You are here: Головна
  • Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Волинський прес-клуб

Волинський прес-клуб

лип.24

Юридичні консультації з діяльності друкованих ЗМІ. Про «прив’язку» сайту до друкованого видання

На запитання відповідає медіа-юрист проектів Тернопільського прес-клубу Ігор ФЕДОРЕНКО.

«Якщо реформована редакція районної газети створює свій сайт, чи можна його зареєструвати або якось «прив’язати» до друкованого видання? Щоб все було офіційно?».

– Чинне законодавство України дає наступні визначення: веб-сайт – сукупність даних, електронної (цифрової) інформації, інших об’єктів авторського права і(або) суміжних прав тощо, пов’язаних між собою і структурованих у межах адреси веб-сайту і(або) облікового запису власника цього веб-сайту, доступ до яких здійснюється через адресу мережі Інтернет, що може складатися з доменного імені, записів про каталоги або виклики і(або) числової адреси за Інтернет-протоколом (Закон України «Про авторське право і суміжні права»).

Детальніше...
 
лип.23

Юридичні консультації з діяльності друкованих ЗМІ. Про негатив у політичній рекламі на газетних сторінках

На запитання відповідає медіа-юрист проектів Тернопільського прес-клубу Ігор ФЕДОРЕНКО.

«Допоможіть розібратись. У політичній рекламі одного із кандидатів у народні депутати, який розміщує її в нашій газеті, є негативні вислови стосовно інших кандидатів.  Мають місце наступні вислови: «мафія, яка роками грабує», «намагаються незаконно зареєструвати кандидатами у народні депутати людей з однаковими зі мною прізвищами», «ці бандити» тощо.

Чи несе редакція юридичну відповідальність з приводу цього, якщо матеріал буде надрукований під рубрикою «Політична реклама», згідно з укладеним із кандидатом і редакцією відповідним Договором та надходженням коштів із поточного рахунку виборчого фонду?».

Детальніше...
 
лип.22

Медіа-кав’ярня «Стереотипи і сексистський контент у кіровоградських медіа»

«Кожна дівчина хоче відчути себе принцесою» («…бути красивою»), «представники сильної статі», «представниці слабкої статі», «мати загубила доньку» (хоча поряд був і батько) – це лише частина стереотипних образів, зафіксованих у кіровоградських медіа.

Запрошуємо журналісток/журналістів кіровоградських медіа, громадських активісток/активістів 26 липня о 16:00 на неформальну розмову за кавою-чаєм, під час якої поговоримо, зокрема, про:

  • як виявляти гендерні стереотипи у своїй картині світу;
  • які стереотипи щодо жінок і чоловіків присутні в кіровоградських медіа;
  • в чому небезпека цих стереотипів і чому важливо припинити їх поширювати.

На зустрічі також буде презентовано Порадник із гендерної чутливості українських медіа.

Захід відбудеться за участі:

  • Богдани Стельмах – координаторки Волинського прес-клубу, керівниці проекту «Гендерночутливий простір сучасної журналістики»;
  • Вікторії Талашкевич  голови Кіровогорадського прес-клубу, експертки з гендерного моніторингу кіровоградських медіа;
  • Ольги Гриднєвої – експертки з гендерної тематики.

Організатори пригощають кавою/чаєм і тістечками.

Місце проведення: місто Кропивницький, кафе Praga (вул. В’ячеслава Чорновола, 31)

Кількість місць обмежена, необхідна попередня реєстрація.

Контактна особа – Ірина Требунських (тел.: 0663681925, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду )

_________________

Гендерна медіа-кав’ярня відбувається в межах проекту «Гендерночутливий простір сучасної журналістики», що реалізовується Волинським прес-клубом у партнерстві з Гендерним центром та за підтримки «Медійної програми в Україні», що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) і виконується міжнародною організацією Internews

 
лип.08

Третій Конкурс журналістських матеріалів на гендерну тематику

Волинський прес-клуб, Гендерний центр Волинської області та Українська медійна програма (Internews) запрошують журналістів/журналісток регіональних медіа (друкованих ЗМІ, телебачення, радіо, інтернет-видань), блогерів/блогерок, які цікавляться тематикою рівних прав і можливостей чоловіків і жінок до участі в третьому Конкурсі журналістських матеріалів на гендерну тематику.

