Вінницькі медіа – одні з небагатьох, чий Індекс гендерної чутливості – один із найвищих в Україні (35%). Однак чи означає це достатній рівень і що варто враховувати при підготовці журналістських матеріалів? Про це йшлося на зустрічі з вінницькими журналіст(к)ами у форматі гендерної медіа-кав'ярні.
Згідно результатів моніторингу, проведеного в лютому і серпні 2017 року, і в друкованих, і в інтернет-виданнях найбільший відсоток жінок як героїнь та експерток в матеріалах на тему освіти, медицини, культури, волонтерства і розваг (від 37% до 54%), найменший - у матеріалах про політику, економіку, війну і спорт (3% - 23%). Така "картина" частково є відображенням реального стану речей у суспільстві, а з іншого - містить суб'єктивний чинник (часто журналіс(к)и звертаються за коментарем до одних і тих самих осіб.
Як зауважила голова ради ГО "Подільський центр соціальних технологій" Оксана Яцюк, яка працювала з медіа над висвітленням тематики гендерного насильства, "ця тема не є пріоритетною для журналістів: якщо їх не спонукати, то її не поспішають висвітлювати, хібана рівні кримінальної хроніки. Та й загалом гендерна проблематика не дуже цікавить медіа. Результати моніторингу показують, що є ще куди розвиватися".
Гендерно найчутливішими друкованими виданнями Вінничини є газети "Місто" і "RIA"
Серед інтернет-видань гендерно найчутливішими є "I-VIN" та "Вежа"
Більше фото - на сторінці прес-клубу у Facebook.
__________________
Захід відбувся в межах проекту «Гендерний простір сучасної журналістики: від теорії до практики», що реалізовується Волинським прес-клубом у партнерстві з Гендерним центром, Незалежною громадською мережею прес-клубів України та за підтримки програми «У-Медіа» (Інтерньюз)