Трансформація друкованих районних медіа. Все можливо!

Про те, що таке медіа-бізнес ф медіа-маркетинг, як зробити своє видання успішним – дізнавалися журналістки волинських медіа під час тренінгу «Налагодження медіа-бізнесу для роздержавлених газет: як заробляти гроші і залишатися незалежними», що відбувся днями у Тернополі.

«Я чесно скажу – газети будуть ще довго. Але питання в тому, яка буде їх ціна. Створюючи продукт, ми маємо розуміти, як довго він буде жити», – зазначив тренер Дмитро Кліманов, власник  ТОВ РІА«К&К», видавничий дім «Телегазета» (Луганщина). За його словами, розвитку громад без сучасних медіа не буде.

Під час тренінгу аналізували також запити рекламодавців, організаційну структуру видань, говорили про переваги та недоліки існуючих ЗМІ, особливості подачі матеріалів, як виміряти аудиторію кожного типу ЗМІ та як стати конкурентоспроможними на медіа-ринку (асортимент продуктів, стратегічне планування) тощо.

Більше фото - на сторінці прес-клубу у Facebook

Тренінг відбувся в рамках проекту «Сприяння медіа реформам та розвитку регіональної журналістики» за підтримки «Медійної програми в Україні», що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) і виконується міжнародною організацією Internews

 
kaz-news.ru | ekhut.ru | omsk-media.ru | samara-press.ru | ufa-press.ru