You are here:
  • Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Волинський прес-клуб

Волинський прес-клуб

трав.02

Волинські амбасадорки проєкту "Голос жінки має силу!"

Як ми уже  повідомляли, у квітні на Волині стартувала національна адвокаційна кампанія, що має на меті посилити голоси жінок і дівчат у суспільстві, і коротко знайомили з її волинськими амбасадорками. 

Тепер - трохи більше про кожну з них і їх ініціативи. 

Ольга Бузулук - журналістка, прессекретарка Патрульної поліції Волині. Як Амбасадорка планує реалізувати міні-проєкт із протидії домашньому насильству. За її словами, з початку 2020 року на лінію 102 надійшло більше 800 повідомлень про домашнє насильство. "Це - 10-15 викликів щодоби про горе і сльози, спричинені рідними людьми. З цим не можна миритися", - переконана Ольга і розробляє інформаційну кампанію для різних вікових та суспільних категорій, у якій буде пояснювати проблему, говорити про наслідки, роз'яснювати дії поліції, розвінчувати стереотипи навколо домашнього насильства.

Детальніше про Амбасадорку - на сайті проєкту mustpost.today

Фото зі сторінки у Facebook

Детальніше...
 
квіт.30

Працює «Гаряча лінія» з надання правової допомоги редакціям реформованих ЗМІ

Шановні колеги!

Нагадуємо, що для вас працює «гаряча» телефонна лінія.

Щоденно у робочі дні – з понеділка по п’ятницю – з 10:00 до 14:00 безкоштовні юридичні консультації надає медіа-юрист Ігор Федоренко. Телефон – 099-986-69-66.

«Гаряча лінія» працює в рамках проекту Тернопільського прес-клубу «Сприяння медіа-реформам та розвитку регіональної журналістики» за підтримки «Медійної програми в Україні», що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) і виконується міжнародною організацією Internews.

 
квіт.28

Сайти мережі гіперлокальних медіа “Район. in.ua”, “Слово правди” і “Нова доба” – найбільш гендерночутливі видання Волині: результати квітневого моніторингу

Такими є дані моніторингу, проведеного 11-17 квітня 2020 р., в межах якого проаналізовано ті ж 10 гіперлокальних видань, що й у лютому. Серед 5 друкованих це – Ковельська міськрайонна газета «Вісті Ковельщини», Маневицька районна газета «Нова доба», Любешівська районна газета «Нове життя», Камінь-Каширська районна газета «Полісся», Володимир-Волинська міськрайонна газета «Слово правди». Серед онлайн-медіа – «БУГ», «Ковель.район», «Кордон», «Рожище.район», «Шацьк.район».

Кожне видання ми проаналізували за кількома категоріями: кількістю чоловіків та жінок як експертів/експерток, героїв/героїнь у журналістських матеріалах, кількістю фемінітивів, наявністю стереотипних образів, сексизму в журналістських матеріалах та відстежували наявність матеріалів на гендерну тематику.

Оскільки період моніторингу співпав із передпасхальним тижнем, то закономірно, що чимало матеріалів було саме на великодню та релігійну тематику. Особливо це характерно для газет.

27% від загальної кількості матеріалів присвячені COVID-19: 26% – в інтернет-виданнях і 28% – в друкованих ЗМІ. Це були офіційні повідомлення про впровадження карантинних заходів, інформація з брифінгів органів влади, матеріали, пов'язані зі статистикою захворювання, інтерв'ю з лікарями, чимало публікацій про організацію роботи церков у передспахальний та великодній періоди в умовах карантину. Відтак, найчастіше експертами в таких повідомленнях були чоловіки (у 82% випадків – у друкованих ЗМІ і 65% - онлайн-медіа).

Для збільшення натисніть на зображенні

Детальніше...
 
квіт.27

Про пересування журналістів транспортом під час карантину. Юридичні консультації з діяльності друкованих ЗМІ

На запитання відповідає медіа-юрист проєктів Тернопільського прес-клубу Ігор ФЕДОРЕНКО.

«У зв’язку з забороною пасажирських перевезень на роботу їздимо легковим автомобілем. Водій підбирає по дорозі колег з редакції. Чи може в такому випадку їздити в автомобілі більше, ніж дві особи? Бо на виїзді з міста співробітники поліції зробили нам попередження».

– Обмеження для громадян України у зв’язку з карантином, встановлені постановою Кабінету Міністрів України «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 від 11 березня 2020 р. № 211». Підпункт 9 пункту 2 цієї Постанови забороняє  регулярні та нерегулярні перевезення пасажирів автомобільним транспортом у міському, приміському, міжміському, внутрішньообласному та міжобласному сполученні, зокрема, пасажирські перевезення на міських автобусних маршрутах у режимі маршрутного таксі, крім перевезення легковими автомобілями, а також перевезення певних категорій працівників  службовими та/або орендованими автомобільними транспортними засобами, міським електричним (трамвай, тролейбус) та автомобільним транспортом, що здійснює регулярні пасажирські перевезення на міських маршрутах. Перевезення працівників здійснюється за умови забезпечення водіїв та пасажирів під час таких перевезень засобами індивідуального захисту, а кількість пасажирів повинна бути в межах кількості місць для сидіння, передбаченої технічною характеристикою транспортного засобу або визначеної в реєстраційних документах на цей транспортний засіб.

Детальніше...
 
квіт.27

У квітні показник гендерної чутливості* гiперлокальних медіа України зберігається - 38%

Індекс гендерної чутливості гіперлокальних медіа у квітні 2020 р. порівняно із лютим залишається незмінним і складає 38%. Такими є дані моніторингу, проведеного Волинським прес-клубом у партнерстві з Гендерним центром Волині, Незалежною громадською мережею прес-клубів України за підтримки Медійної програми (Internews).

Загалом упродовж 11-17 квітня було проаналізовано більше 2 тис. публікацій у друкованих ЗМІ та майже 6 тис. повідомлень в онлайн-медіа 24 областей України. Аналіз публікацій відбувався за кількома критеріями: дотримання гендерного балансу (кількість жінок і чоловіків як героїнь/героїв, і експерток/експертів (тими, хто коментує, чию думку цитують), частота вживання фемінітивів, наявність стереотипних образів і сексистського контенту. Також експерт/к/и моніторингу простежували, чи продукують медіа матеріали на гендерну тематику. 

Особливої уваги вимагала до себе проблема з COVID-19. Їй було присвячено 40% усіх матеріалів (35% - у друкованих і 42% - в онлайн-виданнях). Найчастіше питання, пов'язані з коронавірусом (заходи безпеки, особливості захворювання, забезпечення лікарень), коментували чоловіки: 67% - у друкованих ЗМІ і 74% - в онлайн-медіа. Подібна ситуація і з героїнями публікацій: 34% - в друкованих і 40% - в інтернет-виданнях. Зазвичай це були повідомлення керівних осіб місцевих органів влади, управлінь, головних лікарів.

Для збільшення натисніть на зображенні

Детальніше...
 
Сторінка 5 з 165

Архів

2020
липня
MoTuWeThFrSaSu
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Ресурсний центр ГУРТ


Пошук

Наша сторінка на Facebook