Вівторок, 12 липня 2022, 22:02
Такими є дані моніторингу гіперлокальних медіа Волині, який відбувся в лютому, квітні і червні цього року. Аналізу підлягали публікації 5 друкованих видань (Ковельська міськрайонна газета «Вісті Ковельщини», Маневицька районна газета «Нова доба», Любешівська районна газета «Нове життя», Камінь-Каширська районна газета «Полісся», Володимир-Волинська міськрайонна газета «Слово правди») і 5 онлайн-медіа («БУГ», «Ковель.район», «Кордон», «Рожище.район», «Шацьк.район»).
Детальніше...
Четвер, 07 липня 2022, 12:35
Волинський прес-клуб, Гендерний центр Волині та Українська медійна програма (Internews) запрошують журналістів/журналісток регіональних медіа (друкованих ЗМІ, телебачення, радіо, інтернет-видань), блогерів/блогерок, які висвітлюють питання рівних прав і можливостей чоловіків і жінок у суспільстві, до участі в Шостому Конкурсі журналістських матеріалів на гендерну тематику.
Детальніше...
Понеділок, 27 червня 2022, 15:15
Кількість матеріалів, які стосуються теми війни, у червні порівняно з квітнем знизилася на 18%. Чоловіки продовжують більше фігурувати у матеріалах про політику та військові дії, жінки – про волонтерство й освітні процеси. Такі дані моніторингу щодо гендерної чутливості волинських медіа, який тривав із 6 по 12 червня 2022 року.
Серед 5 друкованих видань ми аналізували – Ковельську міськрайонну газету «Вісті Ковельщини», Маневицьку районну газету «Нова доба», Любешівську районну газету «Нове життя», Камінь-Каширська районну газету «Полісся», Володимир-Волинська міськрайонну газету «Слово правди». Серед онлайн-медіа – «БУГ», «Ковель.район», «Кордон», «Рожище.район», «Шацьк.район».
Детальніше...
Середа, 22 червня 2022, 08:44
Втрати, волонтерство, ситуація на фронті і в тилу - ключові теми журналістських матеріалів гіперлокальних медіа, які стосувалися висвітлення війни в Україні. При чому жінки найчастіше фігурують як матері, дружини, доньки бійців (переважно загиблих) і волонтерки, дещо рідше - політикині, а чоловіки - як бійці (великою мірою ті, кого проводять в останню путь), політики (керівництво країни, військових адміністрацій тощо) і волонтери. Такими є дані моніторингу гіперлокальних друкованих та онлайн-медіа 24 областей України, проведеного у першій половині червня цього року Волинським пресклубом у партнерстві з мережею пресклубів та медіаорганізацій.
Для збільшення натисніть на зображенні
Детальніше...
Вівторок, 07 червня 2022, 11:49
Ювілейна, Х гендерна медіашкола, організована Волинським прес-клубом за підтримки Медійної програми в Україні Internews, відбулася в кінці травня - на початку червня. На превеликий жаль, у форматі онлайн через повномасштабну війну в Україні. Участь у ній взяло 30 журналісток/журналістів обласних і гіперлокальних медіа із різних регіонів, зокрема і ті, хто евакуювалися з небезпечних територій, і ті, хто намагаються відновити роботу видань у вже звільнених містах і селах. Загалом на участь у проєкті надійшло близько 100 заявок, із яких було обрано кращі пропозиції майбутніх матеріалів.
Для збільшення натисніть на зображенні
Детальніше...
Понеділок, 16 травня 2022, 15:18
Повномасштабна війна, яка 24 лютого охопила всю Україну, суттєво вплинула на роботу медіа, особливо регіональних, криза діяльності яких загострилася в 2020 році – у зв’язку з карантинними обмеженнями внаслідок COVID-19, а згодом – унаслідок так званих «реформ» Укрпошти.
У регіонах, які зазнавали щоденних обстрілів чи були захоплені/окуповані російськими військами, випуск і поширення друкованих видань стали неможливими. Через брак ресурсів перестали виходити окремі газети і на відносно безпечних територіях. Однак більшість редакцій не припиняли роботу, вважаючи за свій обов’язок інформувати аудиторію про ситуацію в країні.
Детальніше...
