You are here: Головна
  • Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Волинський прес-клуб

Волинський прес-клуб

лист.13

Конкурс для регіональних медіа зі створення матеріалів на гендерну тематику

Волинський прес-клуб, Гендерний центр Волинської області та Інтерньюз-Україна запрошують  журналістів/журналісток регіональних друкованих та інтернет-видань до участі в другому конкурсі зі створення матеріалів на гендерну тематику (на гонорарній основі).

Організації планують відібрати 20 видань, у яких упродовж cічня-жовтня 2020 року будуть публікуватися матеріали, що розкриватимуть питання гендерної рівності (у кожному виданні має вийти друком 10 матеріалів).

Ілюстрація із сайту the women post.com

Для участі в конкурсі потрібно надіслати лист, у якому зазначити:

  • ім’я, прізвище, контактний номер телефону заявника/заявниці;
  • назву видання, посилання на сайт і сторінку у Facebook (за наявності);
  • ім’я, прізвище головного редактора/головної редакторки;
  • чому Ви, Ваше видання зацікавлені в матеріалах на гендерну тематику і які теми вважаєте за необхідне висвітлити (назвіть їх і дайте короткий опис кожної – 2-3 речення).

Інформацію надсилайте на e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду , вказавши у темі листа – «На конкурс зі створення контенту на гендерну тематику». Останній термін зголошення – 24 листопада включно. Результати конкурсу будуть повідомлені не пізніше 30 листопада.

Відібрані учасники/учасниці будуть запрошені на Гендерну медіа-школу, яка відбудеться у грудні 2019 року. Деталі буде повідомлено додатково.

Якщо у вас виникатимуть питання – пишіть на e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду .

____________

Створення контенту відбуватиметься в межах проєкту «Гендерночутливий простір сучасної журналістики», що реалізовується Волинським прес-клубом у партнерстві з Гендерним центром, Незалежною громадською мережею прес-клубів України та за підтримки Української медійної програми (Інтерньюз)

 
лист.12

Юридичні консультації з діяльності друкованих ЗМІ. Як не «попектися» на інформації з Інтернету

На запитання відповідає медіа-юрист проектів Тернопільського прес-клубу Ігор ФЕДОРЕНКО.

«На яких умовах друкованому ЗМІ можна використовувати інформацію, розміщену в мережі Інтернет? І яка може бути відповідальність, якщо така інформація виявиться недостовірною?»

– Враховуючи, що питання досить об’ємне, продовжимо відповідь, розпочату в минулій консультації. Отже, використовуючи інформацію з Інтернету, необхідно уникати неправомірного втручання у приватне життя людини. Пересічні громадяни, на відміну від публічних осіб, законодавчо є найбільш захищеною категорією. Лише те, що інформація вже була поширена, не є виправданням її повторного оприлюднення. Для поширення інформації про особу повинен існувати переважаючий суспільний інтерес.

В статті 32 Конституції України зазначено: «Ніхто не може зазнавати втручання в його особисте і сімейне життя, крім випадків, передбачених Конституцією України.

Детальніше...
 
лист.12

До уваги журналістів! Працює «Гаряча лінія» з надання правової допомоги редакціям

Нагадуємо, що для юридичної допомоги журналістам та редакціям  працює «гаряча» телефонна лінія.

Щоденно у робочі дні – з понеділка по п’ятницю – з 10-ї до 14-ї години безкоштовні юридичні консультації всім потребуючим надаватиме медіа-юрист Ігор Федоренко. Телефон – 099-986-69-66.

«Гаряча лінія» працює в рамках проекту Тернопільського прес-клубу «Сприяння медіа реформам та розвитку регіональної журналістики» за підтримки «Медійної програми в Україні», що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) і виконується міжнародною організацією Internews.

 
вер.30

Юридичні консультації з діяльності друкованих ЗМІ. Про використання інформації з Інтернету

На запитання відповідає медіа-юрист проектів Тернопільського прес-клубу Ігор ФЕДОРЕНКО.

«На яких умовах друкованому ЗМІ можна використовувати інформацію, розміщену в мережі Інтернет, і яка може очікувати відповідальність, якщо така інформація виявиться недостовірною?».

– Інформація в мережі є різна: та, яку фізичні особи викладають про себе в різноманітних соціальних мережах, блоги, сайти державних органів та органів місцевого самоврядування, різних підприємств та організацій тощо. Інтернет, як інформаційний і комунікаційний інструмент, є найпоширенішим і найбільшим джерелом щодо збереження та передачі інформації. Якщо виходити з ч. 2 ст.22 Закону України «Про інформацію», де йдеться про наступне – «1. Масова інформація – інформація, що поширюється з метою її доведення до необмеженого кола осіб.2. Засоби масової інформації – засоби, призначені для публічного поширення друкованої або аудіовізуальної інформації», то по суті Інтернет-мережа відповідає такому визначенню. Також про інтернет-ЗМІ згадується в примітці до статті 345¹ Кримінального кодексу України: «Під професійною діяльністю журналіста у цій статті та статтях 171, 347-1, 348-1 цього Кодексу слід розуміти систематичну діяльність особи, пов’язану із збиранням, одержанням, створенням, поширенням, зберіганням або іншим використанням інформації з метою її поширення на невизначене коло осіб через друковані засоби масової інформації, телерадіоорганізації, інформаційні агентства, мережу Інтернет. Статус журналіста або його належність до засобу масової інформації підтверджується редакційним або службовим посвідченням чи іншим документом, виданим засобом масової інформації, його редакцією або професійною чи творчою спілкою журналістів».

Детальніше...
 
вер.27

Юридичні консультації з діяльності друкованих ЗМІ. Про запити до редакції

На запитання відповідає медіа-юрист проектів Тернопільського прес-клубу Ігор ФЕДОРЕНКО.

«До нашої редакції надійшов запит щодо доступу до публічної інформації з наступними питаннями стосовно певної події: «Чому подія не була висвітлена на шпальтах газети? Чи вважаєте демонтаж фонтану незначною, соціально неважливою подією? Чи плануєте ви висвітлення цієї події в подальшому?» Чи зобов’язані ми відповідати на такі запити?».

Такий лист можна розглядати як звернення громадянина до редакції. Редакція не належить до розпорядників публічної інформації. Відповідно до статті 13 Закону України «Про доступ до публічної інформації» розпорядниками інформації для цілей цього Закону визнаються суб’єкти владних повноважень – органи державної влади, інші державні органи, органи місцевого самоврядування, органи влади Автономної Республіки Крим, інші суб’єкти, що здійснюють владні управлінські функції відповідно до законодавства та рішення яких є обов’язковими для виконання.

Детальніше...
 
Сторінка 2 з 154

Архів

2019
грудня
MoTuWeThFrSaSu
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

Ресурсний центр ГУРТ


Пошук

Наша сторінка на Facebook