Вівторок, 29 грудня 2020, 11:41
Не ставитися до колег як до обслуговуючого персоналу, не принижувати за статевою/гендерною ознакою, дотримуватися гендерного балансу при підготовці журналістських матеріалів, не використовувати і не поширювати стереотипні образи фемінності та маскулінності, дискримінаційного та сексистського контенту - ці та низка інших принципів роботи задекларували 14 редакцій регіональних друкованих та інтернет-видань України у 2020 році. 
Для збільшення - натисніть на зображенні
Детальніше...
Середа, 28 жовтня 2020, 15:58
Такими є дані п'яти хвиль моніторингу гіперлокальних медіа 24 областей України, які відбувалися у лютому, квітні, червні, серпні та жовтні 2020 року. 
Для збільшення натисніть на зображенні
Детальніше...
Понеділок, 26 жовтня 2020, 15:45
За результатами гендерного моніторингу гіперлокальних друкованих та інтернет-видань 24 областей України, який відбувався у лютому, квітні, червні, серпні та жовтні, найвищий Індекс гендерної чутливості - у харківських медіа (47%), на другій позиції - вінницькі та волинські (по 46%), на третій - івано-франківські (45%). Більше 40% також у рівненських (44%), тернопільських (43%), чернівецьких та луганських (по 42%), житомирських і київських (по 41%) видань. 
Для збільшення натисніть на зображенні
Детальніше...
П'ятниця, 23 жовтня 2020, 00:20
Стрічки новин і шпальти газет гіперлокальних видань України у жовтні перетворилися на агітки. Це засвідчив гендерний моніторинг гіперлокальних медіа 24 областей України, який тривав 11 по 17 жовтня*. З одного боку, це - шанс редакціям вижити в особливо скрутний час (за словами редакторок/редакторів реформованих друкованих ЗМІ дохід видань у період карантину зменшився на 30%-60%), а з іншого - це часто призводить до майже повної відсутності іншої, не менш важливої інформації. Така ситуація спричинила зниження Індексу гендерної чутливості медіа із 42% у серпні до 38% у жовтні. Зважаючи на обов'язкову 40% квоту, завдяки якій збільшилася кількість жінок у списках до місцевих рад, до попередніх критеріїв моніторингу (кількості жінок і чоловіків як експерток/експертів і героїнь/героїв матеріалів, фемінітивів, стереотипного та сексистського контенту) у п'ятій моніторинговій хвилі ми додали ще один - тональність інформаційних повідомлень про кандидаток. Як показало дослідження, із 420 повідомлень лише 2% мали негативне/близьке до негативного забарвлення (переважно емоційна критика від опонентів). Решта контенту була позитивною або нейтральною. 
Для збільшення натисніть на зображенні
Детальніше...
Вівторок, 22 вересня 2020, 10:06
Чому гендер і фемінізм важливий не лише для жінок, а й для чоловіків, як регіональні видання впроваджують політику гендерної рівності, а гендерночутливий контент сприяє їх зростанню і монетизації, як він впливає на зміну суспільства і як жіночі ініціативи протистоять проявам сексизму у виборчий період. Про це говорили на VI Гендерному медіа-форумі, який щороку організовує Волинський прес-клуб у партнерстві з Гендерним центром Волині, мережею прес-клубів України за підтримки Медійної програми в Україні, Internews, відбувся 18 вересня 2020 року вшосте. І вперше – у форматі онлайн. Участь у заході взяло більше 40 журналісток і журналістів регіональних медіа з різних областей України. 
Детальніше...
Субота, 19 вересня 2020, 22:06
Про те, з якими стереотипами доводиться стикатися жінкам, котрі вирішили бути активними в політичному житті, і чому, попри це, їм варто брати участь у виборах до місцевих рад, а також про те, як журналістам/журналісткам не поширювати сексистський контент про політикинь, ішлося на Гендерній медіа-кав’ярні, яку організував днями Ужгородський прес-клуб. 
Детальніше...
Вівторок, 08 вересня 2020, 15:32
Волинський прес-клуб, Гендерний центр Волині та Медійна програма в Україні, Internews запрошують журналісток і журналістів усіх областей України на Шостий Гендерний медіафорум, який відбудеться 18 вересня 2020 р. онлайн. 
