You are here: Головна
  • Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Волинський прес-клуб

Волинський прес-клуб

трав.22

Медіа-кав’ярня з питань гендерної чутливості чернівецьких медіа

Що таке гендерна чутливість журналістики? Чи є вона в чернівецьких медіа? Хто найчастіше фігурує в публікаціях місцевих видань – жінки чи чоловіки – і при висвітленні яких тем? Що впливає на вибір осіб, які коментують подію чи дають експертну оцінку фактам і явищам? Як розпізнавати і не використовувати стереотипні образи і для чого нам фемінітиви?

Про ці та інші питання йтиметься під час першої в Чернівцях гендерної медіа-кав’ярні, яка відбудеться 29 травня 2017 року о 15:00 год. у приміщенні кав’ярні «Амур» (вул. Поповича, 6).

На зустрічі буде презентовано також:

  • результати гендерного моніторингу хмельницьких медіа,
  • індекс гендерної чутливості українських медіа, сформований уперше в Україні (за результатами аналізу 90038 публікацій у 220 друкованих та інтернет-виданнях 22 областей)
  • посібник «Гендерна абетка для медіа».

Захід відбудеться за участі:

  • Оксани Ярош – гендерної експертки, експертки проекту «Гендерний простір сучасної журналістики: від теорії до практики» (Луцьк)
  • Богдани Стельмах – координаторки Волинського прес-клубу, керівниці проекту «Гендерний простір сучасної журналістики: від теорії до практики» (Луцьк)
  • Тетяни Смолдиревої – викладачки кафедри журналістики Чернівецького національного університету ім. Ю.Федьковича, медіаекспертки Інституту демократії ім. П.Орлика

До участі в медіа-кав’ярні запрошуються журналістки/журналісти чернівецьких медіа, громадські активістки/активісти, яким цікава дана тематика.

Під час зустрічі на учасників/учасниць чекає смачна кава/чай і тістечка.

Учасникам/учасницям з районних медіа буде компенсовано проїзд.

Для реєстрації та додаткової інформації звертайтеся, будь ласка, до Тетяни Смолдиревої
(тел.: 0505601998, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду . Останній день зголошення – 26 травня (включно).

_________________

Захід відбувається в межах проекту «Гендерний простір сучасної журналістики: від теорії до практики», що реалізовується Волинським прес-клубом у партнерстві з Гендерним центром, Незалежною громадською мережею прес-клубів України та за підтримки програми «У-Медіа» (Інтерньюз)

 
квіт.27

Герої та героїні у матеріалах регіональних медіа

У журналістських матеріалах регіональних медіа у лютому зафіксовано 29% героїнь і 71% героїв. Найвищий відсотковий показник залучення героїнь – у Дніпропетровській області (38%), найнижчий – в Одеській (20%). Друковані видання мають вищий середній показник (31%), аніж інтернет-видання (25%).

Такими є дані моніторингу журналістських матеріалів у 110 друкованих і 110інтернет-виданнях, проведеного ВОГО «Волинський прес-клуб» і ВОГО «Гендерний центр» у партнерстві з Незалежною громадською мережею прес-клубів України та за підтримки програми «У-Медіа» МГО «Інтерньюс» упродовж лютого 2017 року у 22 областях України. Згідно отриманих даних, було проаналізовано 90038 матеріалів, із яких 20007 – у друкованих ЗМІ і 70031 – в онлайн-медіа.

Мета моніторингу полягала у виявленні гендерного балансу/дисбалансу у журналістських матеріалах регіональних медіа, у тому числі щодо гендерного паритету героїнь і героїв тематичних новин.

Розглянемо детальніше за тематиками.

Політика

Середній показник героїнь у політичній тематиці складає 17%. Найвищий показник має Полтавська (49%) область, середній – Дніпропетровська (26%) та Львівська (23%) області, найнижчі – Черкаська (8%), Чернівецька,  Кіровоградська й Запорізька – по 11%.


Детальніше...
 
квіт.25

На шляху до гендерно чутливих медіа: Хмельницький

Медіа-кав’ярня з питань гендерної чутливості журналістики відбулася 24 квітня в Хмельницькому.

На зустрічі йшлося, про представленість жінок і чоловіків у матеріалах різних тематик і використання фемінітивів на позначення назв професій, посад і зайнятості жінок, а також готовість хмельницьких медіа ставати більш гендерної чутливими.

Детальніше...
 
