You are here: Головна
  • Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Волинський прес-клуб

бер.04

Гендерна чутливість регіональних медіа: результати моніторингу (02/2019)

e-mail Друк PDF

У регіональних медіа – майже 40% фемінітивів, жінки переважають у матеріалах на освітню тематику (48% експерток і 47% героїнь), а чоловіки – у темі війни (83% експертів і 86% героїв), політики (79% експертів і 83% героїв), бізнесу (76% експертів і 79% героїв) та спорту (83% експертів і 76% героїв). Такими є результати моніторингу гендерної чутливості регіональних медіа у 24 областях України, проведеного 11-17 лютого 2019 року Волинським прес-клубом, Гендерним центром і Незалежною громадською мережею прес-клубів України за підтримки «Медійної програми в Україні» (Internews).

Для збільшення натисніть на зображенні

Згідно отриманих даних, гендерний розрив між експертками і експертами у журналістських матеріалах регіональних видань становить 38%: прокоментувати або дати оцінку певній ситуації медіа більш як удвічі частіше звертаються до чоловіків (69%) аніж до жінок (31%). Героями публікацій також частіше є чоловіки (73%) аніж жінки (27%) – майже втричі.

Останнє оновлення ( Вівторок, 19 березня 2019, 18:23 ) Детальніше...
 
бер.04

Трансформація друкованих районних медіа. Все можливо!

e-mail Друк PDF

Про те, що таке медіа-бізнес ф медіа-маркетинг, як зробити своє видання успішним – дізнавалися журналістки волинських медіа під час тренінгу «Налагодження медіа-бізнесу для роздержавлених газет: як заробляти гроші і залишатися незалежними», що відбувся днями у Тернополі.

«Я чесно скажу – газети будуть ще довго. Але питання в тому, яка буде їх ціна. Створюючи продукт, ми маємо розуміти, як довго він буде жити», – зазначив тренер Дмитро Кліманов, власник  ТОВ РІА«К&К», видавничий дім «Телегазета» (Луганщина). За його словами, розвитку громад без сучасних медіа не буде.

Під час тренінгу аналізували також запити рекламодавців, організаційну структуру видань, говорили про переваги та недоліки існуючих ЗМІ, особливості подачі матеріалів, як виміряти аудиторію кожного типу ЗМІ та як стати конкурентоспроможними на медіа-ринку (асортимент продуктів, стратегічне планування) тощо.

Більше фото - на сторінці прес-клубу у Facebook

Тренінг відбувся в рамках проекту «Сприяння медіа реформам та розвитку регіональної журналістики» за підтримки «Медійної програми в Україні», що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) і виконується міжнародною організацією Internews

Останнє оновлення ( Понеділок, 04 березня 2019, 14:20 )
 

Архів

2019
травня
MoTuWeThFrSaSu
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Ресурсний центр ГУРТ


Пошук

Наша сторінка на Facebook