До участі в Конкурсі приймаються роботи, опубліковані/подані в ефір у січні-липні 2019 року. Матеріали, створені в межах проекту «Гендерночутливий простір української журналістики», до розгляду не приймаються.

Формат подачі робіт на конкурс:

1)    для матеріалів, розміщених у друкованих виданнях – текст у форматі Microsoft Word, скан-копія публікації у виданні (або pdf-формат зверстаної сторінки чи посилання на інтернет-сторінку газети);

2)    для матеріалів, розміщених у інтернет-виданнях – посилання на інтернет-сторінку;

3)    для матеріалів, розміщених в електронних ЗМІ (радіо, телебачення) – посилання на передачу/сюжет, розміщену на інтернет-сторінці медіа, каналі YouTube, Vimeo або файлообміннику.

Учасниці / учасники конкурсу можуть надіслати не більше 2 матеріалів.

Критерії оцінювання:

  • актуальність теми;
  • повнота розкриття теми;
  • відсутність гендерних стереотипів;
  • дотримання етичних стандартів журналістики;
  • вживання фемінітивів.

Оцінювання робіт проводитиме журі, сформоване з організаторів конкурсу, фахівців/-чинь з гендерних питань і журналістів/-ок (до завершення конкурсу імена не розголошуються). Результати конкурсу будуть оголошені в серпні 2019 р.

Всі учасники / учасниці конкурсу отримають дипломи, а переможців / переможиць чекає винагорода. Передбачається, що у кожній номінації (друковані ЗМІ, радіо, телебачення та інтернет-видання) буде визначено 3 призові місця.

Кінцевий термін подачі матеріалів – 2 серпня 2019 р. 

Роботи на електронну пошту Волинського прес-клубу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду . Тема листа: «На конкурс журналістських матеріалів із гендерної тематики».

У тексті листа не забувайте вказати:

  • Ваше ім’я і прізвище;
  • назву населеного пункту, медіа, в якому працюєте, і посаду;
  • номер телефону та електронну адресу, за якими з Вами можна сконтактувати.

З усіма питаннями звертайтеся до Богдани Стельмах за тел.: (066) 203-50-31, (067) 756-24-20, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду .

_________________

Конкурс журналістських матеріалів відбувається в межах проекту «Гендерночутливий простір сучасної журналістики», що реалізовується Волинським прес-клубом у партнерстві з Гендерним центром, Незалежною громадською мережею прес-клубів та за підтримки «Медійної програми в Україні», що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) і виконується міжнародною організацією Internews

 
лип.05

Юридичні консультації з діяльності друкованих ЗМІ. Про видачу свідоцтва на частку в статутному капіталі

На запитання відповідає медіа-юрист проектів Тернопільського прес-клубу Ігор ФЕДОРЕНКО .

«В серпні 2018 наша редакція реформувалася в товариство з обмеженою відповідальністю. В статуті є положення про видачу засновникам свідоцтва на частку в статутному капіталі товариства. Скажіть, хто повинен їх видавати?».

– Ваш статут було прийнято вже після вступу в дію Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю». Цей Закон не містить положення про видачу свідоцтв учасникам товариства. Така норма була в Законі України «Про господарські товариства», стаття 52 якого містила положення про те, що: «Учаснику товариства з обмеженою відповідальністю, який повністю вніс свій вклад, видається свідоцтво товариства». Відсутність такої норми в чинному законодавстві, звісно, не перешкоджає внесенню відповідного положення про свідоцтво товариства до статуту, якщо засновники виявили таке бажання.  Свідоцтво видається товариством.

Детальніше...
 
Сторінка 5 з 153

Архів

2019
жовтня
MoTuWeThFrSaSu
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

Ресурсний центр ГУРТ


Пошук

Наша сторінка на Facebook