You are here: Головна
  • Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Волинський прес-клуб

Волинський прес-клуб

черв.29

Юридичні консультації з діяльності друкованих ЗМІ. Про успадкування частки статутного капіталу реформованої газети

На запитання відповідає медіа-юрист проектів Тернопільського прес-клубу  гор ФЕДОРЕНКО

«Підкажіть, будь-ласка, чи можуть учасники ТОВ передати у спадок свою частку від роздержавленої газети, якщо вони не вносили своїх коштів, а отримали процент від балансової вартості майна, переданого газеті місцевою радою?».

– Успадкуванням є перехід прав та обов’язків (спадщини) від фізичної особи, яка померла (спадкодавця), до інших осіб (спадкоємців) (ст. 1216 Цивільного кодексу України). Якщо реформування здійснено шляхом перетворення редакції членами її трудового колективу у суб’єкт господарювання, Закон України «Про реформування державних і комунальних друкованих засобів масової інформації»  в частині 3 статті 8  забороняє повертати частки учасника тільки у одному випадку: «У разі виходу із складу засновників (співзасновників) суб’єкта господарювання його частка майна, отримана ним під час реформування редакції, не підлягає поверненню зазначеному засновнику (співзасновнику), а розподіляється між іншими засновниками суб’єкта господарювання». Цей Закон розглядає тільки випадок виходу учасника – його добровільного волевиявлення, небажання бути у складі учасників товариства. Закон про реформування нічого не каже про те, як бути з часткою учасника в статутному капіталі товариства, отриманою при реформуванні, у випадку смерті (і відповідно спадкування), виключення зі складу учасників тощо.  В такому випадку потрібно керуватися чинним законодавством, а саме Законом України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю»,  де у статті 23 врегульовано перехід частки до спадкоємця:

Детальніше...
 
черв.28

Юридичні консультації з діяльності друкованих ЗМІ. Про порушення при скликанні загальних зборів учасників товариства реформованої редакції

На запитання відповідає медіа-юрист проектів Тернопільського прес-клубу Ігор ФЕДОРЕНКО.

 На нашу адресу надійшов лист з питаннями стосовно порушень при скликанні загальних зборів учасників товариства реформованої редакції. Згідно перехідних положень Закону України «Про товариства з обмеженою відповідальністю та товариства з додатковою відповідальністю», попередньо прийняті установчі документи діють протягом року з моменту набрання чинності цим законом: «Протягом року з дня набрання чинності цим Законом положення статуту товариства з обмеженою відповідальністю, товариства з додатковою відповідальністю, що не відповідають цьому Закону, є чинними в частині, що відповідає законодавству станом на день набрання чинності цим Законом. Цей пункт не застосовується після внесення змін до статуту товариства з обмеженою відповідальністю, товариства з додатковою відповідальністю».

Детальніше...
 
черв.28

Волинські медіа: зростає відсоток представленості жінок і вживання фемінітивів

Такими є результати моніторингу індексу гендерної чутливості волинських медіа, проведеного 11-17 червня 2019 р. Для аналізу було обрано 5 інтернет-видань («ВолиньPost», «Волинські Новини», «Волинь 24», «Конкурент», «Район Луцьк») та 5 друкованих видань (газети «Волинь», «Волинська газета », «Твій вибір», «Вісник і К», «Луцький замок») Кожне медіа аналізували за п’ятьма категоріями: тематикою (представленість чоловіків та жінок як експертів/експерток, героїв/героїнь), кількістю фемінітивів, наявністю стереотипних образів/сексизму в журналістських матеріалах і тематичних статей. Загалом проаналізовано 1780 публікацій (1485 в інтернет-виданнях і 295 в друкованих виданнях).

Загальна представленість жінок як експерток та героїнь в онлайн-виданнях Волині у червні 2019 року становила 33% (це на 7% більше, ніж у квітні), у друкованих – 26% (що на 2% менше, ніж у квітні).

Детальніше...
 
черв.27

Гендерна чутливість регіональних медіа зросла на 2%: результати червневого моніторингу

У червні 2019 р. Індекс гендерної чутливості регіональних медіа підвищився до 34% (у лютому і квітні він складав 32%). Це значною мірою пов'язано зі збільшенням кількості фемінітивів у журналістських матеріалах, але водночас медіа все частіше почали залучати жінок як героїнь та експерток своїх публікацій. Такими є дані третьої хвилі моніторингу гендерної чутливості регіональних медіа у 24 областях України, проведеного 11-17 червня 2019 року Волинським прес-клубом, Гендерним центром Волині та Незалежною громадською мережею прес-клубів України за підтримки «Медійної програми в Україні» (Internews).

Згідно отриманих даних, кількість експерток (тих, хто коментували певні теми) у друкованих та інтернет-виданнях - майже однакова (30% і 31% відповідно), стільки ж героїнь (тих, про кого писали і кого згадували в матеріалах) у друкованих медіа, а на інформаційних сайтах - 26%. За кількістю вживання фемінітивів домінують інтернет-видання (49% проти 39% в друкованих ЗМІ). Однак усі показники, порівняно з результатами квітневого моніторингу, на кілька позицій вищі.

Для збільшення натисніть на зображенні

Детальніше...
 
черв.14

Юридичні консультації з діяльності друкованих ЗМІ. Про створення сайту газети і бухгалтерський облік

На запитання відповідає медіа-юрист проектів Тернопільського прес-клубу Ігор ФЕДОРЕНКО. «Створюємо сайт газети. Як оформити передачу доменного імені і відобразити це в бухгалтерському обліку?»

– При створенні інтернет-видання або інтернет-версії друкованого ЗМІ постає питання, як відобразити в бухгалтерському обліку витрати на створення, розміщення і обслуговування сайту. Чинне законодавство України дає наступні визначення: веб-сайт – сукупність даних, електронної (цифрової) інформації, інших об’єктів авторського права і (або) суміжних прав тощо, пов’язаних між собою і структурованих у межах адреси веб-сайту і (або) облікового запису власника цього веб-сайту, доступ до яких здійснюється через адресу мережі Інтернет, що може складатися з доменного імені, записів про каталоги або виклики і (або) числової адреси за Інтернет-протоколом (Закон України «Про авторське право і суміжні права»);

домен – частина ієрархічного адресного простору мережі Інтернет, яка має унікальну назву, що її ідентифікує, обслуговується групою серверів доменних імен та централізовано адмініструється (ст. 1 Закону України «Про телекомунікації»);

доменне ім’я ― ім’я, що використовується для адресації комп’ютерів і ресурсів в Інтернеті (ст. 1 Закону України «Про охорону прав на знаки для товарів і послуг»).

Детальніше...
 
Сторінка 6 з 153

Архів

2019
жовтня
MoTuWeThFrSaSu
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

Ресурсний центр ГУРТ


Пошук

Наша сторінка на Facebook