Гендерна медіа-кав'ярня онлайн про стереотипи та сексизм у медіа Херсонщини

Моніторинг гіперлокальних медіа Херсонщини, проведений у лютому і квітні цього року, показав, що в журналістських матеріалах більшою мірою фігурують чоловіки - і як герої публікацій, і як експерти з певних тем. Стереотипно їхньою сферою вважаються політика, економіка, спорт, екологія та волонтерська діяльність. Про це під час Гендерної кав'ярні онлайн розповіла експертка з моніторингу, старша викладачка кафедри соціальних комунікацій ХДУ Оксана Жіляєва.

Для збільшення натисніть на зображенні

Про жодного політика херсонські видання не написали так, як про очільницю Служби щастя Харківської ОДА Весну Карпук, розмістивши її еротичне фото і загалом описуючи її призначення в насмішливому тоні.


Які стереотипні образи жінок і чоловіків загалом побутують у суспільстві, як їх ідентифікувати і не поширювати, чому стандарти краси - це не про власний вибір, розповіла гендерна експертка, голова ГО "Паритет" Наталія Тарасенко. 

Для збільшення натисніть на зображенні

Для збільшення натисніть на зображенні

Участь у заході взяли студентки першого курсу кафедри соціальних комунікацій Херсонського державного університету та журналіст/к/ами херсонських локальних видань.

_________________

Захід відбувся в межах проєкту «Гендерночутливий простір сучасної журналістики», що реалізовується Волинським прес-клубом у партнерстві з Гендерним центром, Незалежною громадською мережею прес-клубів України та за підтримки «Медійної програми в Україні», що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) і виконується міжнародною організацією Internews

 
kaz-news.ru | ekhut.ru | omsk-media.ru | samara-press.ru | ufa-press.ru