You are here: Головна
  • Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Волинський прес-клуб

Волинський прес-клуб

серп.14

Медіа-кав’ярня з питань гендерної чутливості миколаївських медіа

Що таке гендерна чутливість журналістики? Чи є вона в миколаївських медіа? Хто найчастіше фігурує в публікаціях місцевих видань – жінки чи чоловіки – і при висвітленні яких тем? Що впливає на вибір осіб, які коментують подію чи дають експертну оцінку фактам і явищам? Як розпізнавати і не використовувати стереотипні образи і для чого нам фемінітиви?

Про ці та інші питання йтиметься під час першої в Миколаєві гендерної медіа-кав’ярні, яка відбудеться 18 серпня 2017 року о 14.00 год. у приміщенні кав’ярні «Смачного» (вул. Адміральська, 22).

На зустрічі буде презентовано також:

  • результати гендерного моніторингу миколаївських медіа,
  • індекс гендерної чутливості українських медіа, сформований уперше в Україні (за результатами аналізу 90038 публікацій у 220 друкованих та інтернет-виданнях 22 областей)
  • посібник «Гендерна абетка для медіа».

Захід відбудеться за участі:

  • Оксани Ярош – гендерної експертки, експертки проекту «Гендерний простір сучасної журналістики: від теорії до практики» (Луцьк)
  • Богдани Стельмах – координаторки Волинського прес-клубу, керівниці проекту «Гендерний простір сучасної журналістики: від теорії до практики» (Луцьк)
  • Тетяни Локацької – медіа-юристки Незалежної медіа-профспілки України, експертки гендерного медіа-моніторингу.

До участі в медіа-кав’ярні запрошуються журналістки/журналісти миколаївських медіа, громадські активістки/активісти, яким цікава дана тематика.

Під час зустрічі на учасників/учасниць чекає смачна кава/чай і тістечка.

Для реєстрації та додаткової інформації звертайтеся, будь ласка, до Тетяни Локацької (тел.: 0668261827, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду . Останній день зголошення – 16 серпня (включно).

_________________

Захід відбувається в межах проекту «Гендерний простір сучасної журналістики: від теорії до практики», що реалізовується Волинським прес-клубом у партнерстві з Гендерним центром, Незалежною громадською мережею прес-клубів України та за підтримки програми «У-Медіа» (Інтерньюз)

 
серп.14

Медіа-кав’ярня з питань гендерної чутливості херсонських медіа

Згідно гендерного моніторингу регіональних медіа, індекс гендерної чутливості херсонських медіа – один із найнижчих в Україні. Що вплинуло на цей показник? При висвітленні яких тем найчастіше фігурують жінки, а яких – чоловіки? Чим зумовлений вибір осіб, які коментують подію чи дають експертну оцінку фактам і явищам? Як розпізнавати і не використовувати стереотипні образи і для чого нам фемінітиви?

Про ці та інші питання йтиметься під час першої в Херсоні гендерної медіа-кав’ярні, яка відбудеться 17 серпня 2017 року о 14:30 год. у приміщенні пабу "Джон Говард" (проспект Ушакова, 30).

На зустрічі буде презентовано також:

  • результати гендерного моніторингу херсонських медіа,
  • індекс гендерної чутливості українських медіа, сформований уперше в Україні (за результатами аналізу 90038 публікацій у 220 друкованих та інтернет-виданнях 22 областей)
  • посібник «Гендерна абетка для медіа».

Захід відбудеться за участі:

  • Оксани Ярош – гендерної експертки, експертки проекту «Гендерний простір сучасної журналістики: від теорії до практики» (Луцьк)
  • Богдани Стельмах – координаторки Волинського прес-клубу, керівниці проекту «Гендерний простір сучасної журналістики: від теорії до практики» (Луцьк)
  • Оксани Жиляєвої – голови Херсонського прес-клубу
  • Олени Микитась – гендерної експертки, голови Херсонського обласного центру «Успішна жінка»

До участі в медіа-кав’ярні запрошуються журналістки/журналісти херсонських медіа, громадські активістки/активісти, яким цікава дана тематика.

Під час зустрічі на учасників/учасниць чекає смачна кава/чай і тістечка.

Для реєстрації та додаткової інформації звертайтеся, будь ласка, до Оксани Жиляєвої (тел.: 050-18-66-460, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду ). Останній день зголошення – 16 серпня .

