You are here: Головна Проекти Гендер і медіа
  • Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Волинський прес-клуб

Гендер і медіа

Медіа-кав’ярня з питань гендерної чутливості київських медіа

Наскільки гендерночутливі медіа Київщини? Хто найчастіше фігурує в публікаціях місцевих видань – жінки чи чоловіки – і при висвітленні яких тем? Що впливає на вибір осіб, які коментують подію чи дають експертну оцінку фактам і явищам? Як розпізнавати і не використовувати стереотипні образи і для чого нам фемінітиви?

Гендерна медіакав’ярня відбудеться у п’ятницю, 18 травня 2018 року о 16 год. у кав'ярні «Хармс» (вул. Володимирська, 45а, метро «Театральна», «Золоті ворота»). 

На зустрічі буде презентовано також:

  • результати гендерного моніторингу київських медіа, буде назване гендернонайчутливіше з тих, які дослідили експерти;
  • індекс гендерної чутливості українських медіа, сформований уперше в Україні (за результатами аналізу публікацій у 220 друкованих та інтернет-виданнях 22 областей)
  • посібник «Гендерна абетка для медіа».

В обговоренні беруть участь:

  • Богдана Стельмах – координаторка Волинського прес-клубу, керівниця проекту «Гендерний простір сучасної журналістики: від теорії до практики» (Луцьк);
  • Оксана Ярош – гендерна експертка проекту «Гендерний простір сучасної журналістики: від теорії до практики», голова ГО «Гендерний центр» (Луцьк);
  • Олександра Голуб – голова Ліги захисту прав жінок «Гармонія рівних»;
  • представниці програми «У-Медіа» (Інтерньюз).

 До участі в медіакав’ярні запрошуються журналістки/журналісти київських медіа, громадські активістки/активісти, блогери, яким цікава дана тематика. Під час зустрічі для учасників/учасниць - смачна кава/чай і тістечка. Перелік спікерів(ок) може доповнюватися.

Інформаційний та організаційний партнер – Донецький прес-клуб.

За додатковою інформацією звертайтеся, будь ласка, до Тетяни Строй, виконавчої директорки ГО «Донецький прес-клуб, за телефоном 066 224 36 55 або 067 66542 49, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду . Для участі у заході просимо зареєструватися до 15.00 четверга, 17 травня 2018 р. за посиланням: https://goo.gl/forms/CGW59kc0oznsxMul1.

***

До переліку медіа, які досліджувалися у Київській області, увійшли: «Вечірній Київ», «Газета по-українськи», «Хрещатик», «Ділова столиця», «Плюс», «Київ. Vgorode.ua», «Київ на УП», «Громада Приірпіння», «Лівий берег», «Киевские новости».

____________________

Захід відбувається в межах проекту «Гендерний простір сучасної журналістики: від теорії до практики», що реалізовується Волинським прес-клубом у партнерстві з Гендерним центром, Незалежною громадською мережею прес-клубів України та за підтримки програми «У-Медіа» (Інтерньюз).

 

Медіа-кав’ярня з питань гендерної чутливості харківських медіа

Що таке гендерна чутливість журналістики? Чи є вона в харківських медіа? Хто найчастіше фігурує в публікаціях місцевих видань – жінки чи чоловіки – і при висвітленні яких тем? Що впливає на вибір осіб, які коментують подію чи дають експертну оцінку фактам і явищам? Як розпізнавати і не використовувати стереотипні образи і для чого нам фемінітиви?

Про ці та інші питання йтиметься під час першої в Харкові гендерної медіа-кав’ярні, яка відбудеться 15 травня 2018 року о 15.00 а арт-кафе «Пластилінова vorona» (вул. Сумська, 17).

На зустрічі буде презентовано також:

  • результати гендерного моніторингу харківських медіа,
  • індекс гендерної чутливості українських медіа, сформований уперше в Україні (за результатами аналізу 220 друкованих та інтернет-виданнь 22 областей)
  • посібник «Гендерна абетка для медіа».

Захід відбудеться за участі:

  • Богдани Стельмах – координаторки Волинського прес-клубу, керівниці проекту «Гендерний простір сучасної журналістики: від теорії до практики» (Луцьк);
  • Людмили Долі – координаторки Харківського прес-клубу, експертки з моніторингу;
  • Юрія Хомайка – експерта з моніторингу;
  • Алли Євдокимової - керівниці ГО Центр прав людини "Древо життя";
  • Світлани Губіної - представниці Центру гендерної культури. 

До участі в медіа-кав’ярні запрошуються журналістки/журналісти харківських медіа, громадські активістки/активісти, яким цікава дана тематика.

