You are here: Головна
  • Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Волинський прес-клуб

На шляху до гендерно чутливих медіа: Дніпро

"Для нас, телевізійників, важлива картинка, тому ми шукаємо для своїх сюжетів і передач медійних осіб. Найчастіше - це чоловіки", - зауважила одна з учасниць гендерної медіа-кав'ярні у Дніпрі. 

Власне, це - один із типових аргументів, які часто звучать на зустрічах із регіональними журналіст(к)ами, коли мова заходить про критерії, якими вони керуються при доборі експертів і експерток для своїх матеріалів. Серед них - і той фактор, що посадовцями у різних структурах та інституціях є чоловіки. Відповідно, медіа віддзеркалюють ситуацію з гендерним розподілом ролей у суспільстві.

Однак не лише об'єктивні чинники є вирішальними в підготовці журналістських матеріалів: часто значну роль відіграє суб'єктивний фактор - індивідуальний підхід до вибору експертів і експерток. Це відображає результат гендерного моніторингу регіональних медіа, в тому числі - кіровоградських, який показав різний відсоток героїв і героїнь та експертів і експерток у публікаціях, а також вживання фемінітивів на позначення посад і професій жінок.

Згідно отриманих даних, найчутливішим друкованим виданням Дніпропетровщини є "Зоря.Город", а інтернет-виданням - "Depo.Дніпро".

Насамкінець учасники й учасниці зустрічі підписали Декларацію гендерночутливої журналістики

Більше фото - на сторінці прес-клубу у Facebook

_________________

Захід відбувається в межах проекту «Гендерний простір сучасної журналістики: від теорії до практики», що реалізовується Волинським прес-клубом у партнерстві з Гендерним центром, Незалежною громадською мережею прес-клубів України та за підтримки програми «У-Медіа» (Інтерньюз)


 

Архів

2018
травня
MoTuWeThFrSaSu
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

Ресурсний центр ГУРТ


Пошук

Наша сторінка на Facebook