Середа, 11 травня 2022, 18:50
Війна, яка 24 лютого охопила всю Україну, розділила життя більшості на «до» і «після». Ми щодня моніторимо новини, поширюємо інформацію про перемоги і втрати. Але війна – це не просто статистика. Це – люди, які тримають зовнішній і внутрішній фронти, рятуються від бомб і рятують дітей, які залишаються на захоплених / окупованих територіях, волонтерять тощо. Всі вони наближають перемогу.
Волинський прес-клуб надасть підтримку (менторську, експертну і фінансову) на створення контенту, який розповідатиме про роль і становище жінок і чоловіків у країні, де триває війна.
Матеріали повинні розкривати гендерний аспект у таких темах (але не обмежуючись ними):
- материнство у час війни
- волонтерство жінок і чоловіків
- гендернозумовлене насильство
- жінки у правоохоронних органах і збройних силах (за можливості)
- історії біженок
- історії бізнес-ініціатив і соціального підприємництва
- вразливі групи жінок і дівчат
- стереотипи щодо жінок і чоловіків, сексизм у сучасних реаліях
тощо
Подати заявку потрібно до 20 травня на електронну адресу:
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду
, у якій вкажіть:
- своє ім’я та прізвище,
- назву видання, в якому працюєте (або в якому будете публікувати матеріали, якщо на фрілансі),
- хто ви (редактор/редакторка, журналіст/журналістка чи фріланс),
- тему/теми (до 5 тем) з короткою анотацією (про що/кого матеріал).
Для тих, чиї заявки будуть підтримані, 27-29 травня відбудеться ряд ознайомчих семінарів-тренінгів.
Період створення і публікування контенту – червень-вересень 2022 р. Ілюстрація Ярослави Яцуби
Вівторок, 03 травня 2022, 10:32
Дві третини публікацій (а точніше – 62%) гіперлокальних волинських медіа були присвячені темі війни. У них лише в 1/5 випадків фігурували жінки, решта контенту – про чоловіків і за участю чоловіків. Такими є дані моніторингу, проведеного 11-17 квітня 2022 р.
Його метою було проаналізувати, про що писали медіа, хто частіше фігурували в текстах, чи ретранслювали вони стереотипний контент про жінок і чоловіків і наскільки вживаними є фемінітиви на позначення посад, професій жінок.
Дослідженню підлягав контент Ковельської міськрайонної газети «Вісті Ковельщини», Маневицької районної газети «Нова доба», Любешівської районної газети «Нове життя», Камінь-Каширської районної газети «Полісся», Володимир-Волинська міськрайонної газети «Слово правди», а також онлайн-видань районного значення – «БУГ», «Ковель.район», «Кордон», «Рожище.район», «Шацьк.район».
Детальніше...
Четвер, 28 квітня 2022, 01:05
Уже два місяці як повномасштабна війна в Україні - головна тема інформаційного простору. У гіперлокальних друкованих та інтернет-виданнях вона охопила 60% публікацій із 8485 публікацій. Такими є дані чергової хвилі моніторингу, проведеного 11-17 квітня у 24 областях України.
Статистика втрат і здобутків на фронті та в мирних містах і селах, міжнародна підтримка, фіксація злочинів проти людяності, заяви і рішення політиків, допомога тим, хто втікає від обстрілів, коментарі ситуацій у громадах, волонтерська допомога, вшанування загиблих бійців - про це українці читають щодня у стрічках новин і на шпальтах газет у тих регіонах, де діяльність редакцій можлива.
Для збільшення натисніть на зображенні
Детальніше...
Вівторок, 22 лютого 2022, 11:01
Для моніторингу гендерної чутливості волинських медіа, який проводився 7-13 лютого 2022 р., визначили 10 локальних видань. Серед 5 друкованих це – Ковельська міськрайонна газета «Вісті Ковельщини», Маневицька районна газета «Нова доба», Любешівська районна газета «Нове життя», Камінь-Каширська районна газета «Полісся», Володимир-Волинська міськрайонна газета «Слово правди». Серед онлайн-медіа локального характеру обрані наступні: «БУГ», «Ковель.район», «Кордон», «Рожище.район», «Шацьк.район».
Аналіз кожного медіа відбувається за кількома категоріями: кількісними (відсоток чоловіків і жінок як експертів/експерток, героїв/героїнь та вживання фемінітивів) та якісними (використання стереотипних образів і сексистського контенту в журналістських матеріалах). Також виокремлювали матеріали з гендерної тематики. Хоча, слід зауважити, що їх надзвичайно мало.
Детальніше...
|