квіт.19

Жінки VS чоловіки: хто коментує тематичні новини у регіональних медіа?

Гендерний розрив між експертками і експертами у журналістських матеріалах регіональних видань становить 42% (2,4 рази), тобто медіа залучають до коментарів або експертної оцінки 29% експерток і 71% експертів. Найвищі показники демонструють Дніпропетровська (42%), Запорізька (40%), Херсонська (40%), найнижчий – Тернопільська (17%) області. Друковані видання мають дещо вищий середній показник (31%), аніж інтернет-видання (27%).

Такими є дані моніторингу журналістських матеріалів у 110 друкованих і 110 інтернет-виданнях, проведеного ВОГО «Волинський прес-клуб» і ВОГО «Гендерний центр» у партнерстві з Незалежною громадською мережею прес-клубів України та за підтримки програми «У-Медіа» МГО «Інтерньюс» упродовж лютого 2017 року у 22 областях України. Згідно отриманих даних, було проаналізовано 90038 матеріалів, із яких 20007 – у друкованих ЗМІ і 70031 – в онлайн-медіа.

Мета моніторингу полягала у виявленні гендерного балансу/дисбалансу у журналістських матеріалах регіональних медіа, у тому числі щодо гендерного паритету експертів і експерток.

У регіональному зрізі залучення експерток і експертів у журналістських матеріалах на різну тематику (політика, економіка, освіта/наука, культура, медицина, спорт, війна, волонтерство) дещо відрізняється, однак виразно показує гендерний дисбаланс у залученні експерток і експертів залежно від тематики.

Політика

Середній показник присутності експерток у регіональних медіа у політичній тематиці складає 16%. Найвищі показники мають Херсонська (27%), Харківська (25%), Сумська (25%) області, найнижчі – Тернопільська (2%), Чернівецька й Рівненська (10%) області.

Детальніше...
 
квіт.18

Медіа-кав’ярня з питань гендерної чутливості хмельницьких медіа

Наскільки гендерно чутлива журналістика Хмельниччини? Хто найчастіше фігурує в публікаціях місцевих видань – жінки чи чоловіки – і при висвітленні яких тем? Як розпізнавати і не вживати стереотипні образи й секзизм?

Про ці та інші питання йтиметься під час першої в Хмельницьку гендерної медіа-кав’ярні, яка відбудеться 24 квітня 2017 року о 14:00 годині у приміщенні Торгово-промислової палати (кафе «Меркурій», вул. Подільська, 109/1).

На зустрічі буде презентовано також:

  • результати гендерного моніторингу хмельницької журналістики,
  • індекс гендерної українських медіа, сформований уперше в Україні (за результатами аналізу 90038 публікацій у 220 друкованих та інтернет-виданнях 22 областей)
  • посібник для журналістів «Гендерна абетка для медіа».

Захід відбудеться за участі:

  • Тетяни Баєвої – голови правління Хмельницької ГО «Подільський центр «Гендерна рада»
  • Оксани Ярош – гендерної експертки, експертки проекту «Гендерний простір сучасної журналістики: від теорії до практики» (Луцьк)
  • Богдани Стельмах – координаторки Волинського прес-клубу, керівниці проекту «Гендерний простір сучасної журналістики: від теорії до практики» (Луцьк)
  • Ірини Савченко – програмної координаторки ГО «Інтерньюз» (Київ)
  • Олександри Бородіної – менеджерки з питань гендеру та інклюзивності ГО «Інтерньюз» (Київ)

До участі в медіа-кав’ярні запрошуються журналістки/журналісти хмельницьких медіа, громадські активістки/активісти, яким цікава дана тематика.

Під час зустрічі на учасників/учасниць чекає смачна кава/чай і тістечка.

Для реєстрації та додаткової інформації звертайтеся, будь ласка, до Тетяни Баєвої (тел.: (067) 303 20 22, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду Останній день зголошення – 21 квітня (включно).

_________________

Захід відбувається в межах проекту «Гендерний простір сучасної журналістики: від теорії до практики», що реалізовується Волинським прес-клубом у партнерстві з Гендерним центром, Незалежною громадською мережею прес-клубів України та за підтримки програми «У-Медіа» (Інтерньюс)

 
Сторінка 7 з 125

Архів

2017
листопада
MoTuWeThFrSaSu
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

Ресурсний центр ГУРТ


Пошук

Наша сторінка на Facebook