Рівень гендерного балансу, вживання фемінітивів, стереотипні підходи у подачі інформації про жінок у медіа стали предметом обговорення журналістської спільноти під час Гендерної медіа-кав'ярні у Вінниці. До участі долучилися також і Кафедра журналістики, реклами та PR Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського.
Для збільшення натисніть на зображенні
Що можуть медіа в суспільстві, відносини в якому вибудувані на стереотипах? Насамперед - самим не поширювати їх. Наступний крок - більше інформувати свою аудиторію, розповідати про гендер і політику гендерної рівності, критично висвітлювати повідомлення правоохоронних органів тощо.
Великою мірою цей підхід залежить від "правил гри" редакції - наявності чи відсутності редакційної політики, серед іншого - політики гендерної чутливості медіа. Її важливості і для самого колективу, і для партнерів було приділено окрему увагу.
_________________
Гендерна медіа-кав’ярня відбулася в межах проєкту «Гендерночутливий простір сучасної журналістики», що реалізовується Волинським прес-клубом у партнерстві з Гендерним центром, Незалежною громадською мережею прес-клубів України та за підтримки «Медійної програми в Україні», що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) і виконується міжнародною організацією Internews