You are here: Головна Проекти Гендер і медіа
  • Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Волинський прес-клуб

Гендер і медіа

На шляху до гендерно чутливих медіа: Дніпро

"Для нас, телевізійників, важлива картинка, тому ми шукаємо для своїх сюжетів і передач медійних осіб. Найчастіше - це чоловіки", - зауважила одна з учасниць гендерної медіа-кав'ярні у Дніпрі. 

Власне, це - один із типових аргументів, які часто звучать на зустрічах із регіональними журналіст(к)ами, коли мова заходить про критерії, якими вони керуються при доборі експертів і експерток для своїх матеріалів. Серед них - і той фактор, що посадовцями у різних структурах та інституціях є чоловіки. Відповідно, медіа віддзеркалюють ситуацію з гендерним розподілом ролей у суспільстві.

Детальніше...
 

Медіа-кав'ярня з питань гендерної чутливості дніпропетровських медіа

У 2017 році вперше в Україні було виведено Індекс гендерної чутливості регіональних медіа. Який він у дніпропетровських ЗМІ? Які чинники на нього вплинули. Хто найчастіше фігурує в публікаціях місцевих видань – жінки чи чоловіки – і при висвітленні яких тем? Що впливає на вибір осіб, які коментують подію чи дають експертну оцінку фактам або явищам і для чого нам фемінітиви?

Про ці та інші питання йтиметься під час першої у Дніпрі гендерної медіа-кав’ярні, яка відбудеться 5 березня 2018 року о 16.00 у студії кулінарії Fartuk (вул. Старокозацька, 8).

На зустрічі буде презентовано:

  • Індекс гендерної чутливості українських медіа, сформований уперше в Україні (за результатами аналізу 220 друкованих та інтернет-виданнях 22 областей);
  • індекс найчутливішого друкованого та онлайн-медіа Дніпропетровської області;
  • посібник «Гендерна абетка для медіа».

Захід відбудеться за участі:

  • Богдани Стельмах – координаторки Волинського прес-клубу, керівниці проекту «Гендерний простір сучасної журналістики: від теорії до практики» (Луцьк);
  • Оксани Ярош – експертки проекту «Гендерний простір сучасної журналістики: від теорії до практики», голови ГО «Гендерний центр Волині» (Луцьк);
  • Тетяни Сіденко – експертки з моніторингу дніпропетровських медіа, журналістки.
  • Наталії Макухи – співзасновниці ГО «Gender Stream».

До участі в медіа-кав’ярні запрошуються журналістки/журналісти дніпропетровських медіа, громадські активістки/активісти, яким цікава дана тематика.

Під час зустрічі на учасників/учасниць чекає смачна кава/чай і тістечка.

Для реєстрації та додаткової інформації звертайтеся, будь ласка, до Іотової Світлани (тел. 0986106911)

Останній день зголошення – 2 березня до 15.00 (включно).

_________________

Захід відбувається в межах проекту «Гендерний простір сучасної журналістики: від теорії до практики», що реалізовується Волинським прес-клубом у партнерстві з Гендерним центром, Незалежною громадською мережею прес-клубів України та за підтримки програми «У-Медіа» (Інтерньюз)

 

Медіа-кав’ярня з питань гендерної чутливості кіровоградських медіа

Що таке Індекс гендерної чутливості українських медіа і який він у кіровоградських ЗМІ.  Наскільки достатнім він є і які чинники його зумовлюють. Хто найчастіше фігурує в публікаціях місцевих видань – жінки чи чоловіки – і при висвітленні яких тем? Що впливає на вибір осіб, які коментують подію чи дають експертну оцінку фактам або явищам і для чого нам фемінітиви?

Про ці та інші питання йтиметься під час першої у Кропивницькому гендерної медіа-кав’ярні, яка відбудеться 6 березня 2018 року і почнеться о 14.00 у приміщенні ресторану «Сорренто» (перехрестя вулиць Пашутінська та Дворцова).

На зустрічі буде презентовано:

  • Індекс гендерної чутливості українських медіа, сформований уперше в Україні (за результатами аналізу 90038 публікацій у 220 друкованих та інтернет-виданнях 22 областей);
  • індекс найчутливішого друкованого та онлайн-медіа Кіровоградщини;
  • посібник «Гендерна абетка для медіа».

Захід відбудеться за участі:

  • Богдани Стельмах – координаторки Волинського прес-клубу, керівниці проекту «Гендерний простір сучасної журналістики: від теорії до практики» (Луцьк);
  • Оксани Ярош – експертки проекту «Гендерний простір сучасної журналістики: від теорії до практики», голови ГО «Гендерний центр Волині» (Луцьк);
  • Вікторії Талашкевич – голови Кіровоградського прес-клубу.

