You are here: Головна
  • Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Волинський прес-клуб

Як зробити своє медіа успішним? У Тернополі відбувся тренінг для редакторів/-ок комунальних/роздержавлених ЗМІ

Якою редколективи хочуть бачити свою газету в майбутньому, як не відлякати своїх читачів, а навпаки - зробити так, щоби її хотілося купити.

Про це йшлося на дводенному тренінгу для редакторів/-ок регіональних друкованих медіа, організованому Тернопільським прес-клубом за підтримки Програми «У-Медіа» (Інтерньюз). Участь у заході взяла волинська делегація із шести районних медіа - "Горохівський вісник", "Наш край", "Нове життя", "Слово правди", "Ратнівщина", "Селянське життя".

Практичним досвідом створення успішного медіа ділилися генеральний директор РІА «К&К», співзасновник Української Асоціації видавців періодичної преси Дмитро Кліманов і його партнер, головний редактор цього видання Євген Таратухін.

Зокрема, на тренінгу йшлося про те, як візуалізувати мету редакції, виходячи з розуміння читачів, рекламодавців і конкурентів, основні принципи створення класного дизайну газети (шрифт, кегель, структура тексту, візуалізація тощо).

Учасники й учасниці навчалися робити SWOT-аналіз, писати бізнес-плани та стратегії, розробляти макети видань.

Із грантовими можливостями журналістів/-ок ознайомила програмна директорка МГО «Інтерньюз» Ірина Савченко.

__________________

Тренінг відбувся в межах проекту «Комплексна підтримка друкованих ЗМІ різних регіонів України в процесі роздержавлення та налагодження їх самостійної діяльності» при підтримці “Українського медійного проекту” (У-Медіа), що реалізується Інтерньюз в Україні та фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID).

 

Архів

2018
серпня
MoTuWeThFrSaSu
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Ресурсний центр ГУРТ


Пошук

Наша сторінка на Facebook