You are here: Головна Медіа-новини Онлайн-клуб із успішними менеджерами волинських медіа
  • Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Волинський прес-клуб

Онлайн-клуб із успішними менеджерами волинських медіа

Про сучасний стан медіа-середовища Волині та України, очікувані реформи і реалії, чи може бути медіа успішним і яке майбутнє журналістики розмовляла координаторка Волинського прес-клубу Богдана Стельмах із успішними медіа-менеджерами Волині - головним редактором інтернет-видання "Волинь24" Юрієм Ричуком і керівницею мережі гіперлокальних видань Район.in.ua Наталкою Пахайчук.

Для перегляду відео - натисніть на зображенні

Кілька тез із розмови

Наталка Пахайчук:

- За останні роки медіа "навчилися дуже добре продукувати фейки", тож загальна ситуація в медіа-сфері Волині й України погіршилася;

- Раніше вимагалося вміти добре писати, зараз від журналістів вимагається багато вмінь, тому прошу студентів поєднувати навчання із практикою, бо інакше вони не відповідають вимогам редакції. І важлива якісна вища освіта – бути високоосвіченою, начитаною, людиною.

- Децентралізація і реформи підсилили суспільний запит на місцеву інформацію. І це результат революційних подій, коли людям нарешті стало цікаво те, що відбувається навколо них. Я є прихильницею нішевих ЗМІ і вважаю, що майбутнє за ними. Вони мають перспективу і в плані монетизації. 

- Я схиляюся до того, що якщо вже вибрали концепцію, вибрали нішу, то треба працювати в цих рамках і не кидатися на спокусу швидкого трафіку, бо можна втратити хай невелику, але напрацьовану цільову аудиторію.

Юрій Ричук:

- Появу фейків пов’язує з двома факторами: розвиток інформаційних технологій (соцмережі) і низька культура споживача інформації. Однак не пов’язує їх появу з революцією і загалом ніяких змін не побачив.

- Якщо говорити про глобальну зміну в медіа-середовищі, то «Інтернет забрав у журналістів монополію», кількість людей, котрі почали працювати з інформацією професійно, збільшилася. Але не бачить проблеми в тому, що «Не журналісти визначають моду в інформаційному середвищі», відсутність монополії – це добре.

- Журналіст має знати, що відбувається навколо, бачити події в розвитку (знати, що зумовлює їх і що може бути за цим) і вміти працювати з інформацією.

- Успішними будуть медіа, які об’єднуватимуть не район, а територіальну громаду – де люди об’єднані одними проблемами

- Якщо медіа виконує своє завдання – воно успішне. Щодо успіху медіа як бізнес-проекту – все не надто райдужно. Мені здається, що ще не один рік пройде, доки ми навчимося робити правильний інформаційний комерційно успішний продукт. Тому що нам заважають політики, заважає нестабільність, нам заважає регіональність, нам заважають конкуренти, які платять більші зарплати і здатні інвестувати більші гроші в розвиток медіа, які не розглядають його як комерційний продукт. Тобто є багато факторів, які стримують… Газет меншає, в майбутньому вони зникнуть, бо вимирає те покоління, яке читає. Будуть медіа воювати не якістю, а способом дістатися до споживача інформації.

Більше дивіться і слухайте на каналі YouTube

___________

Онлан-клуб регіональних медіа-менеджерів відбувся в рамках проекту Харківського прес-клубу "Реформи в Україні очима журналістів регіональних ЗМІ", підтриманого Програмою "У-Медіа" (Інтерньюс)

 

Архів

2018
серпня
MoTuWeThFrSaSu
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Ресурсний центр ГУРТ


Пошук

Наша сторінка на Facebook