_________________

Захід відбувається в межах проекту «Гендерний простір сучасної журналістики: від теорії до практики», що реалізовується Волинським прес-клубом у партнерстві з Гендерним центром, Незалежною громадською мережею прес-клубів України та за підтримки програми «У-Медіа» (Інтерньюз)

 
серп.02

На шляху до гендерно чутливих медіа: Чернігів

Про гендерну чутливість чернігівської журналістики розмовляли з учасницями регіональних ЗМІ та громадськими активістками під час гендерної медіа-кав'ярні 28 липня у Чернігові. 

Презентовані результати дослідження гендерного балансу в матеріалах регіональних медіа (чернігівських і в порівнянні із даними інших областей) показали, що жінки мало присутні в публікаціях на тему політики, економіки, спорту й воєнній тематиці, а чоловіки – у матеріалах про волонтерство та освіту. За словами присутніх журналісток, вони досі не задумувалися над цим аспектом. "Обираючи експертів для своїх матеріалів, ми насамперед звертаємо увагу на рівень компетентності людини і дбаємо, аби матеріали були цікавими для читачів. І ніколи не думали про гендерну складову, хоча насправді баланс думок досягається і представленням позицій і чоловіків, і жінок. На цій зустрічі я це зрозуміла", - зауважила головна редакторка газети "Наш край" Наталія Бушай.

Особливо жваву дискусію викликала розмова про вживання фемінітивів на позначення посади і сфери діяльності жінок. Як написала у своєму відгуку одна з учасниць зустрічі, Доцентка Чернігівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені К.Д. Ушинського Оксана Мірошниченко, "у нашій державі, сповненій стереотипів, важко говорити про гендерні питання, зокрема, про фемінітиви та їх застосування...Адже всі ми давно звикли до того факту, що посада "директор" є чоловічого роду, хоча обіймати її може і жінка. Що "журналістом" може бути особа як жіночої, так і чоловічої статі. І тому у декого виникає резонне запитання: "А навіщо щось змінювати? І так добре!" (весь блог - на сайті Ліга).

Учасниці зустрічі розійшлися в думках щодо порушуваних проблемних питань. І якщо одним, можливо, потрібно більше часу для прийняття означуваних позицій, то інші долучилися до підписантів Декларації гендерно чутливої журналістки.

Фото із заходу  на сторінці прес-клубу у Facebook

_________________

Захід відбувається в межах проекту «Гендерний простір сучасної журналістики: від теорії до практики», що реалізовується Волинським прес-клубом у партнерстві з Гендерним центром, Незалежною громадською мережею прес-клубів України та за підтримки програми «У-Медіа» (Інтерньюз)

 
серп.01

На шляху до гендерної чутливості медіа: Cуми

Перша гендерна медіа-кав'ярня відбулася 27 липня у Сумах. На заході було презентовано результати дослідження гендерної чутливості медіа (сумський та загальноукраїнський зрізи), проведеного Незалежною громадською мережею прес-клубів України.

Як стало очевидним, сумські медіа мало приділяють увагу жінкам у матеріалах, які стосуються політики, економіки та безпеки, що підтримує гендерні стереотипи та упереджене сприйняття людей залежно від статі. А отже – медіа потребують певних змін у підході до формування контенту, адже надання збалансованої різними точками зору інформації - один із професійних стандартів журналістики.

Юлія Савельєва, представниця Гендерного ресурсного центру Сумського державного університету, засвідчила: «Наш університет через свою просвітницьку діяльність також намагається розбудовувати на Сумщині гендерно чутливий простір, у тому числі через роботу зі студентством ВНЗ, серед яких і майбутні журналістки і журналісти».

Підсумком заходу стало підписання Декларації гендерної чутливості Сумських медіа

Фото із заходу – на сторінці прес-клубу у Facebook

_________________

Захід відбувається в межах проекту «Гендерний простір сучасної журналістики: від теорії до практики», що реалізовується Волинським прес-клубом у партнерстві з Гендерним центром, Незалежною громадською мережею прес-клубів України та за підтримки програми «У-Медіа» (Інтерньюз)

 
лип.24

Головний редактор "Фіртки" робить видання незалежним

Головний редактор «Агенції новин «Фіртка» (Івано-Франківськ) Олег Головенський примирив у своїй особистості власника медіа зі журналістом, а політика – з підприємцем.

Відео інтерв'ю – https://www.youtube.com/watch?v=7GlaxTdO3JU

 
Сторінка 2 з 122

Архів

2017
вересня
MoTuWeThFrSaSu
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

Ресурсний центр ГУРТ


Пошук

Наша сторінка на Facebook