Під час зустрічі на учасників/учасниць чекає смачна кава/чай і тістечка.

Для реєстрації та додаткової інформації звертайтеся, будь ласка, до Людмили Долі (тел. 050 302 46 77, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду )

Останній день зголошення – 14 травня (включно)

_________________

Захід відбувається в межах проекту «Гендерний простір сучасної журналістики: від теорії до практики», що реалізовується Волинським прес-клубом у партнерстві з Гендерним центром, Незалежною громадською мережею прес-клубів України та за підтримки програми «У-Медіа» (Інтерньюз)

 

Підготовлено Порадник із гендерної чутливості для медіа

Громадські організації "Волинський прес-клуб", "Гендерний центр Волинської області" за підтримки Програми "У-Медіа" (інтерньюз) підготували Порадних із гендерної чутливості для медіа.

Він містить інформацію про результати гендерного моніторингу матеріалів регіональних медіа та Індекс їх гендерної чутливості, приклади стереотипного та сексистського коненту, приклади вживання фемінітивів та обгрунтування що варто і чого не варто робити, готуючи публікацію чи передачу. 

Порадник буде корисним для журналістів / журналісток українських медіа, блогерів / блогерок, експертів і експерток у сфері медіа, PR-менеджерів / менеджерок, громадських активістів / активісток, викладачів і викладачок у сфері медіа та комунікацій.

Завантажити Порадник

 

Другий Конкурс журналістських матеріалів на гендерну тематику

Волинський прес-клуб, Гендерний центр Волинської області та програма «У-Медіа» (Інтерньюз) оголошують Другий Конкурс журналістських матеріалів на гендерну тематику. 

До участі в конкурсі запрошуються представники / представниці друкованих ЗМІ, телебачення, радіо та інтернет-видань, блогер(к)и та фрілансер(к)и всіх регіонів України, які цікавляться тематикою рівних прав і можливостей чоловіків і жінок.

Тематика матеріалів може стосуватися (але не обмежуватися) таких сфер: політики, влади, бізнесу / економіки, соціальної сфери (відпустки по догляду за дитиною, працевлаштування, забезпечення умов праці та ін.), медицини, освіти, юриспруденції, журналістики, військової галузі, громадської активності тощо.

На конкурс можна надсилати як уже опубліковані/подані в ефір у 2017-18 роках матеріали, так і раніше не оприлюднені. Роботи, які були подані на цей конкурс у 2017 році, до розгляду не приймаються.

Формат подачі:

1)    для матеріалів, розміщених у друкованих виданнях – текст у форматі Microsoft Word, скан-копія публікації у виданні (або pdf-формат зверстаної сторінки чи посилання на інтернет-сторінку газети);

2)    для матеріалів, розміщених у інтернет-виданнях – посилання на інтернет-сторінку або оригінал тексту у форматі Microsoft Word (якщо матеріал не був опублікований);

3)    для матеріалів, розміщених в електронних ЗМІ (радіо, телебачення) – посилання на передачу/сюжет, розміщену на інтернет-сторінці медіа, каналі YouTube, Vimeo або файлообміннику.

Учасниці / учасники конкурсу можуть надіслати не більше 2 матеріалів.

Критерії оцінювання:

  • актуальність матеріалу;
  • повнота розкриття теми;
  • наявність / відсутність стереотипів;
  • дотримання етичних стандартів журналістики;
  • вживання фемінітивів.

Оцінювання робіт проводитиме журі, сформоване з організаторів конкурсу, фахівців у питаннях прав людини та журналістів (до завершення конкурсу імена не розголошуються). Результати конкурсу будуть оголошені в травні 2018 р.

Учасники / учасниці конкурсу отримають подяки, а переможці / переможиці – дипломами та призи.

Кінцевий термін подачі матеріалів – 30 квітня 2018 р. на електронну пошту Волинського прес-клубу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду . Тема листа: «На конкурс журналістських матеріалів із гендерної тематики_Прізвище, ім'я».

З усіма питаннями звертайтеся до Богдани Стельмах за тел.: (066) 203-50-31, (067) 756-24-20, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду .

_________

Конкурс проводиться в межах проекту «Гендерний простір сучасної журналістики: від теорії до практики», що реалізовується Волинським прес-клубом у партнерстві з Гендерним центром, Незалежною громадською мережею прес-клубів України та за підтримки програми «У-Медіа» (Інтерньюз)

 

На шляху до гендерно чутливих медіа: Кропивницький

"Ми завжди дивимося на сторінки своєї газити, і якщо є дисбаланс, десь одні хлопці коментують, то ми намагаємося розставляти їх по різних сторінках і таким чином гендерного балансу дотримуватися", - зауважила під час гендерної медіа-кав'ярні у Кропивницькому редакторка газети "Первая городская" Людмила Макей. 

