You are here: Головна
  • Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Волинський прес-клуб

Волинський прес-клуб

жовт.17

Проект підтримки друкованих ЗМІ в процесі роздержавлення охопить 11 регіонів

Тернопільський прес-клуб оголошує новий етап проекту «Комплексна підтримка друкованих ЗМІ різних регіонів України в процесі роздержавлення та налагодження їх самостійної діяльності», що його було розпочато в лютому цього року за підтримки “Українського медійного проекту” (У-Медіа), що реалізується Інтерньюз в Україні та фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID).

Територіально сферу впливу проекту буде значно розширено, він охопить 11 областей України, а саме – Тернопільську, Волинську, Дніпропетровську, Житомирську, Закарпатську, Львівську, Полтавську, Сумську, Харківську, Херсонську та Чернігівську. Щодо змісту діяльності, то вона і надалі полягатиме в наданні різнопланової допомоги колективам та керівникам газет названих регіонів в ході їх   роздержавлення згідно з Законом України «Про реформування державних і комунальних друкованих засобів масової інформації», а також на початку їх самостійної роботи. Передусім в період з жовтня 2017-го  до червня 2018-го буде проведено 9 кущових тренінгів під керівництвом сертифікованих фахівців на теми, що були визначені найактуальнішими  в результаті опитування цільової аудиторії першого етапу проекту. Зокрема, щодо правової підтримки, організації газетного менеджменту та  тематичного й графічного осучаснення газет. З огляду на те, що на даному етапі реформування редакціям дуже потрібен широкий обмін практичним досвідом, для редакторів газет також буде організовано  стажування в успішних редакціях.

Практична правова допомога надаватиметься через централізовану телефонну лінію проекту, куди при потребі зможуть звернутися керівники та працівники редакцій не лише з областей-учасників, а й з усієї України. Письмові юридичні консультації  з’являтимуться на сайтах регіональних прес-клубів та в партнерських онлайн-ЗМІ. Окрім цього можна буде задати запитання і отримати відповіді на них електронною поштою. В окремих ситуаціях юрист проекту надаватиме потребуючим допомогу у досудових справах.

З метою збільшення прозорості процесу реформування друкованих ЗМІ та покращення обміну відповідною інформацією між регіонами журналісти проекту готуватимуть тематичні публікації та дайджести новин, пов’язаних з роздержавленням газет. Також в рамках проекту буде видано і  безкоштовно розповсюджено спеціальний посібник для керівників та працівників редакцій.

Контактні дані:

Тернопільський прес-клуб - м. Тернопіль, вул. Качали, 3

Телефон  050-528-03-15

Електронна пошта  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду

Сайт  http://pressclub.te.ua/category/роздержавлення-змі/

 
вер.30

Індекс гендерної чутливості регіональних медіа: підсумкові дані двох етапів моніторингу

Гендерний моніторинг регіональних медіа уперше виявив об’єктивну картину залучення експерток/ експертів, героїнь/ героїв та вживання фемінітивів у журналістських матеріалах.

Упродовж двох місяців – лютого та серпня 2017 року – у 22 областях України було проведено моніторинг публікацій у 5 друкованих і 5 інтернет-виданнях (220 медіа), які пишуть на суспільно-політичні та соціальні теми. Було проаналізовано 180 895 матеріалів (90038 матеріалів у лютому, із яких 20007 – у друкованих ЗМІ і 70031 – в інтернет-виданнях , та 90857 матеріалів у серпні, із яких 18312 – у друкованих ЗМІ і 72545 – в онлайн-медіа).

Згідно отриманих даних, у лютому в регіональних медіа зафіксовано 29% коментарів / експертних думок жінок, а в серпні – 31%. Відсоток героїнь зріс лише на одиницю. Водночас кількість використання фемінітивів на позначення професій, посад, діяльності жінок зріс із 27% до 36% (на 9%).

Детальніше...
 
вер.28

Від «берегині» до експертки – результати серпневого гендерного моніторингу волинських медіа


Для серпневого моніторингу індексу гендерної чутливості волинських медіа було обрано 5 інтернет-видань («ВолиньPost», «Волинські Новини», «Волинь 24», «Конкурент», «Район Луцьк») та 5 друкованих видань ( «Волинь-нова», «Вісник і К», «Сім'я і дім», «Волинська газета», «Луцький замок»). Кожне медіа аналізували за п’ятьма категоріями: тематикою (представленість чоловіків та жінок як експертів/експерток, героїв/героїнь), кількістю фемінітивів, наявністю стереотипних образів, сексизму в журналістських матеріалах та тематичних статей.

