You are here:
  • Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Волинський прес-клуб

Медіа-новини

Увага, дедлайни щодо розцінок на виборчу агітацію в газетах!

5 вересня 2020 року - офіційний початок процесу місцевих виборів, призначених на 25 жовтня. Для ЗМІ - це останній день затвердження розцінок на політичну рекламу.

«Нагадуємо керівникам реформованих друкованих засобів масової інформації, що наказ про затвердження розцінок для відповідних публікацій в газетах вони повинні прийняти не пізніше, ніж 5 вересня, а останній день публікації таких розцінок – 7 вересня», – зазначає медіаюрист проектів Тернопільського прес-клубу Ігор Федоренко.

УВАГА! У разі не опублікування редакціями розцінок вартості друкованої площі в зазначені строки, розміщення агітаційних матеріалів у цих друкованих засобах масової інформації забороняється законом!

Із будь-якими запитаннями, які можуть виникнути у цьому зв’язку, а також у подальшій роботі редакцій по висвітленню виборчої кампанії, можна звертатися на нашу «гарячу» телефонну лінію. Ігор Федоренко відповідатиме на них щоденно у робочі дні – з понеділка по п’ятницю – з 10-ї до 14-ї години. Телефон – 099-986-69-66.

_______________________________
«Гаряча лінія» працює в рамках проекту Тернопільського прес-клубу «Сприяння медіа реформам та розвитку регіональної журналістики» за підтримки «Медійної програми в Україні», що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) і виконується міжнародною організацією Internews.

 

Як одна онлайн-гра допомогла вирішити багато серйозних проблем

Щоб не просто виживати, а розвиватися і ставати успішними, реформованим місцевим редакціям необхідно стати авторитетними і популярними медіа своїх громад. Здавалося б, це очевидно. Але що можна робити для цього, коли в штаті часто лише двоє пишучих людей, а з фінансами постійні проблеми? Нашим героям дала підказку … онлайн-гра. Але не звичайна, а ділова навчальна гра-змагання “Турбо-батли” (https://abo.media/turbobattles), що її Тернопільський прес-клуб організував у партнерстві з Агенцією розвитку локальних медіа «АБО».

Детальніше...
 

Про використання дронів у журналістській роботі. Юридичні консультації з діяльності друкованих ЗМІ

На запитання відповідає медіа-юрист проектів Тернопільського прес-клубу Ігор ФЕДОРЕНКО.

«В нашій редакції з’явився дрон. Які правила його використання і де не можна  запускати?».

– Організація та порядок використання повітряного простору регулюється: Повітряним кодексом України; Положенням про використання повітряного простору України, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України від 6 грудня 2017 р. № 954; Авіаційними правилами України «Правила використання повітряного простору України» затверджені Наказом Державної авіаційної служби України, Міністерства оборони України 11 травня 2018 року № 430/210 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 14 вересня 2018 р. за № 1056/32508).

Детальніше...
 

Про укладання договору на розміщення реклами з політичною партією. Юридичні консультації з діяльності друкованих ЗМІ

На запитання відповідає медіаюрист проектів Тернопільського прес-клубу   Ігор ФЕДОРЕНКО.

«Одна з політичних партій звернулася до нас, щоб укласти договір на розміщення своєї реклами. Чи можемо ми укласти такий договір, бо вибори не почалися, тож ще немає  виборчого рахунку?».

– Так, ви можете укласти договір на розміщення політичної реклами. Згідно ст. 1  Закону України «Про рекламу», політична реклама  – це «інформація у будь-якому вигляді, поширена в будь-якій формі, яка має на меті популяризацію діяльності політичної партії (організації партії), привернення уваги до діяльності політичної партії (організації партії) та її позиції щодо питань загальнодержавного (місцевого) значення. До політичної реклами належать також використання символіки або логотипів політичних партій (організацій партій), повідомлення про підтримку політичною партією (організацією партії) видовищних чи інших публічних заходів або привернення уваги до участі у таких заходах політичної партії (організації партії)».

Детальніше...
 

Про КВЕД та можливі наслідки його відсутності. Юридичні консультації з діяльності друкованих ЗМІ

На запитання відповідає медіа-юрист проектів Тернопільського прес-клубу Ігор ФЕДОРЕНКО.

«До нашої редакції звернулася політична партія з пропозицією про розміщення політичної реклами. При укладенні договору з’ясувалося, що у нас немає відповідного КВЕД. Представник замовника заявив, що це порушення. Чи дійсно це є порушенням?».

– Якщо ми звернемось до Класифікації видів економічної діяльності  ДК 009:2010, то прочитаємо що: «… КВЕД – це  статистичний  інструмент  для  впорядкування економічної   інформації.   Водночас   Класифікація  є  механізмом спільної мови,   що   має   використання   в    багатьох    інших, нестатистичних сферах  (соціальному  та  податковому  регулюванні, ліцензуванні, системі тарифів тощо),  проте  не завжди адаптована до  цього  повною мірою.  Отже,  Класифікація не завжди відповідає всім потребам  користувачів  за  межами  статистичної  системи,  у зв’язку  з  чим  можуть виникнути суперечності стосовно юридичного використання коду КВЕД. Слід мати на увазі, що код виду діяльності не  створює  прав чи обов’язків для підприємств і організацій,  не спричинює  жодних  правових  наслідків.  Код  виду  діяльності  не обов’язково  достатній  критерій для виконання умов,  передбачених нормативними  актами.  У   застосуванні   нормативних   актів   чи контрактів код виду діяльності – це припущення, а не доказ».

Детальніше...
 
Сторінка 5 з 57

Архів

2021
січня
MoTuWeThFrSaSu
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Ресурсний центр ГУРТ


Пошук

Наша сторінка на Facebook