За весь період зустрічей із регіональними медіа, про такий підхід до формування контенту видання вперше довелося почути під час спілкування з журналістками чернігівських медіа, вдруге - у Кропивницькому. Це хороші приклади того, як може розвиватися гендерна чутливість медіа.

Детальніше...
 

На шляху до гендерно чутливих медіа: Дніпро

"Для нас, телевізійників, важлива картинка, тому ми шукаємо для своїх сюжетів і передач медійних осіб. Найчастіше - це чоловіки", - зауважила одна з учасниць гендерної медіа-кав'ярні у Дніпрі. 

Власне, це - один із типових аргументів, які часто звучать на зустрічах із регіональними журналіст(к)ами, коли мова заходить про критерії, якими вони керуються при доборі експертів і експерток для своїх матеріалів. Серед них - і той фактор, що посадовцями у різних структурах та інституціях є чоловіки. Відповідно, медіа віддзеркалюють ситуацію з гендерним розподілом ролей у суспільстві.

Детальніше...
 

Медіа-кав'ярня з питань гендерної чутливості дніпропетровських медіа

У 2017 році вперше в Україні було виведено Індекс гендерної чутливості регіональних медіа. Який він у дніпропетровських ЗМІ? Які чинники на нього вплинули. Хто найчастіше фігурує в публікаціях місцевих видань – жінки чи чоловіки – і при висвітленні яких тем? Що впливає на вибір осіб, які коментують подію чи дають експертну оцінку фактам або явищам і для чого нам фемінітиви?

Про ці та інші питання йтиметься під час першої у Дніпрі гендерної медіа-кав’ярні, яка відбудеться 5 березня 2018 року о 16.00 у студії кулінарії Fartuk (вул. Старокозацька, 8).

На зустрічі буде презентовано:

  • Індекс гендерної чутливості українських медіа, сформований уперше в Україні (за результатами аналізу 220 друкованих та інтернет-виданнях 22 областей);
  • індекс найчутливішого друкованого та онлайн-медіа Дніпропетровської області;
  • посібник «Гендерна абетка для медіа».

Захід відбудеться за участі:

  • Богдани Стельмах – координаторки Волинського прес-клубу, керівниці проекту «Гендерний простір сучасної журналістики: від теорії до практики» (Луцьк);
  • Оксани Ярош – експертки проекту «Гендерний простір сучасної журналістики: від теорії до практики», голови ГО «Гендерний центр Волині» (Луцьк);
  • Тетяни Сіденко – експертки з моніторингу дніпропетровських медіа, журналістки.
  • Наталії Макухи – співзасновниці ГО «Gender Stream».

До участі в медіа-кав’ярні запрошуються журналістки/журналісти дніпропетровських медіа, громадські активістки/активісти, яким цікава дана тематика.

Під час зустрічі на учасників/учасниць чекає смачна кава/чай і тістечка.

Для реєстрації та додаткової інформації звертайтеся, будь ласка, до Іотової Світлани (тел. 0986106911)

Останній день зголошення – 2 березня до 15.00 (включно).

_________________

Захід відбувається в межах проекту «Гендерний простір сучасної журналістики: від теорії до практики», що реалізовується Волинським прес-клубом у партнерстві з Гендерним центром, Незалежною громадською мережею прес-клубів України та за підтримки програми «У-Медіа» (Інтерньюз)

 

Медіа-кав’ярня з питань гендерної чутливості кіровоградських медіа

Що таке Індекс гендерної чутливості українських медіа і який він у кіровоградських ЗМІ.  Наскільки достатнім він є і які чинники його зумовлюють. Хто найчастіше фігурує в публікаціях місцевих видань – жінки чи чоловіки – і при висвітленні яких тем? Що впливає на вибір осіб, які коментують подію чи дають експертну оцінку фактам або явищам і для чого нам фемінітиви?

Про ці та інші питання йтиметься під час першої у Кропивницькому гендерної медіа-кав’ярні, яка відбудеться 6 березня 2018 року і почнеться о 14.00 у приміщенні ресторану «Сорренто» (перехрестя вулиць Пашутінська та Дворцова).

На зустрічі буде презентовано:

  • Індекс гендерної чутливості українських медіа, сформований уперше в Україні (за результатами аналізу 90038 публікацій у 220 друкованих та інтернет-виданнях 22 областей);
  • індекс найчутливішого друкованого та онлайн-медіа Кіровоградщини;
  • посібник «Гендерна абетка для медіа».