Загальна представленість жінок в друкованих і онлайн-виданнях Волині у серпні 2017 року становила по 27%. В інтернет-виданнях та друкованих медіа загальна тенденція – зображення жінок експертками та героїнями  у соціальній сфері: освіта та виховання дітей, рукоділля, заняття домашнім господарством, у темі культури (зазвичай як героїнь виставок чи різних масових заходів), а також як героїнь спортивних подій. Чоловіки у більшості прикладів стають експертами/героями у сфері перевезень, роботи органів місцевого самоврядування, у матеріалах про надзвичайні події (ДТП, злочини і т.п.), темах політики й економіки, бізнес-аналітики, а також як культурні діячі.

В інтеренет-виданнях експертки найчастіше представлені у публікаціях на теми медицини (53%), освіти і науки (59%) і волонтерства (60%). Найнижча представленість експерток у темах розваг (6%), спорту (8%), політики (12%), бізнесу (17%) . Героїнями жінки найчастіше виступають у матеріалах на волонтерську тематику (49%), медичну (46%), спорту (44%), освіти і науки (42%). Найменше жінок у темах війни (9%), політики (9%), бізнесу (13%).


Детальніше...
 
вер.25

Медіа-кав’ярня з питань гендерної чутливості волинської журналістики

Згідно лютневого моніторингу друкованих та інтернет-видань у 22 областях України волинські медіа були в четвірці тих, чий рівень гендерної чутливості був найвищий. Чи збереглися ці показники у серпні? Що вони означають і чи свідчать про дотримання гендерного балансу у волинських виданнях, відсутність стереотипного і сексистського контенту? При висвітленні яких тем найчастіше фігурують жінки і чоловіки?









Про ці та інші питання йтиметься в Луцьку під час підсумкової гендерної медіа-кав’ярні, яка відбудеться 28 вересня 2017 року о 16:00 год. у приміщенні антикафе «InnerSpace» (вул. Паркова, 5)

Також на зустрічі вперше буде презентовано загальний індекс гендерної чутливості волинських медіа у порівнянні з індексами медіа всіх 22 областей, сформований вперше в Україні за результатами моніторингу 220 друкованих та інтернет-видань, та названо найбільш гендерної чутливе видання Волині.

Захід відбудеться за участі:

  • Оксани Ярош – гендерної експертки, експертки проекту «Гендерний простір сучасної журналістики: від теорії до практики» (Луцьк)
  • Богдани Стельмах – координаторки Волинського прес-клубу, керівниці проекту «Гендерний простір сучасної журналістики: від теорії до практики» (Луцьк)
  • учасниць моніторингової групи

До дружнього спілкування запрошуються журналістки/журналісти волинських медіа, громадські активістки/активісти, яким цікава дана тематика.

Під час зустрічі на учасників/учасниць чекає смачна кава/чай і тістечка.

Ми будемо раді почути ваші думки!

Про свою участь у медіа-кав’ярні повідомте, будь ласка, до 27 вересня у зручний для вас спосіб:
за тел.: (066) 203-50-31, (067) 756-24-20 – Богдана Стельмах, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду .

_________________

Захід відбувається в межах проекту «Гендерний простір сучасної журналістики: від теорії до практики», що реалізовується Волинським прес-клубом у партнерстві з Гендерним центром, Незалежною громадською мережею прес-клубів України та за підтримки програми «У-Медіа» (Інтерньюз)

 
вер.01

Гендер і медіа у Містечку USAID у Луцьку

Під час роботи «Містечка USAID», що відбулося 25 серпня на День міста в Луцьку, Агентство США з міжнародного розвитку (USAID) представило напрямки своєї діяльності у партнерстві з місцевими громадськими організаціями. Серед учасників були і Програма «У-Медіа» (Інтерньюз), Волинський прес-клуб та Гендерний центр, які об’єднали зусилля задля розвитку професійності української журналістики, зокрема – їх гендерної чутливості.

Нашим дорослим відвідувачам ми підготували опитування-вікторину, а найменшим пропонували намалювати, ким вони хочуть стати в майбутньому. Це надало можливість побачити, наскільки люди обізнані з проблемами жінок і чоловіків у сучасному суспільстві та наскільки суспільні стереотипи впливають на дитячі мрії.

Загалом ми отримали 102 відповіді на питання вікторини і 50 малюнків.

Насамперед, нам було цікаво дізнатися, як громадяни розуміють поняття «гендер». Більшість із них відзначила, що це – про рівні права жінок і чоловіків у суспільстві, відсутність обмежень за статевою ознакою, вияв поваги до людини незалежно від статі. Це також – відсутність приниження міським головою депутаток, ставлення до них як рівноправних колег. Для окремих респондентів це слово або не означає нічого, або означає рід, стать, «якийсь закон чи погане слово», частину суспільства, «лідера у якійсь справі», «жіноче або чоловіче начало».

Детальніше...
 
Сторінка 5 з 127

Архів

2018
січня
MoTuWeThFrSaSu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

Ресурсний центр ГУРТ


Пошук

Наша сторінка на Facebook