Як локальні ЗМІ пишуть про жінок і чоловіків, кого вони обирають як експерток та експертів своїх матеріалів, чому фемінітиви - це не вигадка, а можливість для жінок бути видимими в професії, на посадах, загалом у житті – йшлося 24 червня під час гендерної медіа-кав'ярні у місті Гадяч Полтавської області.
Участь у заході взяли журналістки і журналісти інтернет-видання "Гадяч.Сity", газет "Вісті", "Гадяцький вісник", "Зоря", Інформаційного центру "Регіон", професорка кафедри журналістики Полтавського державного педагогічного універститету імені В.Г.Короленка Світлана Семенко та доцент кафедри журналістики Сергій Шебеліст, депутатки місцевих рад і медіа-менеджер/к/и, а також голова Полтавського прес-клубу Ірина Курочка та керівниця проєкту Волинського прес-клубу "Гендерночутливий простір сучасної журналістики" Богдана Стельмах.
Важливим аспектом в обговоренні стало питання ролі медіа у формуванні культури поваги у суспільстві. Згідно результатів опитування USAID-Internews щодо ставлення населення до ЗМІ, проведеного в 2020 році, рівень довіри до національних медіа знизилась, а до регіональних зросла. Відповідно, сьогодні медіа виконують не лише функцію поінформування, а й впливають на соціальні зміни, зокрема – і в контексті гендерної рівностi.
________________
Гендерна медіа-кав'ярня відбулася в межах проєкту «Гендерночутливий простір сучасної журналістики», що реалізовується Волинським прес-клубом у партнерстві з Гендерним центром, Незалежною громадською мережею прес-клубів України та за підтримки «Медійної програми в Україні», що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) і виконується міжнародною організацією Internews