Ювілейна, Х гендерна медіашкола, організована Волинським прес-клубом за підтримки Медійної програми в Україні Internews, відбулася в кінці травня - на початку червня. На превеликий жаль, у форматі онлайн через повномасштабну війну в Україні.
Участь у ній взяло 30 журналісток/журналістів обласних і гіперлокальних медіа із різних регіонів, зокрема і ті, хто евакуювалися з небезпечних територій, і ті, хто намагаються відновити роботу видань у вже звільнених містах і селах. Загалом на участь у проєкті надійшло близько 100 заявок, із яких було обрано кращі пропозиції майбутніх матеріалів.
Для збільшення натисніть на зображенні
Упродовж трьох днів ішлося про виклики у контексті гендерної проблематики, з якими доводиться стикатися сьогодні, гендерні стереотипи і сексизм у час війни, гендернозумовлене насильство і коректну лексику, яку медіам варто використовувати, коли пишуть про різні групи суспільства.
"Я переконалася, як мало ми знаємо, - зазначила редакторка газети "Голос Лановеччини" і розповіла, які теми майбутніх матеріалів уже собі запланувала.
"Я вважала себе гендерночутливою людиною, але тепер розумію, що ні, - зізналася Валентина Черкасова із мережі місцевих ЗМІ Gromada. Group. Чугуїв. - Варто переглянути свої думки і вчинки. Тепер я буду по-іншому дивитися на матеріали, які ставитиму на сайт".
"Хочу сказати, що бачу за собою результати гендерної медіашколи. От виправила у тексті своєї журналістки про те, що героїня матеріалу "раніше мала коси, про які мріє кожна дівчина", а тепер обрізала їх, щоб продати і віддати гроші для ЗСУ. Раніше і не зауважила б" - поділилася головна редакторка інтернет-видання "Волинь.Post" Іванна Рудишин.
У найближчі кілька місяців колеги отримають менторську, експертну та фінансову підтримку на створення контенту про роль жінок і чоловіків у суспільстві, проблеми, з якими їм доводиться стикатися і вирішувати в нинішніх умовах.