You are here:
  • Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Волинський прес-клуб

Медіа-новини

Про використання дронів у журналістській роботі. Юридичні консультації з діяльності друкованих ЗМІ

На запитання відповідає медіа-юрист проектів Тернопільського прес-клубу Ігор ФЕДОРЕНКО.

«В нашій редакції з’явився дрон. Які правила його використання і де не можна  запускати?».

– Організація та порядок використання повітряного простору регулюється: Повітряним кодексом України; Положенням про використання повітряного простору України, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України від 6 грудня 2017 р. № 954; Авіаційними правилами України «Правила використання повітряного простору України» затверджені Наказом Державної авіаційної служби України, Міністерства оборони України 11 травня 2018 року № 430/210 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 14 вересня 2018 р. за № 1056/32508).

Детальніше...
 

Про укладання договору на розміщення реклами з політичною партією. Юридичні консультації з діяльності друкованих ЗМІ

На запитання відповідає медіаюрист проектів Тернопільського прес-клубу   Ігор ФЕДОРЕНКО.

«Одна з політичних партій звернулася до нас, щоб укласти договір на розміщення своєї реклами. Чи можемо ми укласти такий договір, бо вибори не почалися, тож ще немає  виборчого рахунку?».

– Так, ви можете укласти договір на розміщення політичної реклами. Згідно ст. 1  Закону України «Про рекламу», політична реклама  – це «інформація у будь-якому вигляді, поширена в будь-якій формі, яка має на меті популяризацію діяльності політичної партії (організації партії), привернення уваги до діяльності політичної партії (організації партії) та її позиції щодо питань загальнодержавного (місцевого) значення. До політичної реклами належать також використання символіки або логотипів політичних партій (організацій партій), повідомлення про підтримку політичною партією (організацією партії) видовищних чи інших публічних заходів або привернення уваги до участі у таких заходах політичної партії (організації партії)».

Детальніше...
 

Про КВЕД та можливі наслідки його відсутності. Юридичні консультації з діяльності друкованих ЗМІ

На запитання відповідає медіа-юрист проектів Тернопільського прес-клубу Ігор ФЕДОРЕНКО.

«До нашої редакції звернулася політична партія з пропозицією про розміщення політичної реклами. При укладенні договору з’ясувалося, що у нас немає відповідного КВЕД. Представник замовника заявив, що це порушення. Чи дійсно це є порушенням?».

– Якщо ми звернемось до Класифікації видів економічної діяльності  ДК 009:2010, то прочитаємо що: «… КВЕД – це  статистичний  інструмент  для  впорядкування економічної   інформації.   Водночас   Класифікація  є  механізмом спільної мови,   що   має   використання   в    багатьох    інших, нестатистичних сферах  (соціальному  та  податковому  регулюванні, ліцензуванні, системі тарифів тощо),  проте  не завжди адаптована до  цього  повною мірою.  Отже,  Класифікація не завжди відповідає всім потребам  користувачів  за  межами  статистичної  системи,  у зв’язку  з  чим  можуть виникнути суперечності стосовно юридичного використання коду КВЕД. Слід мати на увазі, що код виду діяльності не  створює  прав чи обов’язків для підприємств і організацій,  не спричинює  жодних  правових  наслідків.  Код  виду  діяльності  не обов’язково  достатній  критерій для виконання умов,  передбачених нормативними  актами.  У   застосуванні   нормативних   актів   чи контрактів код виду діяльності – це припущення, а не доказ».

Детальніше...
 

Про розрахунок вартості реклами під час виборів. Юридичні консультації з діяльності друкованих ЗМІ

На запитання відповідає медіа-юрист проектів Тернопільського прес-клубу Ігор ФЕДОРЕНКО. «Підкажіть, будь-ласка, як правильно розрахувати вартість політичної реклами під час виборів?»

– Якщо раніше у виборчому законодавстві була прописана формула розрахунку вартості одиниці друкованої площі, то з прийняттям  Виборчого кодексу України така умова зникла. Ви самостійно розраховуєте розцінки вартості одиниці друкованої площі окремо для робочих, і окремо для вихідних та святкових днів, а також окремо для різних сторінок видання, кольорового чи чорно-білого друку тощо.

Детальніше...
 

Про строки публікації розцінок на розміщення передвиборної агітації. Юридичні консультації з діяльності друкованих ЗМІ

На запитання відповідає медіа-юрист проектів Тернопільського прес-клубу Ігор ФЕДОРЕНКО. «Ми не знайшли у Виборчому кодексі інформації про строки публікації розцінок на розміщення передвиборної агітації. Допоможіть розібратися».

– Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення виборчого законодавства» від 16 липня 2020 року N 805-IX до Виборчого кодексу України були внесені зміни, у тому числі і до статті 56, яка регламентує порядок використання друкованих засобів масової інформації. В новій редакції статті 56 Виборчого кодексу, яка діє з 23 липня 2020 року, в частині четвертій зазначено:

Детальніше...
 
Сторінка 2 з 53

Архів

2020
вересня
MoTuWeThFrSaSu
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

Ресурсний центр ГУРТ


Пошук

Наша сторінка на Facebook