You are here:
  • Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Волинський прес-клуб

Медіа-новини

Якщо передплатники мають претензії через невихід газети у зв’язку з карантином. Юридичні консультації з діяльності друкованих ЗМІ

На запитання відповідає медіа-юрист проектів Тернопільського прес-клубу   Ігор ФЕДОРЕНКО. «Два місяці газета не виходила через карантин. Передплатники мають до нас претензії через це, адже вони оплатили щотижневе отримання газети без перерв. Як ми маємо вирішити це питання з людьми?»

– Розповсюдження друкованих видань за передплатою регулюється Законами  України  “Про захист прав споживачів”, “Про  друковані  засоби  масової  інформації  (пресу)  в  Україні”, “Про    видавничу   справу”,  Цивільним  кодексом  України,  «Правилами розповсюдження періодичних друкованих видань», затверджених Наказом Державного комітету зв’язку України, Міністерства  інформації України, Міністерства транспорту України від 10 грудня 1998 року N 169/81/492 та іншими нормативними документами. Закон України «Про видавничу справу» в  статті 29 передбачає, що «Споживач має право на: заміну видавничої продукції, в якій виявлено поліграфічний та інший технологічний брак; гарантію виконання відповідно оформлених передплатних зобов’язань». В Законі України «Про захист прав споживачів» щодо договорів, які стосуються доставки періодичних видань,  передбачено повернення передплатнику сплаченої суми грошей за не отримані екземпляри.

Детальніше...
 

Про маркування проплачених матеріалів. Юридичні консультації з діяльності друкованих ЗМІ

На запитання відповідає медіа-юрист проектів Тернопільського прес-клубу Ігор ФЕДОРЕНКО. «Інколи замовник при розміщенні проплаченої статті не бажає, щоб матеріал був маркований як реклама. Підкажіть, як бути в такій ситуації?»

Закон України «Про рекламу» в статті 1 дає наступні визначення: реклама – інформація про особу чи товар, розповсюджена в будь-якій формі та в будь-який спосіб і призначена сформувати або підтримати обізнаність споживачів реклами та їх інтерес щодо таких особи чи товару; прихована реклама – інформація про особу чи товар у програмі, передачі, публікації, якщо така інформація слугує рекламним цілям і може вводити в оману осіб щодо дійсної мети таких програм, передач, публікацій;

Детальніше...
 

Про законодавчі норми дистанційної роботи під час карантину. Юридичні консультації з діяльності друкованих ЗМІ

На запитання відповідає медіа-юрист проектів Тернопільського прес-клубу Ігор ФЕДОРЕНКО. «Під час карантину більшість редакції працює дистанційно. Якими нормами законодавства це регулюється?».

У зв’язку з введенням карантину та припиненням руху громадського транспорту ( коли працівники не можуть дістатися до місця роботи) у тих випадках, коли роботу можна виконувати віддалено і присутність в офісі не є обов’язковою, застосовують дистанційний режим роботи. Поняття «дистанційний режим роботи» введено Законом України  від 30 березня 2020 року  № 540-IX «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)».

Детальніше...
 

Про законність звільнення з роботи через карантин. Юридичні консультації з діяльності друкованих ЗМІ

На запитання відповідає медіа-юрист проектів Тернопільського прес-клубу Ігор ФЕДОРЕНКО. «З введенням карантину в редакції настали складні часи, планується звільнення частини колективу газети. Чи є карантин підставою для звільнення згідно із законодавством?»

– У зв’язку з пандемією до Кодексу законів про працю України (далі —  КЗпП) було внесено зміни до низки статей, але жодна з них не стосується порядку звільнення. Десять підстав для розірвання трудового договору, укладеного на невизначений строк, а також строкового трудового договору до закінчення строку його чинності, власником або уповноваженим ним органом, викладені в ст. 40 КЗпП, залишились без змін. Як і сім додаткових підстав для звільнення, передбачених у статті 41 КЗпП. Жодний з цих пунктів не передбачає карантин підставою для звільнення.

Детальніше...
 

Працює «Гаряча лінія» з надання правової допомоги редакціям реформованих ЗМІ

Шановні колеги!

Нагадуємо, що для вас працює «гаряча» телефонна лінія.

Щоденно у робочі дні – з понеділка по п’ятницю – з 10:00 до 14:00 безкоштовні юридичні консультації надає медіа-юрист Ігор Федоренко. Телефон – 099-986-69-66.

«Гаряча лінія» працює в рамках проекту Тернопільського прес-клубу «Сприяння медіа-реформам та розвитку регіональної журналістики» за підтримки «Медійної програми в Україні», що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) і виконується міжнародною організацією Internews.

 
Сторінка 2 з 51

Архів

2020
липня
MoTuWeThFrSaSu
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Ресурсний центр ГУРТ


Пошук

Наша сторінка на Facebook