You are here: Головна
  • Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Волинський прес-клуб

На шляху до гендерно чутливих медіа: Рівне

У матеріалах на яку тему переважають жінки, а в яких чоловіки рівненських друкованих та інтернет-видань? Чим зумовлений дисбаланс і чи можливо змінити ситуацію? Як зробити жінок видимими в політичній та економічній сферах, а чоловіків - у соціальній? 

На ці та інші питання шукали відповіді учасниці й учасники гендерної медіа-кав'ярні, що відбулася 11 грудня у Рівному. На зустрічі було презентовано результати гендерного моніторингу регіональних медіа 22 областей України, зокрема - індекс їх гендерної чутливості, який грунтувався на рівні присутності жінок і чоловіків у журналістських матеріалах і фемінітивів на позначення посад і видів діяльності жінок.

"Ми хочемо показати, що низька представленість жінок у медіа, з одного боку, є відображенням ситуації в суспільстві, а з іншого - зумовлена суб'єктивними чинниками: журналісти звертаються за коментарем до вже відомих їм осіб, не шукаючи нових експертів чи експерток у певній темі. Таку ситуацію можна і варто змінювати, і тоді наступні покоління будуть сприймати жінок у політиці, або чоловіків у дошкільній освіті як звичне явище", - зауважила гендерна експертка, голова ГО "Гендерний центр" Оксана Ярош.   

Голова Рівненського прес-клубу Аноніна Торбіч із приємністю зауважила, що за обидва періоди моніторингу (лютий і серпень 2017 р.) сексистського контенту у рівненських медіа не помітила, хоча стереотипні образи траплялися. А найбільше фемінітивів використовує видання "Льонокомбінат". 

На переконання голови Центру підтримки громадських ініціатив "Чайка" Лариси Гунько, у своїй діяльності журналістам варто взяти до уваги гендерну складову, це одне із їхніх надзавдань, адже читацька аудиторія - різноманітна і потрібно враховувати потреби й особливості кожної людини.

А медіа-експерт Сергій Штурхецький наголосив, що гендерна складова пронизує усі професійні стандарти діяльності журналістів, а рівна представленість жінок і чоловіків у журналістських матеріалах позитивно впливатиме і на економічну складову діяльності медіа.

Більше фото - на сторінці організації у Facebook

_________________

Захід відбувається в межах проекту «Гендерний простір сучасної журналістики: від теорії до практики», що реалізовується Волинським прес-клубом у партнерстві з Гендерним центром, Незалежною громадською мережею прес-клубів України та за підтримки програми «У-Медіа» (Інтерньюз)


 

Архів

2018
грудня
MoTuWeThFrSaSu
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

Ресурсний центр ГУРТ


Пошук

Наша сторінка на Facebook