You are here:
  • Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Волинський прес-клуб

Волинський прес-клуб

черв.11

Запрошуємо волинянок на навчання блогерству

У межах проєкту "Голос жінки має силу!" 23-24 червня у Луцьку відбудеться тренінг із блогерства. Його мета – навчити активних дівчат і жінок, як писати і розміщувати блоги, а також використовувати цей медіа-інструмент для донесення власних ідей і думок до широкого загалу, впливати на ті процеси, що відбуваються в громаді і в державі.

Основна увага буде зосереджена на виготовленні відеоблогів і їх розміщення у популярних соцмережах.

Навчання відбуватиметься з 9:00 до 17:00 із дотриманням усіх санітарно-епідеміологічних вимог, що діятимуть на той час.

Кількість учасниць обмежена.

Для участі в тренінгу заповніть, будь ласка, Анкету.

Дедлайн зголошення - 20 червня.

Виникли питання – пишіть на адресу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду

________________________

Проєкт "Голос жінки має силу!" реалізовується Фундацією прав людини за підтримки Інституту міжнародних культурних зв’язків ІФА та Міністерства закордонних справ Федеративної Республіки Німеччина. Регіональний партнер проєкту – ВОГО “Волинський прес-клуб”.


 
черв.09

Про маркування матеріалів від органів влади. Юридичні консультації з діяльності друкованих ЗМІ

На запитання відповідає медіа-юрист проектів Тернопільського прес-клубу Ігор ФЕДОРЕНКО.

«У одній з ваших попередніх правових консультацій йшлося про те, що не можна ставити замовні матеріали без відповідної позначки. Зараз іде дискусія, як позначати матеріали про діяльність органів влади. Хтось їх взагалі ніяк не позначає, хтось ставить під рубрику “Офіційно”. Також ми читали роз’яснення  медіа-юристки, координаторки юридичних програм Інституту розвитку регіональної преси Людмили Панкратової про те, що інформацію від влади потрібно маркувати ( щоб читачам було зрозуміло, що це не журналістські матеріали) позначкою «Матеріал виготовлено на підставі договору з…/між…». Проте ми не знайшли відповідних положень у законодавстві. То як же все-таки  треба чинити правильно, публікуючи матеріали, що висвітлюють роботу влади?».

– Офіційна інформація органів державної влади та органів місцевого самоврядування, ство-рена в процесі їх діяльності, доводиться до відома населення в порядку, встановлено-му Конституцією України, Законами України “Про інформацію” та “Про доступ до публічної інформації”, «Про порядок висвітлення діяльності органів державної влади та органів місцевого самоврядування в Україні засобами масової інформації». Але жодне з них, як і Закон України «Про рекламу», не містить зобов’язання робити маркування офіційної інформації органів влади або місцевого самоврядування.

Детальніше...
 
трав.29

Якщо передплатники мають претензії через невихід газети у зв’язку з карантином. Юридичні консультації з діяльності друкованих ЗМІ

На запитання відповідає медіа-юрист проектів Тернопільського прес-клубу   Ігор ФЕДОРЕНКО. «Два місяці газета не виходила через карантин. Передплатники мають до нас претензії через це, адже вони оплатили щотижневе отримання газети без перерв. Як ми маємо вирішити це питання з людьми?»

– Розповсюдження друкованих видань за передплатою регулюється Законами  України  “Про захист прав споживачів”, “Про  друковані  засоби  масової  інформації  (пресу)  в  Україні”, “Про    видавничу   справу”,  Цивільним  кодексом  України,  «Правилами розповсюдження періодичних друкованих видань», затверджених Наказом Державного комітету зв’язку України, Міністерства  інформації України, Міністерства транспорту України від 10 грудня 1998 року N 169/81/492 та іншими нормативними документами. Закон України «Про видавничу справу» в  статті 29 передбачає, що «Споживач має право на: заміну видавничої продукції, в якій виявлено поліграфічний та інший технологічний брак; гарантію виконання відповідно оформлених передплатних зобов’язань». В Законі України «Про захист прав споживачів» щодо договорів, які стосуються доставки періодичних видань,  передбачено повернення передплатнику сплаченої суми грошей за не отримані екземпляри.

Детальніше...
 
трав.28

Гендерна медіа-кав'ярня онлайн про стереотипи та сексизм у медіа Херсонщини

Моніторинг гіперлокальних медіа Херсонщини, проведений у лютому і квітні цього року, показав, що в журналістських матеріалах більшою мірою фігурують чоловіки - і як герої публікацій, і як експерти з певних тем. Стереотипно їхньою сферою вважаються політика, економіка, спорт, екологія та волонтерська діяльність. Про це під час Гендерної кав'ярні онлайн розповіла експертка з моніторингу, старша викладачка кафедри соціальних комунікацій ХДУ Оксана Жіляєва.

Для збільшення натисніть на зображенні

Детальніше...
 
трав.27

Про маркування проплачених матеріалів. Юридичні консультації з діяльності друкованих ЗМІ

На запитання відповідає медіа-юрист проектів Тернопільського прес-клубу Ігор ФЕДОРЕНКО. «Інколи замовник при розміщенні проплаченої статті не бажає, щоб матеріал був маркований як реклама. Підкажіть, як бути в такій ситуації?»

Закон України «Про рекламу» в статті 1 дає наступні визначення: реклама – інформація про особу чи товар, розповсюджена в будь-якій формі та в будь-який спосіб і призначена сформувати або підтримати обізнаність споживачів реклами та їх інтерес щодо таких особи чи товару; прихована реклама – інформація про особу чи товар у програмі, передачі, публікації, якщо така інформація слугує рекламним цілям і може вводити в оману осіб щодо дійсної мети таких програм, передач, публікацій;

Детальніше...
 
Сторінка 5 з 167

Архів

2020
серпня
MoTuWeThFrSaSu
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

Ресурсний центр ГУРТ


Пошук

Наша сторінка на Facebook