На зустрічі йтиметься, зокрема, про те, чому гендер – це не тільки про жінок, а фемінізм важливий і для чоловіків, як регіональні медіа стають гендерночутливими і змінюють суспільство, а також представлено мапу гендерночутливих регіональних медіа України.
Орієнтовна тривалість Форуму - із 14:00 до 17:00.
Для участі у Форумі просимо зареєструватися до 16 вересня включно, заповнивши Заявку.
Детальну програму, а також посилання на онлай-зустріч відібраним учасникам/учасницям буде повідомлено 17 вересня.
У випадку виникнення питань просимо звертатися на e-mail:
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду
, або тел.: (067) 756-24-20, (066) 203-50-31.
_________________
Гендерний медіафорум відбувається в межах проєкту «Гендерночутливий простір сучасної журналістики», що реалізовується Волинським прес-клубом у партнерстві з Гендерним центром Волині, Незалежною громадською мережею прес-клубів України та за підтримки «Медійної програми в Україні», що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) і виконується міжнародною організацією Internews
Середа, 26 серпня 2020, 10:58
Під час четвертого етапу моніторингу гендерної чутливості гіперлокальних волинських медіа, який тривав упродовж 11-17 серпня 2020 р., ми аналізували публікації тих самих 10 видань, що й у лютому, квітні та червні.
Серед 5 друкованих ЗМІ – Ковельська міськрайонна газета «Вісті Ковельщини», Маневицька районна газета «Нова доба», Любешівська районна газета «Нове життя», Камінь-Каширська районна газета «Полісся», Володимир-Волинська міськрайонна газета «Слово правди». У переліку онлайн-медіа – «БУГ», «Район.Ковель», «Кордон», «Район.Рожище», «Район.Шацьк».
Аналіз кожного видання відбувався за кількома категоріями: кількісними (відсоток чоловіків і жінок як експертів/експерток, героїв/героїнь та вживання фемінітивів) та якісними (використання стереотипних образів і сексистського контенту в журналістських матеріалах). Також ми звертали увагу на наявність матеріалів з гендерної тематики.
На 5 % у порівнянні з червневим моніторинговим періодом зменшилася кількість матеріалів про коронавірус. Їх цього разу 10 % від загальної кількості. В основному вони відображають статистичні дані у районах та загалом по області й Україні. Закономірно, що незадовго до початку нового навчального року частина з матеріалів стосувалася роз’яснень ймовірних моделей організації навчання у закладах освіти з 1 вересня. Практично немає інтерв’ю з лікарями про COVID-19, що було характерно для попередніх двох моніторингових періодів.
У матеріалах про пандемію і в друкованих, і в онлайн-медіа домінують жінки-експертки. Кількість героїв та героїнь в матеріалах на цю тематику рівноцінна. 
Для збільшення натисніть на зображенні
Детальніше...
Вівторок, 25 серпня 2020, 16:21
Волинський прес-клуб і Гендерний центр Волині підбили підсумки Четвертого Конкурсу журналістських матеріалів, присвячених темі рівних прав і можливостей жінок і чоловіків у суспільстві.

До участі в конкурсі було подано 67 матеріалів – аудіо- та відеосюжетів, публікацій у друкованих та інтернет-виданнях, – які з’явилися в інформаційному просторі в 2020 році.
Детальніше...
Вівторок, 25 серпня 2020, 01:32
Такими є дані четвертого етапу гендерного моніторингу журналістських матеріалів друкованих та інтернет-видань 24 областей України, які висвітлюють життя малих міст, районів, сіл і громад. Аналізу підлягали публікації, що з'явилися в період з 11 по 17 серпня. На ріст показника (у лютому та квітні Індекс гендерної чутливості складав 38%, у червні - 39%) вплинуло два чинники - значне збільшення кількості фемінітивів у публікаціях (із 41% у лютому до 52% у серпні) і частота залучення жінок як експерток/героїнь матеріалів (у середньому на 3% більше у серпні ніж у попередні моніторингові періоди). 
Для збільшення натисніть на зображенні
Детальніше...
|