You are here: Головна
  • Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Волинський прес-клуб

Волинський прес-клуб

бер.12

Другий Конкурс журналістських матеріалів на гендерну тематику

Волинський прес-клуб, Гендерний центр Волинської області та програма «У-Медіа» (Інтерньюз) оголошують Другий Конкурс журналістських матеріалів на гендерну тематику. 

До участі в конкурсі запрошуються представники / представниці друкованих ЗМІ, телебачення, радіо та інтернет-видань, блогер(к)и та фрілансер(к)и всіх регіонів України, які цікавляться тематикою рівних прав і можливостей чоловіків і жінок.

Тематика матеріалів може стосуватися (але не обмежуватися) таких сфер: політики, влади, бізнесу / економіки, соціальної сфери (відпустки по догляду за дитиною, працевлаштування, забезпечення умов праці та ін.), медицини, освіти, юриспруденції, журналістики, військової галузі, громадської активності тощо.

На конкурс можна надсилати як уже опубліковані/подані в ефір у 2017-18 роках матеріали, так і раніше не оприлюднені. Роботи, які були подані на цей конкурс у 2017 році, до розгляду не приймаються.

Формат подачі:

1)    для матеріалів, розміщених у друкованих виданнях – текст у форматі Microsoft Word, скан-копія публікації у виданні (або pdf-формат зверстаної сторінки чи посилання на інтернет-сторінку газети);

2)    для матеріалів, розміщених у інтернет-виданнях – посилання на інтернет-сторінку або оригінал тексту у форматі Microsoft Word (якщо матеріал не був опублікований);

3)    для матеріалів, розміщених в електронних ЗМІ (радіо, телебачення) – посилання на передачу/сюжет, розміщену на інтернет-сторінці медіа, каналі YouTube, Vimeo або файлообміннику.

Учасниці / учасники конкурсу можуть надіслати не більше 2 матеріалів.

Критерії оцінювання:

  • актуальність матеріалу;
  • повнота розкриття теми;
  • наявність / відсутність стереотипів;
  • дотримання етичних стандартів журналістики;
  • вживання фемінітивів.

Оцінювання робіт проводитиме журі, сформоване з організаторів конкурсу, фахівців у питаннях прав людини та журналістів (до завершення конкурсу імена не розголошуються). Результати конкурсу будуть оголошені в травні 2018 р.

Учасники / учасниці конкурсу отримають подяки, а переможці / переможиці – дипломами та призи.

Кінцевий термін подачі матеріалів – 30 квітня 2018 р. на електронну пошту Волинського прес-клубу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду . Тема листа: «На конкурс журналістських матеріалів із гендерної тематики_Прізвище, ім'я».

З усіма питаннями звертайтеся до Богдани Стельмах за тел.: (066) 203-50-31, (067) 756-24-20, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду .

_________

Конкурс проводиться в межах проекту «Гендерний простір сучасної журналістики: від теорії до практики», що реалізовується Волинським прес-клубом у партнерстві з Гендерним центром, Незалежною громадською мережею прес-клубів України та за підтримки програми «У-Медіа» (Інтерньюз)

 
бер.12

Юридичні консультації з питань роздержавлення ЗМІ. Якщо досі є лише рішення ради про вихід із засновників та обрано спосіб роздержавлення

На запитання відповідає юрист мережі Інституту розвитку регіональної преси  Ігор ФЕДОРЕНКО. «У 2016 році сесією районної ради було прийнято рішення про вихід зі складу засновників. Попередньо на зборах трудового колективу ми обрали спосіб роздержавлення. Як і зазначено у Законі, все було зроблено у визначений термін. Але далі редакція жодних дій не вчинила.  І  районна рада – так само. До кінця процесу реформування залишилося менше року. А ми не знаємо, що робити далі. Будемо дуже вдячні, якщо ви зможете нам пояснити».

– З вашого запитання не зовсім зрозуміло, яке рішення прийняла рада: про вихід зі складу засновників друкованого ЗМІ, чи про вихід зі складу засновників юридичної особи – комунального підприємства. Відповідно до частини 3 статті 105 Цивільного кодексу України,  пункту 7 частини 1 статті 15 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» рішення районної ради повинно бути прийняте з наступних питань:

  • про вихід зі складу засновників комунального підприємства редакції газети;
  • про припинення комунального підприємства редакції газети шляхом перетворення в товариство з обмеженою відповідальністю (або іншу організаційно-правову форму );
  • про створення комісії з перетворення (або реорганізації) комунального підприємства редакції газети;
  • персональний склад комісії з перетворення (або реорганізації) комунального підприємства редакції газети;
  • визначення терміну на подання претензій кредиторами (мінімально 2 максимально 6 місяців).
Детальніше...
 
