У рамках проекту Волинського прес-клубу і Ґендерного центру "Ґендерна абетка для медіа" відбулося перше фокус-групове дослідження щодо сприйняття і розуміння волинськими журналістами ґендерної тематики.
Зокрема, організатори мали на меті з’ясувати, як представники медіа розуміють поняття «ґендер» і «соціальна стать», чи помічають вони ґендерну складову у своїй діяльності, журналістських матеріалах, чи вживають кліше «сильна стать», «слабка стать», «сильна половина людства», «слабка половина людства» і з якою метою, тощо.
За словами учасників зустрічі, вже саме слово "ґендер" вони розуміють по-різному. Саме тому, можливо, існують розбіжності і в сприйнятті цієї тематики.
Узагальнені результати фокус-групового дослідження будуть презентовані разом із Ґендерною медіа-картою Волині наприкінці лютого і ляжуть в основу формування тематики й методики семінарів-тренінгів, які розпочнуться у березні цього року і мають на меті надати якомога повнішу інформацію щодо порушуваної проблематики, аби журналісти мали змогу по-іншому подивитися на звичні речі і сформувати власне розуміння і бачення щодо присутності ґендеру в різних сферах життя суспільства.
__________________
Проект виконується за підтримки “Українського медійного проекту” (У-Медіа), що реалізується Інтерньююз в Україні за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID).