You are here: Головна Проекти Гендер і медіа
  • Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Волинський прес-клуб

Гендер і медіа

Конкурс для регіональних медіа зі створення матеріалів на гендерну тематику

Волинський прес-клуб, Гендерний центр Волинської області та Інтерньюз-Україна запрошують  журналістів/журналісток регіональних друкованих та інтернет-видань до участі в другому конкурсі зі створення матеріалів на гендерну тематику (на гонорарній основі).

Організації планують відібрати 20 видань, у яких упродовж cічня-жовтня 2020 року будуть публікуватися матеріали, що розкриватимуть питання гендерної рівності (у кожному виданні має вийти друком 10 матеріалів).

Ілюстрація із сайту the women post.com

Для участі в конкурсі потрібно надіслати лист, у якому зазначити:

  • ім’я, прізвище, контактний номер телефону заявника/заявниці;
  • назву видання, посилання на сайт і сторінку у Facebook (за наявності);
  • ім’я, прізвище головного редактора/головної редакторки;
  • чому Ви, Ваше видання зацікавлені в матеріалах на гендерну тематику і які теми вважаєте за необхідне висвітлити (назвіть їх і дайте короткий опис – 2-3 речення).

Інформацію надсилайте на e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду , вказавши у темі листа – «На конкурс зі створення контенту на гендерну тематику». Останній термін зголошення – 24 листопада включно. Результати конкурсу будуть повідомлені не пізніше 30 листопада.

Відібрані учасники/учасниці будуть запрошені на Гендерну медіа-школу, яка відбудеться у грудні 2019 року. Деталі буде повідомлено додатково.

Якщо у вас виникатимуть питання – пишіть на e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду .

____________

Створення контенту відбуватиметься в межах проєкту «Гендерночутливий простір сучасної журналістики», що реалізовується Волинським прес-клубом у партнерстві з Гендерним центром, Незалежною громадською мережею прес-клубів України та за підтримки Української медійної програми (Інтерньюз)

 

Медіа-кав’ярня «Жінка в суспільно-політичному житті Одещини»

Згідно з результатами моніторингу одеських медіа (та й медіа інших областей України), жінки мало виступають героїнями та експертками журналістських матеріалів. У матеріалах друкованих ЗМІ – у 17,5% випадків, в інтернет-виданнях – 15,5%.

На Одещині так мало жінок, які активно беруть участь у суспільно-політичному житті краю, чи медіа оминають їх своєю увагою? Скільки жінок є депутатками, очолюють ОТГ і з якими гендерними стереотипами й дискримінацією вони стикаються в своїй діяльності?

Обговорення цих та інших дотичних питань відбудеться під час неформальної зустрічі за горнятком кави-чаю – гендерної медіа-кав’ярні в приміщенні книгарні-кав’ярні (вул. Катерининська, 77).

Початок о 16:00  в четвер, 26 вересня.

Захід відбудеться за участі:
Євгенії Генової
– редакторки сайту «Ізбірком»,
Тетяни Жарської – голови Великомихайлівської ОТГ,
Ольги Квасницької – депутатки Одеської міської ради,
Оксани Піднебесної – регіональної консультантки Асоціаціі міст Украіни,
Ганни Позднякової – депутатки Одеської міської ради,
Богдани Стельмах – координаторки Волинського прес-клубу, керівниці проекту «Гендерночутливий простір сучасної журналістики».

На зустрічі також буде презентовано Порадник із гендерної чутливості українських медіа.

Кількість місць обмежена.

Про свою участь у заході просимо повідомити до 16.00 середи 25-го вересня за адресою Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду

_________________

Гендерна медіа-кав’ярня відбувається в межах проекту «Гендерночутливий простір сучасної журналістики», що реалізовується Волинським прес-клубом у партнерстві з Гендерним центром та за підтримки «Медійної програми в Україні», що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) і виконується міжнародною організацією Internews

 

Для чого редакціям бути гендерночутливими: у Києві відбувся п'ятий Гендерний медіа-форум

П'ятий Гендерний медіа-форум, що відбувся 19 вересня в Києві, зібрав близько пів сотні журналісток і журналістів з усіх регіонів України, експерток у сфері медіа, аби обговорити питання гендерної чутливості сучасних українських ЗМІ. 

Для збільшення натисніть на зображенні

За результатами моніторингу регіональних медіа, проведеного Волинським прес-клубом, Гендерним центром Волині і мережею прес-клубів України, порівняно з 2017 роком Індекс гендерної чутливості у 2019 році зріс на 7%, однак він досі залишається невисоким: лише в 1/3 - 1/5 випадків у журналістських матеріалах жінки є їх героїнями і коментують ті чи інші теми, вони майже невидимі в публікаціях про політику, економіку, війну і спорт. 

Інститут масової інформації вперше провів дослідження, кого найбільше постять у соцмережах онлайн-медіа. За словами медіа-аналітикині організації Яни Машкової, і в текстовому, і візуальному контенті домінують чоловіки: їх зображення розміщують уп'ятеро частіше, ніж зображення жінок; лише в 20% жінок зображено крупним планом, тоді як чоловіків - 79%. Експертка звернула увагу і на дисбаланс у темах, адже більшість повідомлень про політику та міжнародні справи ілюстрована чоловіками. 

Як уникати такого дисбалансу - ділилася досвідом журналістка, в минулому - редакторка ВВС.ua Ніна Кур'ята. "Ми просто сіли і порахували, скільки у нас зображень жінок і чоловіків ілюструють новини та інші тексти, про кого ми пишемо. Ви можете зробити це у своїх редакціях. Такий аналіз дає дуже чітку картину і наштовхує на розуміння, чи в медіа все добре з гендерною чутливістю, чи треба щось міняти", - зазначила спікерка.

Детальніше...
 

П’ятий Гендерний форум для регіональних медіа

Волинський прес-клуб, Гендерний центр Волині та Медійна програма в Україні, Internews запрошують журналісток і журналістів усіх областей України на п’ятий Гендерний медіа-форум, який відбудеться 19 вересня 2019 р. у Києві.

На зустрічі, зокрема, будуть порушені питання гендерних стереотипів у медіа, впровадження гендерночутливої політики в роботу редакцій, представлено приклади гендерної дискримінації в різних професіях.

Також у програмі Форуму – нагородження переможців/переможиць та учасників/учасниць цьогорічного Конкурсу журналістських матеріалів на гендерну тематику.

Тривалість Форуму – з 11:00 до 16:00.

Для участі у Форумі просимо зареєструватися до 12 вересня включно, заповнивши Анкету.

Час і місце зустрічі, а також детальну програму відібраним учасникам/учасницям буде повідомлено додатково.

Усім запрошеним буде компенсовано вартість проїзду (автобус, потяг класу «купе» або Інтерсіті 2 класу) і забезпечено каву-брейк.

У випадку виникнення додаткових питань просимо звертатися на e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду , або тел.: (067) 756-24-20 

_________________

Гендерний медіа-форум відбувається в межах проекту «Гендерночутливий простір сучасної журналістики», що реалізовується Волинським прес-клубом у партнерстві з Гендерним центром та за підтримки «Медійної програми в Україні», що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) і виконується міжнародною організацією Internews

 

Індекс гендерної чутливості регіональних медіа зріс на 7%. Інфографіка

Індекс гендерної чутливості регіональних медіа* у 2019 році склав 34%. Це на 7% вище, ніж у 2017 році (27%). Такими є дані моніторингу 240 друкованих та 240 інтернет-видань, проведеного Волинським прес-клубом у партнерстві з Гендерним центром Волині та Незалежною громадською мережею прес-клубів України у 24 областях.

Для збільшення натисніть на зображенні

Детальніше...
 

Підбито підсумки третього Конкурсу журналістських матеріалів на гендерну тематику: перемогу здобуло 18 робіт

Волинський прес-клуб і Гендерний центр Волині підбили підсумки третього Конкурсу журналістських матеріалів, присвячених темі рівних прав і можливостей жінок і чоловіків у суспільстві.

Детальніше...
 

У волинських медіа підвищився Індекс гендерної чутливості, але не на стільки, щоб бути лідерами

У серпні Індекс гендерної чутливості волинських медіа сягнув 41%. Він вищий червневого та квітневого показників, але тримає лише п'яту сходинку серед регіональних видань України (у лютому 42% було найвищим показником). 

Такими є результати моніторингу індексу гендерної чутливості волинських медіа, проведеного 11-17 серпня 2019 р. Для аналізу було обрано 5 інтернет-видань («ВолиньPost», «Волинські Новини», «Волинь 24», «Конкурент», «Район Луцьк») та 5 друкованих видань (газети «Волинь», «Волинська газета », «Твій вибір», «Вісник і К», «Луцький замок»).

Згідно отриманих даних, у друкованих ЗМІ жінки є експертками (тими, хто коментує ті чи інші теми, події, явища) у 32% випадків (у червні – 23%), а героїнями – в 36% (у червні – 29%). Лише жінки коментували теми культури та медицини і лише чоловіки – спортивні події. Лише чоловіки є героями матеріалів на освітню тематику і про волонтерство. Майже однакова кількість героїнь і героїв – у рубриці «інше» (більшість питань стосується порушень, де скоюють їх чоловіки, а жінки зазвичай є потерпілими і свідками).

Для збільшення натисніть на зображенні

Детальніше...
 

У серпні 2019 р. зафіксовано найвищий Індекс гендерної чутливості медіа

Індекс гендерної чутливості регіональних медіа 24 областей України у серпні склав 37%. Це - найвищий показник порівняно з іншими місяцями, в яких відбувався моніторинг (у лютому і квітні він складав 32%, у червні - 34%). Такими є дані четвертої хвилі моніторингу гендерної чутливості регіональних медіа, проведеного 11-17 червня 2019 року у 24 областях України Волинським прес-клубом, Гендерним центром Волині та Незалежною громадською мережею прес-клубів України за підтримки «Медійної програми в Україні» (Internews).

У журналістських матеріалах присутність жінок як експерток (тих, котрі коментували ті чи інші питання) склала 34%, а героїнь - 28%. При цьому у друкованих ЗМІ простежується вищий відсоток залученості жінок (35% експерток і 30% героїнь), аніж в інтернет-виданнях (33% експерток і 28% героїнь). 

 

Для збільшення натисніть на зображенні

Детальніше...
 

Медіа-кав’ярня «Від стереотипів і сексизму – до домашнього насильства: як розірвати взаємозв’язок»

Жарти про блондинок і водійок, пікантні анекдоти, суспільні уявлення про «справжню жінку» і «справжнього чоловіка», формування типових поведінкових ролей у стосунках, починаючи із садочка, сексистська реклама в медіа – це ті елементи, яких ми часто не помічаємо, але які стають передумовами для домашнього насильства.

Гендерний стереотип про основну функцію жінки – народжувати і берегти домашнє вогнище – актуальний досі. Але коли жінка заявляє про власні права і бажання самореалізації, то одразу може піддаватись насильству: психологічному, економічному, фізичному… Такому насильству можуть піддаватись і ті, які відповідають суспільним гендерним стереотипам.

Як розпізнати тривожні дзвіночки і як реагувати на приховані та виразні ознаки насильства, будемо говорити під час гендерної медіа-кав’ярні, яка відбудеться в межах Літньої школи практичної журналістики 2 серпня о 15:00 у кафе «Стар-рум» (Адреналін Сіті).

Захід відбудеться за участі:

  • Богдани Стельмах – координаторки Волинського прес-клубу, керівниці проекту «Гендерночутливий простір сучасної журналістики»;
  • Оксани Ярош – голови ВОГО «Гендерний центр Волині», докторки політичних наук, експерти проекту «Гендерночутливий простір сучасної журналістики»;
  • Віктора Вальчука – голови правління ГО «Велес+» та Громадської спілки «Безпечний світ», сімейного радника Міністерства юстиції України у Волинській області

На зустрічі також буде презентовано Порадник із гендерної чутливості українських медіа.

Організатори пригощають кавою/чаєм і тістечками.

Місце проведення: Луцьк, кафе «Стар-рум» (Адреналін Сіті, вул. Карбишева, 1). Кількість місць обмежена.

Про свою участь у заході просимо повідомити у зручний для вас спосіб: 066-203-50-31, Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду (Богдана Стельмах)

_________________

Гендерна медіа-кав’ярня відбувається в межах проекту «Гендерночутливий простір сучасної журналістики», що реалізовується Волинським прес-клубом у партнерстві з Гендерним центром та за підтримки «Медійної програми в Україні», що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) і виконується міжнародною організацією Internews

 

Медіа-кав’ярня «Стереотипи і сексистський контент у кіровоградських медіа»

«Кожна дівчина хоче відчути себе принцесою» («…бути красивою»), «представники сильної статі», «представниці слабкої статі», «мати загубила доньку» (хоча поряд був і батько) – це лише частина стереотипних образів, зафіксованих у кіровоградських медіа.

Запрошуємо журналісток/журналістів кіровоградських медіа, громадських активісток/активістів 26 липня о 16:00 на неформальну розмову за кавою-чаєм, під час якої поговоримо, зокрема, про:

  • як виявляти гендерні стереотипи у своїй картині світу;
  • які стереотипи щодо жінок і чоловіків присутні в кіровоградських медіа;
  • в чому небезпека цих стереотипів і чому важливо припинити їх поширювати.

На зустрічі також буде презентовано Порадник із гендерної чутливості українських медіа.

Захід відбудеться за участі:

  • Богдани Стельмах – координаторки Волинського прес-клубу, керівниці проекту «Гендерночутливий простір сучасної журналістики»;
  • Вікторії Талашкевич  голови Кіровогорадського прес-клубу, експертки з гендерного моніторингу кіровоградських медіа;
  • Ольги Гриднєвої – експертки з гендерної тематики.

Організатори пригощають кавою/чаєм і тістечками.

Місце проведення: місто Кропивницький, кафе Praga (вул. В’ячеслава Чорновола, 31)

Кількість місць обмежена, необхідна попередня реєстрація.

Контактна особа – Ірина Требунських (тел.: 0663681925, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду )

_________________

Гендерна медіа-кав’ярня відбувається в межах проекту «Гендерночутливий простір сучасної журналістики», що реалізовується Волинським прес-клубом у партнерстві з Гендерним центром та за підтримки «Медійної програми в Україні», що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) і виконується міжнародною організацією Internews

 
Сторінка 1 з 12

Архів

2019
листопада
MoTuWeThFrSaSu
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

Ресурсний центр ГУРТ


Пошук

Наша сторінка на Facebook