа залучають до коментарів або експертної оцінки 29% експерток і 71% експертів. Найвищі показники демонструють Дніпропетровська (42%), Запорізька (40%), Херсонська (40%), найнижчий – Тернопільська (17%) області. Друковані видання мають дещо вищий середній показник (31%), аніж інтернет-видання (27%).

Такими є дані моніторингу журналістських матеріалів у 110 друкованих і 110 інтернет-виданнях, проведеного ВОГО «Волинський прес-клуб» і ВОГО «Гендерний центр» у партнерстві з Незалежною громадською мережею прес-клубів України та за підтримки програми «У-Медіа» МГО «Інтерньюс» упродовж лютого 2017 року у 22 областях України. Згідно отриманих даних, було проаналізовано 90038 матеріалів, із яких 20007 – у друкованих ЗМІ і 70031 – в онлайн-медіа.

Мета моніторингу полягала у виявленні гендерного балансу/дисбалансу у журналістських матеріалах регіональних медіа, у тому числі щодо гендерного паритету експертів і експерток.

У регіональному зрізі залучення експерток і експертів у журналістських матеріалах на різну тематику (політика, економіка, освіта/наука, культура, медицина, спорт, війна, волонтерство) дещо відрізняється, однак виразно показує гендерний дисбаланс у залученні експерток і експертів залежно від тематики.

Політика

Середній показник присутності експерток у регіональних медіа у політичній тематиці складає 16%. Найвищі показники мають Херсонська (27%), Харківська (25%), Сумська (25%) області, найнижчі – Тернопільська (2%), Чернівецька й Рівненська (10%) області.

Детальніше...
 
квіт.18

Медіа-кав’ярня з питань гендерної чутливості хмельницьких медіа

Наскільки гендерно чутлива журналістика Хмельниччини? Хто найчастіше фігурує в публікаціях місцевих видань – жінки чи чоловіки – і при висвітленні яких тем? Як розпізнавати і не вживати стереотипні образи й секзизм?

Про ці та інші питання йтиметься під час першої в Хмельницьку гендерної медіа-кав’ярні, яка відбудеться 24 квітня 2017 року о 14:00 годині у приміщенні Торгово-промислової палати (кафе «Меркурій», вул. Подільська, 109/1).

На зустрічі буде презентовано також:

  • результати гендерного моніторингу хмельницької журналістики,
  • індекс гендерної українських медіа, сформований уперше в Україні (за результатами аналізу 90038 публікацій у 220 друкованих та інтернет-виданнях 22 областей)
  • посібник для журналістів «Гендерна абетка для медіа».

Захід відбудеться за участі:

  • Тетяни Баєвої – голови правління Хмельницької ГО «Подільський центр «Гендерна рада»
  • Оксани Ярош – гендерної експертки, експертки проекту «Гендерний простір сучасної журналістики: від теорії до практики» (Луцьк)
  • Богдани Стельмах – координаторки Волинського прес-клубу, керівниці проекту «Гендерний простір сучасної журналістики: від теорії до практики» (Луцьк)
  • Ірини Савченко – програмної координаторки ГО «Інтерньюз» (Київ)
  • Олександри Бородіної – менеджерки з питань гендеру та інклюзивності ГО «Інтерньюз» (Київ)

До участі в медіа-кав’ярні запрошуються журналістки/журналісти хмельницьких медіа, громадські активістки/активісти, яким цікава дана тематика.

Під час зустрічі на учасників/учасниць чекає смачна кава/чай і тістечка.

Для реєстрації та додаткової інформації звертайтеся, будь ласка, до Тетяни Баєвої (тел.: (067) 303 20 22, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду Останній день зголошення – 21 квітня (включно).

_________________

Захід відбувається в межах проекту «Гендерний простір сучасної журналістики: від теорії до практики», що реалізовується Волинським прес-клубом у партнерстві з Гендерним центром, Незалежною громадською мережею прес-клубів України та за підтримки програми «У-Медіа» (Інтерньюс)

 
квіт.10

Волинські медіа – одні з найбільш гендерно чутливих в Україні

Згідно індексу гендерної чутливості українських медіа, волинські ЗМІ посідають найвищу позицію. Поряд із ними – рівненські, дніпропетровські та запорізькі. Такі дані отримано внаслідок моніторингу друкованих і онлайн-видань у 22 областях України, проведеного упродовж лютого 2017 р. командою ВОГО «Волинський прес-клуб» та ВОГО «Гендерний центр» у партнерстві з Незалежною громадською мережею прес-клубів України та за підтримки програми «У-Медіа» МГО «Інтерньюс».

На Волині аналізу підлягали журналістські матеріали 5 інтернет-видань («ВолиньPost», «Волинські Новини», «Волинь 24», «Конкурент», «Район Луцьк») та 5 друкованих ЗМІ («Волинь-нова», «Вісник і К», «Сім'я і дім», «Волинська газета», «Луцький замок»). Оцінювання відбувалося за п’ятьма категоріями: кількістю чоловіків та жінок як експертів/експерток, героїв/героїнь, кількістю фемінітивів, наявністю стереотипних образів і сексизму та тематичних публікацій.

Загальна представленість жінок в онлайн-виданнях Волині склала 28%, у друкованих медіа – 30%. В інтернет-виданнях та друкованих медіа загальна тенденція – зображення жінок експертами та героїнями  у соціальній сфері: виховання дітей, рукоділля, заняття домашнім господарством. Чоловіки у більшості прикладів стають експертами/героями у сфері перевезень, роботи органів місцевого самоврядування, у матеріалах про надзвичайні події (ДТП, злочини і т.п.), темах політики й економіки.

В інтеренет-виданнях експертки найчастіше представлені у публікаціях на тему волонтерства (56%), культури (48%), медицини (44%), освіти (42%) і розваг (42%). Найнижча представленість експерток у темах війни (15%), економіки (13%) та політики (22%) – ці сфери є зазвичай «чоловічими». Героїнями жінки найчастіше виступають у матеріалах про розваги (53%), в питаннях освіти/науки (переважно мова йде про вчительок і учениць) та культури (по 42%), а також медицини (37%). Найменше жінок в економічній, політичній і воєнній темах.

Для збільшення клікніть на зображенні

Детальніше...
 
Сторінка 5 з 122

Архів

2017
вересня
MoTuWeThFrSaSu
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

Ресурсний центр ГУРТ


Пошук

Наша сторінка на Facebook