До участі в медіа-кав’ярні запрошуються журналістки/журналісти кіровоградських медіа, громадські активістки/активісти, яким цікава дана тематика.

Під час зустрічі на учасників/учасниць чекає смачна кава/чай і тістечка.

Для реєстрації та додаткової інформації звертайтеся, будь ласка, до Вікторії Талашкевич (тел. 050-321-3919)

Останній день зголошення – 5 березня (включно)

_________________

Захід відбувається в межах проекту «Гендерний простір сучасної журналістики: від теорії до практики», що реалізовується Волинським прес-клубом у партнерстві з Гендерним центром, Незалежною громадською мережею прес-клубів України та за підтримки програми «У-Медіа» (Інтерньюз)

 

На шляху до гендерно чутливих медіа: Вінниця

Вінницькі медіа – одні з небагатьох, чий Індекс гендерної чутливості – один із найвищих в Україні (35%). Однак чи означає це достатній рівень і що варто враховувати при підготовці журналістських матеріалів? Про це йшлося на зустрічі з вінницькими журналіст(к)ами у форматі гендерної медіа-кав'ярні.

Згідно результатів моніторингу, проведеного в лютому і серпні 2017 року, і в друкованих, і в інтернет-виданнях найбільший відсоток жінок як героїнь та експерток в матеріалах на тему освіти, медицини, культури, волонтерства і розваг (від 37% до 54%), найменший - у матеріалах про політику, економіку, війну і спорт (3% - 23%). Така "картина" частково є відображенням реального стану речей у суспільстві, а з іншого - містить суб'єктивний чинник (часто журналіс(к)и звертаються за коментарем до одних і тих самих осіб.

Детальніше...
 

Медіа-кав’ярня з питань гендерної чутливості вінницьких медіа

Індекс гендерної чутливості вінницьких медіа – один із найвищих в Україні. Наскільки достатнім є цей рівень і які чинники його зумовлюють. Хто найчастіше фігурує в публікаціях місцевих видань – жінки чи чоловіки – і при висвітленні яких тем? Що впливає на вибір осіб, які коментують подію чи дають експертну оцінку фактам або явищам і для чого нам фемінітиви?


Про ці та інші питання йтиметься під час першої у Вінниці гендерної медіа-кав’ярні, яка відбудеться 23 лютого 2018 року о 16.00 у приміщенні кав’ярні АРС (Соборна, 68, к-р Коцюбинського).


На зустрічі буде презентовано також:

  • індекс гендерної чутливості українських медіа, сформований уперше в Україні (за результатами аналізу 90038 публікацій у 220 друкованих та інтернет-виданнях 22 областей);
  • індекс найчутливішого друкованого та онлайн-медіа Вінничини;
  • посібник «Гендерна абетка для медіа».

Захід відбудеться за участі:

  • Богдани Стельмах – координаторки Волинського прес-клубу, керівниці проекту «Гендерний простір сучасної журналістики: від теорії до практики» (Луцьк);
  • Наталки Болховської – голови Вінницького прес-клубу;
  • Наталки Козлової – голови ГО «Прогресивні жінки».

До участі в медіа-кав’ярні запрошуються журналістки/журналісти вінницьких медіа, громадські активістки/активісти, яким цікава дана тематика.

Під час зустрічі на учасників/учасниць чекає смачна кава/чай і тістечка.

Для реєстрації та додаткової інформації звертайтеся, будь ласка, до Наталки Болховської (тел. 0501932423, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду ).

Останній день зголошення – 22 лютого (включно)

_________________

Захід відбувається в межах проекту «Гендерний простір сучасної журналістики: від теорії до практики», що реалізовується Волинським прес-клубом у партнерстві з Гендерним центром, Незалежною громадською мережею прес-клубів України та за підтримки програми «У-Медіа» (Інтерньюз)

 

На шляху до гендерно чутливих медіа: Запоріжжя

Гендерний дисбаланс у журналістських матеріалах зумовлений об'єктивною реальністю, в якій ми маємо узурпацію влади чоловіками. Ця думка була ключовою в обговоренні рівня гендерної чутливості регіональних медіа із запорізькими журналіст(к)ами та громадськими активіст(к)ами.

На фото: керівниця Гендерного центру ЗНУ Тетяна Голованова, журналіст Суспільного.Запоріжжя Олесь Барліг

Згідно отриманих моніторингових даних, Індекс гендерної чутливості запорізьких медіа складає 32%. На цей показник вплинула кількість чоловіків і жінок як експертів/експерток і героїв/героїнь журналістських матеріалів, а також вживання фемінітивів. 