бер.09

На шляху до гендерно чутливих медіа: Кропивницький

"Ми завжди дивимося на сторінки своєї газити, і якщо є дисбаланс, десь одні хлопці коментують, то ми намагаємося розставляти їх по різних сторінках і таким чином гендерного балансу дотримуватися", - зауважила під час гендерної медіа-кав'ярні у Кропивницькому редакторка газети "Первая городская" Людмила Макей. 

За весь період зустрічей із регіональними медіа, про такий підхід до формування контенту видання вперше довелося почути під час спілкування з журналістками чернігівських медіа, вдруге - у Кропивницькому. Це хороші приклади того, як може розвиватися гендерна чутливість медіа.

Детальніше...
 
бер.07

На шляху до гендерно чутливих медіа: Дніпро

"Для нас, телевізійників, важлива картинка, тому ми шукаємо для своїх сюжетів і передач медійних осіб. Найчастіше - це чоловіки", - зауважила одна з учасниць гендерної медіа-кав'ярні у Дніпрі. 

Власне, це - один із типових аргументів, які часто звучать на зустрічах із регіональними журналіст(к)ами, коли мова заходить про критерії, якими вони керуються при доборі експертів і експерток для своїх матеріалів. Серед них - і той фактор, що посадовцями у різних структурах та інституціях є чоловіки. Відповідно, медіа віддзеркалюють ситуацію з гендерним розподілом ролей у суспільстві.

Детальніше...
 
бер.02

Медіа-кав'ярня з питань гендерної чутливості дніпропетровських медіа

У 2017 році вперше в Україні було виведено Індекс гендерної чутливості регіональних медіа. Який він у дніпропетровських ЗМІ? Які чинники на нього вплинули. Хто найчастіше фігурує в публікаціях місцевих видань – жінки чи чоловіки – і при висвітленні яких тем? Що впливає на вибір осіб, які коментують подію чи дають експертну оцінку фактам або явищам і для чого нам фемінітиви?

Про ці та інші питання йтиметься під час першої у Дніпрі гендерної медіа-кав’ярні, яка відбудеться 5 березня 2018 року о 16.00 у студії кулінарії Fartuk (вул. Старокозацька, 8).

На зустрічі буде презентовано:

  • Індекс гендерної чутливості українських медіа, сформований уперше в Україні (за результатами аналізу 220 друкованих та інтернет-виданнях 22 областей);
  • індекс найчутливішого друкованого та онлайн-медіа Дніпропетровської області;
  • посібник «Гендерна абетка для медіа».

Захід відбудеться за участі:

  • Богдани Стельмах – координаторки Волинського прес-клубу, керівниці проекту «Гендерний простір сучасної журналістики: від теорії до практики» (Луцьк);
  • Оксани Ярош – експертки проекту «Гендерний простір сучасної журналістики: від теорії до практики», голови ГО «Гендерний центр Волині» (Луцьк);
  • Тетяни Сіденко – експертки з моніторингу дніпропетровських медіа, журналістки.
  • Наталії Макухи – співзасновниці ГО «Gender Stream».

До участі в медіа-кав’ярні запрошуються журналістки/журналісти дніпропетровських медіа, громадські активістки/активісти, яким цікава дана тематика.

Під час зустрічі на учасників/учасниць чекає смачна кава/чай і тістечка.

Для реєстрації та додаткової інформації звертайтеся, будь ласка, до Іотової Світлани (тел. 0986106911)

Останній день зголошення – 2 березня до 15.00 (включно).

_________________

Захід відбувається в межах проекту «Гендерний простір сучасної журналістики: від теорії до практики», що реалізовується Волинським прес-клубом у партнерстві з Гендерним центром, Незалежною громадською мережею прес-клубів України та за підтримки програми «У-Медіа» (Інтерньюз)

 
Сторінка 7 з 137

Архів

2018
липня
MoTuWeThFrSaSu
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

Ресурсний центр ГУРТ


Пошук

Наша сторінка на Facebook