Індекс гендерної чутливості полтавських медіа – один із найнижчих в Україні. Що вплинуло на цей показник? Хто найчастіше фігурує в публікаціях місцевих видань – жінки чи чоловіки – і при висвітленні яких тем? Що впливає на вибір осіб, які коментують подію чи дають експертну оцінку фактам і явищам? Як розпізнавати і не використовувати стереотипні образи і для чого нам фемінітиви?
Про це та інше йтиметься під час першої у Полтаві гендерної медіа-кав’ярні, яка відбудеться 31 травня 2018 року о 15 год. у приміщенні готелю «Україна» (вул. Соборності, 41-а, перший поверх).
На зустрічі буде презентовано:
- результати гендерного моніторингу полтавських медіа,
- індекс гендерної чутливості українських медіа, сформований уперше в Україні (за результатами аналізу публікацій у 220 друкованих та інтернет-виданнях 22 областей)
- посібник «Гендерна абетка для медіа».
Захід відбудеться за участі:
- Богдани Стельмах – координаторки Волинського прес-клубу, керівниці проекту «Гендерний простір сучасної журналістики: від теорії до практики» (Луцьк);
- Ірини Курочки – координаторки Полтавського прес-клубу, експертки з моніторингу полтавських медіа;
- Олени Стрельник – докторки соціологічних наук, гендерної дослідниці.
До участі в медіа-кав’ярні запрошуються журналістки/журналісти полтавських медіа, громадські активістки/активісти, блогер/к/и, яким цікава дана тематика. Під час зустрічі для учасників/учасниць - смачна кава/чай і тістечка.
За додатковою інформацією звертайтеся, будь ласка, до Ірини Курочки: (050)7530455, Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду
Останній день зголошення – 30 травня (включно).
_________________
Захід відбувається в межах проекту «Гендерний простір сучасної журналістики: від теорії до практики», що реалізовується Волинським прес-клубом у партнерстві з Гендерним центром, Незалежною громадською мережею прес-клубів України та за підтримки програми «У-Медіа» (Інтерньюз)