Найчастіше до жінок як експерток запорізькі журналіст(к)и зверталися при висвітленні тем освіти, медицини, волонтерства та розваг, до чоловіків як експертів - політичної, економічної, воєнної і навіть спортивної тематики.

Детальніше...
 

Юридичні консультації з питань роздержавлення ЗМІ. Про непогашені зобов’язання редакції, коли підприємство припиняється

На запитання відповідає юрист мережі Інституту розвитку регіональної преси  Ігор ФЕДОРЕНКО. «Комунальне підприємство припиняється, як бути з непогашеними  зобов’язаннями редакції в цьому випадку? Чи вносити до передавального акту, приміром, заборгованість редакції перед друкарнею за 2016 рік?»

– При реформуванні редакцій комунальних друкованих ЗМІ трудовими колективами здійснюється перетворення шляхом припинення комунального підприємства і створення  нового суб’єкта господарювання,  заснованого членами трудового колективу. Процедура перетворення (реорганізації) відрізняється від ліквідації юридичної особи тим, що у Комунального підприємства є правонаступник, до якого, відповідно до частини 2 статті 108 Цивільного кодексу України  переходить усе майно, усі права та обов’язки попередньої юридичної особи.

Детальніше...
 

Медіа-кав’ярня з питань гендерної чутливості запорізьких медіа

Який Індекс гендерної чутливості запорізьких медіа серед 22 областей України? Наскільки достатнім є цей рівень і які чинники його зумовлюють? Хто найчастіше фігурує в публікаціях місцевих видань – жінки чи чоловіки – і при висвітленні яких тем? Що впливає на вибір осіб, які коментують подію чи дають експертну оцінку фактам або явищам і для чого нам фемінітиви?

Про ці та інші питання йтиметься під час першої у Запоріжжі гендерної медіа-кав’ярні, яка відбудеться 8 лютого 2018 року о 15:00 у приміщенні кафе-бару «Парк Авеню» (просп. Соборний, 87-А, район Малого ринку).

На зустрічі буде презентовано також:

  • Індекс гендерної чутливості регіональних медіа, сформований уперше в Україні в 2017 році;
  • індекс найчутливішого друкованого та онлайн-медіа Запоріжжя;
  • посібник «Гендерна абетка для медіа».

Захід відбудеться за участі:

  • Богдани Стельмах – координаторки Волинського прес-клубу, керівниці проекту «Гендерний простір сучасної журналістики: від теорії до практики» (Луцьк);
  • Тамари Огородової – голови правління БФ «За майбутнє України», членкині робочої групи з провадження гендерно орієнтованого бюджетування Запорізької ОДА
  • Олеся Барліга – журналіста Суспільного мовлення. Запоріжжя

До участі в медіа-кав’ярні запрошуються журналістки/журналісти запорізьких медіа, громадські активістки/активісти, яким цікава дана тематика.

Під час зустрічі на учасників/учасниць чекає смачна кава/чай і тістечка.

Для реєстрації та додаткової інформації звертайтеся, будь ласка, за тел. 067-618-25-20, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду

Останній день зголошення – 7 лютого (включно)

_________________

Захід відбувається в межах проекту «Гендерний простір сучасної журналістики: від теорії до практики», що реалізовується Волинським прес-клубом у партнерстві з Гендерним центром, Незалежною громадською мережею прес-клубів України та за підтримки програми «У-Медіа» (Інтерньюз)

 

На шляху до гендерно чутливих медіа: Івано-франківськ

"Ми шукаємо експертів незалежно від статі, а ви пропонуєте штучно збільшувати кількість жінок", - такою була реакція журналіста інтернет-видання "Репортер" Андрія Філіппського на результати гендерного моніторингу регіональних медіа, презентованого під час гендерної медіа-кав'ярні в Івано-Франківську.

Згідно отриманих даних, індекс гендерної чутливості івано-франківських медіа складає 30%. Експертна думка жінок найчастіше представлена в матеріалах про освіту, волонтерство і розваги, тоді як у текстах на політичну, економічну, медичну, воєнну, спортивну тематику домінують чоловіки. 

Детальніше...
 

На шляху до гендерно чутливих медіа: Львів

Індекс гендерної чутливості львівських медіа - один із найвищих в Україні - 33%. На цей показник значною мірою вплинула кількість вживання фемінітивів, однак чимало журналістських публікацій є гендерно незбалансованими, особливо коли йдеться про політики, економіку/бізнес, воєнну сферу та спорт. Такими є результати гендерного моніторингу регіональних медіа, презентовані 25 січня під час першої у Львові гендерної медіа-кав'ярні.

Детальніше...
 
Сторінка 4 з 10

Архів

2019
квітня
MoTuWeThFrSaSu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

Ресурсний центр ГУРТ


Пошук

Наша сторінка на Facebook