You are here:
  • Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Волинський прес-клуб

Медіа-новини

Щодо публікацій про діяльність посадових осіб, які є кандидатами в депутати. Юридичні консультації з діяльності друкованих ЗМІ

На запитання відповідає медіаюрист проектів Тернопільського прес-клубу Ігор ФЕДОРЕНКО.

«На сесії райради прийнято рішення опублікувати в нашій газеті висновки тимчасової комісії райради щодо вивчення питання порушень  рішень райради «Про районний бюджет за  2020 рік» посадовими особами РДА. Зокрема, начальником відділу освіти, культури, молоді та спорту (у висновках йдеться про  чимало порушень з його боку). Водночас цей посадовець зареєстрований як кандидат на посаду очільника селищної ради. То чи не буде цей матеріал визнано агітаційним (таким, що закликає не голосувати за кандидата)? Чи можемо ми його публікувати?».

Детальніше...
 

Про оплату розміщення передвиборної агітації діючим депутатом, який балотується повторно. Юридичні консультації з діяльності друкованих ЗМІ

На запитання відповідає медіаюрист проектів Тернопільського прес-клубу Ігор ФЕДОРЕНКО.

«Чи повинен оплачувати розміщення публікації (передвиборної агітації) в газеті діючий депутат, якщо він балотується на наступний термін?».

Згідно із статтею 51 Виборчого кодексу України передвиборна агітація – це здійснення будь-якої діяльності з метою спонукання виборців голосувати за або не голосувати за певного кандидата, партію (організацію партії) – суб’єктів виборчого процесу.  Передвиборна агітація здійснюється за рахунок коштів виборчих фондів кандидатів, партій (організацій партій) – суб’єктів виборчого процесу. Передвиборна агітація не може бути розміщена безкоштовно або оплачена з інших джерел, ніж поточний рахунок виборчого фонду. Виборчий кодекс не містить виключень для діючих депутатів.

Детальніше...
 

Про оплату розміщення передвиборної агітації діючим депутатом, який балотується повторно. Юридичні консультації з діяльності друкованих ЗМІ

На запитання відповідає медіаюрист проектів Тернопільського прес-клубу Ігор ФЕДОРЕНКО.

«Чи повинен оплачувати розміщення публікації (передвиборної агітації) в газеті діючий депутат, якщо він балотується на наступний термін?».

Згідно із статтею 51 Виборчого кодексу України передвиборна агітація – це здійснення будь-якої діяльності з метою спонукання виборців голосувати за або не голосувати за певного кандидата, партію (організацію партії) – суб’єктів виборчого процесу.  Передвиборна агітація здійснюється за рахунок коштів виборчих фондів кандидатів, партій (організацій партій) – суб’єктів виборчого процесу. Передвиборна агітація не може бути розміщена безкоштовно або оплачена з інших джерел, ніж поточний рахунок виборчого фонду. Виборчий кодекс не містить виключень для діючих депутатів.

Детальніше...
 

Про розцінки при публікації матеріалів ТВК. Юридичні консультації з діяльності друкованих ЗМІ

На запитання відповідає медіа-юрист проектів Тернопільського прес-клубу Ігор ФЕДОРЕНКО.

«До нашої редакції звернулася територіальна виборча комісія з проханням розмістити інформацію про вибори. Чи буде порушенням опублікувати матеріали ТВК за ціною, значно нижчою від опублікованих нами розцінок?»

– Ні, ніякого порушення не буде. Публікація розцінок, яку ви здійснили у відповідності до ст. 54 Виборчого кодексу України, стосується проведення передвиборної агітації:

«3. Розцінки вартості одиниці друкованої площі та одиниці ефірного часу для проведення передвиборної агітації за рахунок коштів виборчих фондів встановлюються відповідним засобом масової інформації не пізніш як у перший день виборчого процесу відповідних виборів. При цьому засоби масової інформації можуть розрахувати такі розцінки вартості одиниці друкованої площі чи одиниці ефірного часу окремо для робочих днів і окремо для вихідних та святкових днів, а також окремо для різних за кількістю потенційної аудиторії періодів ефірного часу чи друкованої площі.

Детальніше...
 

Як оминути «рифи» найпроблемніших місцевих виборів

Цьогорічні місцеві вибори є першими, що відбуватимуться за новим Виборчим кодексом. Також, за висновками Комітету виборців України, зробленими за підсумками моніторингу виборчої кампанії, вони обіцяють стати найскладнішими і найпроблемнішими в історії нашої держави. Як сказав на брифінгу 4 вересня голова КВУ Олексій Кошель, країна підійшла до виборчого процесу з розбалансованим виборчим законодавством, що містить низку ризиків. “Після прийняття Виборчого кодексу вже вносили пакет змін один раз, – зазначив він. – Зараз у парламенті на розгляді є законопроєкт, який обов’язково потрібно доопрацювати і приймати щодо змін до Виборчого кодексу. Але вони не вичерпують всіх проблем. Законодавство містить низку неузгодженостей, пробілів, недопрацювань, суперечливих моментів”.

З урахуванням змін у новому Виборчому кодексі медіа-юрист Ігор Федоренко під час тренінгу розглянув низку важливих для редакцій питань, пов’язаних з місцевими виборами, які відбудуться незабаром. Зокрема, щодо особливостей їх рекламно-інформаційного (до 14 вересня) та агітаційного (з дня, наступного після реєстрації, і до п’ятниці перед днем виборів) періодів, укладання договорів на розміщення агітації в ЗМІ, онлайн-виданнях та соціальних мережах, вимог  до агітаційних матеріалів в друкованій пресі та Інтернеті, відповідальності редакторів та журналістів за порушення. Принагідно тренер нагадав, що таке політична реклама у трактуванні нашого законодавства – це «інформація у будь-якому вигляді, поширена в будь-якій формі, яка має на меті популяризацію діяльності політичної партії (організації партії), привернення уваги до діяльності політичної партії (організації партії) та її позиції щодо питань загальнодержавного (місцевого) значення. До політичної реклами належать також використання символіки або логотипів політичних партій (організацій партій), повідомлення про підтримку політичною партією (організацією партії) видовищних чи інших публічних заходів або привернення уваги до участі у таких заходах політичної партії (організації партії) (cт.1 ЗУ Про рекламу».

Детальніше...
 
Сторінка 2 з 56

Архів

2020
грудня
MoTuWeThFrSaSu
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

Ресурсний центр ГУРТ


Пошук

Наша сторінка на Facebook