Тематична зустріч із журналіст/к/ами та експертками відбулася у форматі медіа-кав'ярні. Йшлося про рівень гендерної чутливості української журналістики, зокрема і полтавської.
Для збільшення натисніть на зображенні
Згідно результатів моніторингу локальних медіа 22 областей України, Індекс гендерної чутливості склав 32%. На цей показник впливають співвідношення жінок і чоловіків у публікаціях і кількість фемінітивів.
За підсумками аналізу близько 11 тис. публікацій у друкованих та інтернет-виданнях, кількість жінок становить 1/3 від загальної кількість жінок і чоловіків - 30% експерток (тих, кого цитували) і 32% героїнь (про кого йшлося). І, на жаль, лише у 15% медіа вживали фемінітиви.
«Ми помітили, що в тих регіонах, де активно працюють громадські організації щодо гендерної діяльності, то медіа більш обізнані і більш гендерно чутливі. У Полтаві таких організацій немає, – зазначила керівниця проєкту Богдана Стельмах. – Однак брак позитивних прикладів призводить до соціального дисбалансу, до того, що ми створюємо певні стереотипні уявлення ролей, чим має займатися жінка, чим має займатися чоловік».
_________________
Захід відбувся в межах проекту «Гендерний простір сучасної журналістики: від теорії до практики», що реалізовується Волинським прес-клубом у партнерстві з Гендерним центром, Незалежною громадською мережею прес-клубів України та за підтримки програми «У-Медіа» (Інтерньюс)