You are here: Головна
  • Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Волинський прес-клуб

Волинський прес-клуб

лют.09

На шляху до гендерно чутливих медіа: Запоріжжя

Гендерний дисбаланс у журналістських матеріалах зумовлений об'єктивною реальністю, в якій ми маємо узурпацію влади чоловіками. Ця думка була ключовою в обговоренні рівня гендерної чутливості регіональних медіа із запорізькими журналіст(к)ами та громадськими активіст(к)ами.

На фото: керівниця Гендерного центру ЗНУ Тетяна Голованова, журналіст Суспільного.Запоріжжя Олесь Барліг

Згідно отриманих моніторингових даних, Індекс гендерної чутливості запорізьких медіа складає 32%. На цей показник вплинула кількість чоловіків і жінок як експертів/експерток і героїв/героїнь журналістських матеріалів, а також вживання фемінітивів. 

Найчастіше до жінок як експерток запорізькі журналіст(к)и зверталися при висвітленні тем освіти, медицини, волонтерства та розваг, до чоловіків як експертів - політичної, економічної, воєнної і навіть спортивної тематики.

Детальніше...
 
лют.07

Юридичні консультації з питань роздержавлення ЗМІ. Про непогашені зобов’язання редакції, коли підприємство припиняється

На запитання відповідає юрист мережі Інституту розвитку регіональної преси  Ігор ФЕДОРЕНКО. «Комунальне підприємство припиняється, як бути з непогашеними  зобов’язаннями редакції в цьому випадку? Чи вносити до передавального акту, приміром, заборгованість редакції перед друкарнею за 2016 рік?»

– При реформуванні редакцій комунальних друкованих ЗМІ трудовими колективами здійснюється перетворення шляхом припинення комунального підприємства і створення  нового суб’єкта господарювання,  заснованого членами трудового колективу. Процедура перетворення (реорганізації) відрізняється від ліквідації юридичної особи тим, що у Комунального підприємства є правонаступник, до якого, відповідно до частини 2 статті 108 Цивільного кодексу України  переходить усе майно, усі права та обов’язки попередньої юридичної особи.

Детальніше...
 
лют.02

Медіа-кав’ярня з питань гендерної чутливості запорізьких медіа

Який Індекс гендерної чутливості запорізьких медіа серед 22 областей України? Наскільки достатнім є цей рівень і які чинники його зумовлюють? Хто найчастіше фігурує в публікаціях місцевих видань – жінки чи чоловіки – і при висвітленні яких тем? Що впливає на вибір осіб, які коментують подію чи дають експертну оцінку фактам або явищам і для чого нам фемінітиви?

Про ці та інші питання йтиметься під час першої у Запоріжжі гендерної медіа-кав’ярні, яка відбудеться 8 лютого 2018 року о 15:00 у приміщенні кафе-бару «Парк Авеню» (просп. Соборний, 87-А, район Малого ринку).

На зустрічі буде презентовано також:

  • Індекс гендерної чутливості регіональних медіа, сформований уперше в Україні в 2017 році;
  • індекс найчутливішого друкованого та онлайн-медіа Запоріжжя;
  • посібник «Гендерна абетка для медіа».

Захід відбудеться за участі:

  • Богдани Стельмах – координаторки Волинського прес-клубу, керівниці проекту «Гендерний простір сучасної журналістики: від теорії до практики» (Луцьк);
  • Тамари Огородової – голови правління БФ «За майбутнє України», членкині робочої групи з провадження гендерно орієнтованого бюджетування Запорізької ОДА
  • Олеся Барліга – журналіста Суспільного мовлення. Запоріжжя

До участі в медіа-кав’ярні запрошуються журналістки/журналісти запорізьких медіа, громадські активістки/активісти, яким цікава дана тематика.

Під час зустрічі на учасників/учасниць чекає смачна кава/чай і тістечка.

Для реєстрації та додаткової інформації звертайтеся, будь ласка, за тел. 067-618-25-20, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду

Останній день зголошення – 7 лютого (включно)

_________________

Захід відбувається в межах проекту «Гендерний простір сучасної журналістики: від теорії до практики», що реалізовується Волинським прес-клубом у партнерстві з Гендерним центром, Незалежною громадською мережею прес-клубів України та за підтримки програми «У-Медіа» (Інтерньюз)

 
січ.31

На шляху до гендерно чутливих медіа: Івано-франківськ

"Ми шукаємо експертів незалежно від статі, а ви пропонуєте штучно збільшувати кількість жінок", - такою була реакція журналіста інтернет-видання "Репортер" Андрія Філіппського на результати гендерного моніторингу регіональних медіа, презентованого під час гендерної медіа-кав'ярні в Івано-Франківську.

Згідно отриманих даних, індекс гендерної чутливості івано-франківських медіа складає 30%. Експертна думка жінок найчастіше представлена в матеріалах про освіту, волонтерство і розваги, тоді як у текстах на політичну, економічну, медичну, воєнну, спортивну тематику домінують чоловіки. 

Детальніше...
 
січ.29

На шляху до гендерно чутливих медіа: Львів

Індекс гендерної чутливості львівських медіа - один із найвищих в Україні - 33%. На цей показник значною мірою вплинула кількість вживання фемінітивів, однак чимало журналістських публікацій є гендерно незбалансованими, особливо коли йдеться про політики, економіку/бізнес, воєнну сферу та спорт. Такими є результати гендерного моніторингу регіональних медіа, презентовані 25 січня під час першої у Львові гендерної медіа-кав'ярні.

Детальніше...
 
Сторінка 6 з 134

Архів

2018
травня
MoTuWeThFrSaSu
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

Ресурсний центр ГУРТ


Пошук

Наша сторінка на Facebook