Захід відбудеться за участі:

  • Богдани Стельмах – координаторки Волинського прес-клубу, керівниці проекту «Гендерний простір сучасної журналістики: від теорії до практики» (Луцьк);
  • Оксани Ярош – експертки проекту «Гендерний простір сучасної журналістики: від теорії до практики», голови ГО «Гендерний центр Волині» (Луцьк);
  • Вікторії Талашкевич – голови Кіровоградського прес-клубу.

До участі в медіа-кав’ярні запрошуються журналістки/журналісти кіровоградських медіа, громадські активістки/активісти, яким цікава дана тематика.

Під час зустрічі на учасників/учасниць чекає смачна кава/чай і тістечка.

Для реєстрації та додаткової інформації звертайтеся, будь ласка, до Вікторії Талашкевич (тел. 050-321-3919)

Останній день зголошення – 5 березня (включно)

_________________

Захід відбувається в межах проекту «Гендерний простір сучасної журналістики: від теорії до практики», що реалізовується Волинським прес-клубом у партнерстві з Гендерним центром, Незалежною громадською мережею прес-клубів України та за підтримки програми «У-Медіа» (Інтерньюз)

 

На шляху до гендерно чутливих медіа: Вінниця

Вінницькі медіа – одні з небагатьох, чий Індекс гендерної чутливості – один із найвищих в Україні (35%). Однак чи означає це достатній рівень і що варто враховувати при підготовці журналістських матеріалів? Про це йшлося на зустрічі з вінницькими журналіст(к)ами у форматі гендерної медіа-кав'ярні.

Згідно результатів моніторингу, проведеного в лютому і серпні 2017 року, і в друкованих, і в інтернет-виданнях найбільший відсоток жінок як героїнь та експерток в матеріалах на тему освіти, медицини, культури, волонтерства і розваг (від 37% до 54%), найменший - у матеріалах про політику, економіку, війну і спорт (3% - 23%). Така "картина" частково є відображенням реального стану речей у суспільстві, а з іншого - містить суб'єктивний чинник (часто журналіс(к)и звертаються за коментарем до одних і тих самих осіб.

Детальніше...
 

Медіа-кав’ярня з питань гендерної чутливості вінницьких медіа

Індекс гендерної чутливості вінницьких медіа – один із найвищих в Україні. Наскільки достатнім є цей рівень і які чинники його зумовлюють. Хто найчастіше фігурує в публікаціях місцевих видань – жінки чи чоловіки – і при висвітленні яких тем? Що впливає на вибір осіб, які коментують подію чи дають експертну оцінку фактам або явищам і для чого нам фемінітиви?


Про ці та інші питання йтиметься під час першої у Вінниці гендерної медіа-кав’ярні, яка відбудеться 23 лютого 2018 року о 16.00 у приміщенні кав’ярні АРС (Соборна, 68, к-р Коцюбинського).


На зустрічі буде презентовано також:

  • індекс гендерної чутливості українських медіа, сформований уперше в Україні (за результатами аналізу 90038 публікацій у 220 друкованих та інтернет-виданнях 22 областей);
  • індекс найчутливішого друкованого та онлайн-медіа Вінничини;
  • посібник «Гендерна абетка для медіа».

Захід відбудеться за участі:

  • Богдани Стельмах – координаторки Волинського прес-клубу, керівниці проекту «Гендерний простір сучасної журналістики: від теорії до практики» (Луцьк);
  • Наталки Болховської – голови Вінницького прес-клубу;
  • Наталки Козлової – голови ГО «Прогресивні жінки».

До участі в медіа-кав’ярні запрошуються журналістки/журналісти вінницьких медіа, громадські активістки/активісти, яким цікава дана тематика.

Під час зустрічі на учасників/учасниць чекає смачна кава/чай і тістечка.

Для реєстрації та додаткової інформації звертайтеся, будь ласка, до Наталки Болховської (тел. 0501932423, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду ).

Останній день зголошення – 22 лютого (включно)

_________________

Захід відбувається в межах проекту «Гендерний простір сучасної журналістики: від теорії до практики», що реалізовується Волинським прес-клубом у партнерстві з Гендерним центром, Незалежною громадською мережею прес-клубів України та за підтримки програми «У-Медіа» (Інтерньюз)

 
Сторінка 1 з 7

Архів

2018
травня
MoTuWeThFrSaSu
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

Ресурсний центр ГУРТ


Пошук

Наша сторінка на Facebook