You are here:
  • Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Волинський прес-клуб

лип.12

Про публікацію в онлайн-виданнях розцінок на розміщення передвиборної агітації. Юридичні консультації з діяльності друкованих ЗМІ

e-mail Друк PDF

На запитання відповідає медіа-юрист проектів Тернопільського прес-клубу Ігор ФЕДОРЕНКО.

«Чи потрібно онлайн ЗМІ публікувати розцінки на розміщення передвиборної агітації?»

- Передвиборна агітація – це здійснення будь-якої діяльності з метою спонукання виборців голосувати або не голосувати за певного кандидата, партію (організацію партії) – суб’єктів виборчого процесу. Передвиборна агітація може здійснюватися у будь-якій формі та будь-якими засобами, що не суперечать Конституції України та законам України. Онлайн ЗМІ це інформаційний сайт, який виконує функцію засобу масової інформації. Проект закону «Про медіа» пропонує наступне визначення: «онлайн-медіа – медіа, що поширює інформацію у текстовій, аудіо, візуальній чи іншій формі у електронному (цифровому) вигляді за допомогою мережі Інтернет, у тому числі з використанням програмного забезпечення та пристроїв для інтерактивних масових комунікацій, крім аудіовізуальних медіа». Виборчий кодекс України в діючій редакції не містить обов’язку для онлайн ЗМІ публікувати розцінки на розміщення передвиборної агітації. В Кодексі прямо зазначено такий обов’язок для друкованих ЗМІ та телерадіоорганізацій. Саме ці два види ЗМІ зобов’язані встановлювати та оприлюднювати розцінки вартості одиниці друкованої площі та одиниці ефірного часу для проведення передвиборної агітації за рахунок коштів виборчих фондів відповідним засобом масової інформації не пізніш, ніж у перший день виборчого процесу відповідних виборів.

Останнє оновлення ( Четвер, 16 липня 2020, 13:04 ) Детальніше...
 

Архів

2020
серпня
MoTuWeThFrSaSu
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

Ресурсний центр ГУРТ


Пошук

Наша сторінка на Facebook